Ook bij de fastfood ketens gaat mij dat niet lukken, als ik vol zit, zit ik vol en kap ik met eten.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, maar je eet niet zo snel 4 borden piepers op, een menu van welke keten dan ook gaat dat wel bij lukken, vrees ik.
Af en toe vind ik het best lekker hoor, pizza idem dito.
Ik ben helemaal niet dik, eerder pezig en lang. En toch ben ik menschquote:
Heb je gelijk in. Zo heb ik nog wel een anekdote van onze Vamolquote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook bij de fastfood ketens gaat mij dat niet lukken, als ik vol zit, zit ik vol en kap ik met eten.
Je kunt het ook bewaren in de koelkast.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Vronsky het volgende:
Nja, vol is vol.
Maar eten weggooien is zonde!
De gamel moet leeg!!!!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Zo heb ik nog wel een anekdote van onze Vamol
daarom zit ik 8kilo onder mn ideale gewicht en heb ik een bf meeting van onder de 6%? Moet echt eens serieuzer gaan letten op mn voeding en de oefeningen die ik op de sportschool doequote:
Idd, ik heb die al eens aan je verteld geloof ikquote:
Oh dat is nog zoiets wat ik in NLD zou missen, doggie bags.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kunt het ook bewaren in de koelkast.
Dat is dan heel erg jammer, maar als ik in een restaurant zit en ik bestel een bord proviand en ik krijg het niet weg, dan wordt dat prima weggegooid. Tegen mijn zin eten heb ik een bloedhekel aan, want dan wordt alles uiteindelijk weggegooidquote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Vronsky het volgende:
Nja, vol is vol.
Maar eten weggooien is zonde!
hehehe ja, als je dat vraagt kijken ze je schaapachtig aanquote:Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oh dat is nog zoiets wat ik in NLD zou missen, doggie bags.
zelf meegemaakt met 1 gamel vol met boerenkool 2 met snert en wat doosjes met bananenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, ik heb die al eens aan je verteld geloof ik
Ging dan over 2 gamellen dan, met pasta.
Tegenwoordig valt dat ook wel weer mee hoor, dat word dan deels verwerkt tot veevoeder.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is dan heel erg jammer, maar als ik in een restaurant zit en ik bestel een bord proviand en ik krijg het niet weg, dan wordt dat prima weggegooid. Tegen mijn zin eten heb ik een bloedhekel aan, want dan wordt alles uiteindelijk weggegooid
Hier kan je in elk restaurant er omvragen en word er niet gek gekekenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe ja, als je dat vraagt kijken ze je schaapachtig aan
Klopt, die van mij ging over vermicelli soep...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, ik heb die al eens aan je verteld geloof ik
Ging dan over 2 gamellen dan, met pasta.
Je hebt het ook omgekeerd, ik snapte er geen fuck van waarom je eten mee zou nemen naar huis..quote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe ja, als je dat vraagt kijken ze je schaapachtig aan
Ja, en klagen dat het nog te weinig is voor 1 peloton? Mooi, de instructeurs dwingen je dan alles schoon op te vreten.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zelf meegemaakt met 1 gamel vol met boerenkool 2 met snert en wat doosjes met bananen
Dat kon ik in Brazilië ook ja. Erg handig als je later op de avond nog eens trek krijgt.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hier kan je in elk restaurant er omvragen en word er niet gek gekeken
Hangt ook een beetje van de persoon af. Ik ken figuren die eten een stuk gezonder dan mij en sporten 8X zoveel als mij, maar worden toch heel snel dikker dan mij.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef Clan het volgende:
Op zich is het niet erg dat je iets vets eet, zolang je maar die calorieën verbrand door veel beweging.
idd :p en sowieso al het fruit in je rugzak wat dat is goed voor je! Mooie dingen waren dat! Ohja en gelijk een zware mars erachteraan zodat alles weer in het zijterrein lagquote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, en klagen dat het nog te weinig is voor 1 peloton? Mooi, de instructeurs dwingen je dan alles schoon op te vreten.
"jullie klagen dat er niet genoeg is? Nou, doe je best, alles moet op, en ga maar op linie staan en alles moet leeg zijn binnen 15 minuten"
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |