En vervolgens zat er meteen iemand aan me hier op het werkquote:
geef hem/haar eens ongelijk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En vervolgens zat er meteen iemand aan me hier op het werk
Wie kan er dan ook van jou afblijven?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En vervolgens zat er meteen iemand aan me hier op het werk
Het was maar een droom.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik met mn ex ging trouwen en de rest van mn leven gevangen zat in een liefdeloos huwelijk.
Hate my life!
Gelukkig wel ja.quote:
En nu ben je wakker, en weer een dag dichterbij een oplossing voor je huisvesting.quote:
quote:
quote:
Mjah straks bellen, op zoek naar een gemeente waar ze wel aan de wet houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En nu ben je wakker, en weer een dag dichterbij een oplossing voor je huisvesting.
Peu?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, vreemd, een gemist gesprek, kengetal Utrecht.. Wtf belt mij zo vroeg, uit Utrecht?
Je baas? Aanklagen voor seksuele intimidatie, hoef je je de komende jaren nergens meer zorgen over te maken qua geldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, deed hij het maar, hij is oud en niet leuk
Er is altijd licht aan het einde van de tunnel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah straks bellen, op zoek naar een gemeente waar ze wel aan de wet houden![]()
Ik zie het heerlijk somber in.
quote:
Q, je weet wel, je pimp.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, vreemd, een gemist gesprek, kengetal Utrecht.. Wtf belt mij zo vroeg, uit Utrecht?
Dat lichtje ziet er nu uit als een lucifer die is aangestoken, mag van mij wel veranderen in een huge bouwlamp ofzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is altijd licht aan het einde van de tunnel.
Heb gisteravond even contact gehad met mijn ex.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah straks bellen, op zoek naar een gemeente waar ze wel aan de wet houden![]()
Ik zie het heerlijk somber in.
quote:
Tsja, het komt echt wel goed, is het niet deze week, dan de volgende, is het niet de volgende, dan over een maand, etc.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lichtje ziet er nu uit als een lucifer die is aangestoken, mag van mij wel veranderen in een huge bouwlamp ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |