Dat voel ik me al jarenquote:

Dan moet je niet zo veel zuipen met Monopolyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat voel ik me al jaren
Sta dan ook al met 1 been in het graf

Wel een lang been dan zeker?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat voel ik me al jaren
Sta dan ook al met 1 been in het graf

Zit er geen knopje op je microfoon? Je hebt ook nog je geluidsinstellingen waar je het kan uit zetten en als back-up kan je het snoer er iedere keer uithalen en weer in doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt, waar in windows 7 kan ik simpel en snel mijn mic uitzetten?
Ik kan het echt niet vinden

gr grquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:09 schreef JaimyLee het volgende:
Nou ik ga nu weer engels maken, presentatie over the texas chainsaw massacre
Groetjuns

Ik gebruik de webcam, met usb uitgang dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:09 schreef banapples het volgende:
[..]
Zit er geen knopje op je microfoon? Je hebt ook nog je geluidsinstellingen waar je het kan uit zetten en als back-up kan je het snoer er iedere keer uithalen en weer in doen.

hmmmmm, Ik zit hier met Windows XP dus ik kan niet mee zoeken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik gebruik de webcam, met usb uitgang dus

Wat is het ook een heerlijke oud-Hollandsche viespeuk die Handyman hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:09 schreef PiRANiA het volgende:
Als je het te warm krijgt mag je gerust wat uittrekken.

Dan lig ik te slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vanavond een eerbetoon aan Clint Eastwood bij Paul in the Dark om 000 uur op www.onz-radio.nl
( Clint Eastwood filmt tot de dood erop volgt )

quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:11 schreef _Fanta het volgende:
ik ga weer afscheid van jullie nemen.. Ik wens iedereen nog een hele toffe dag en DJ bedankt voor die muziek!

Ik draai 2 uur random muziek nuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga denk ik lekker een uurtje random muziek luisteren.
Niet een half uur random en een half uur hardstyle

Clintquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vanavond een eerbetoon aan Clint Eastwood bij Paul in the Dark om 000 uur op www.onz-radio.nl
( Clint Eastwood filmt tot de dood erop volgt )
 .
.

Ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:15 schreef Driepink het volgende:
wie draait er nu?
ik kan nu niet luisteren jammer genoeg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |