Als ik die titel zie moet ik altijd denken aan Blurquote:
Boys who be Girls to be Boys to be Girlsquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik die titel zie moet ik altijd denken aan Blur
Nietus, 23.24quote:
Raar land hoor dat Engelandquote:
Is dat glee?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
Symph?
Kijk dit bedoelde ik dus met Zorro en laptops
[ afbeelding ]
Ja is al een oudere fotoquote:
Ik dacht een nieuwe afl maar helaasquote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja is al een oudere foto![]()
Maar zo zat hij vaak, nu wordt hij toch echt al groot
Sweet dreams lieverdquote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
Ik ga lekker slapen, weltrusten voor straks allemaal![]()
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht een nieuwe afl maar helaas
Ik ga maar eens op tijd slapen
Mooie achtergrondquote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
Symph?
[ afbeelding ]
Nie zeuren jijquote:
neequote:
Sukkelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neeen ook nog geen 15:00
Koffie tempo hier .... koffie automaat kan het niet bijhouden denk
en bijna 99% zeker mn eerste bekeuring binnen dit jaar
Reed met bijna 80 langs een flitspaal
waarvan ik zeker weet dat die het doet, maar zag geen flitsdus misschien geluk haha
Jaquote:
tjahquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah
reed er langs en dacht Hey flitspaal
boeit me ook niet, weet dat ik vaak te hard rijd haha
Ach jah, bedoel best knap van mezelf, vorig jaar ruim 40k aan Kilometers gereden, en maar 1 bekeuring gehad voor 5 km te hardquote:
ik zou het knapper vinden als je je gewoon aan de snelheid kon houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach jah, bedoel best knap van mezelf, vorig jaar ruim 40k aan Kilometers gereden, en maar 1 bekeuring gehad voor 5 km te hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou het knapper vinden als je je gewoon aan de snelheid kon houdenDegene die dat kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het niet
Edit:
Of jah, in woonwijken en 30zones wel ivm kinderen. Ook als ik ze langs de kant zie spelen rijd ik stuk rustiger dan normaal
Maar net als smorgens vroeg en op de snelweg ...ben blij dat mn auto begrensd is op de 180
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Whehehehehequote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
Symph?
[ afbeelding ]
Sympquote:
Hallokiedokusquote:
Mister Stokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:52 schreef crv het volgende:
overigens vanmorgen toch maar mijn stokken meegenomen. Scheelt een stuk gedran in de trein
nah, dat wel, ,maar mekte gisteravond wel dat ik voorzichtig moet zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hallokiedokus
[..]
Mister Stok
Gaat het al wel beter met de poot of niet ?
denk ook wel. Bij mn zus gaat er Donderdag het Gips vanafquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:54 schreef crv het volgende:
[..]
nah, dat wel, ,maar mekte gisteravond wel dat ik voorzichtig moet zijn.
Mag niet klagen denk ik. Weet niet hoe het is als het drukverband erafgaat (zal wel meuren
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk ook wel. Bij mn zus gaat er Donderdag het Gips vanaf
ik heb dus een drukverband waarvan de onderste laag met een of andere zalf is ingesmeerdquote:
Zal ook niet bepaald fris zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:15 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
ik heb dus een drukverband waarvan de onderste laag met een of andere zalf is ingesmeerd
doe je goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zal ook niet bepaald fris zijn.
Kan er niks aan doen, maar al 2 dagen knal goed humeur
elke keer als mijn humeur beter wordt gebeurt er iets wat me terug schoptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe je goed
Mijn humeur was ook goed, tot ik mijn mailbox zag
nu ook weet waaromquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe je goed
Mijn humeur was ook goed, tot ik mijn mailbox zag
das matigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:23 schreef crv het volgende:
[..]
elke keer als mijn humeur beter wordt gebeurt er iets wat me terug schopt
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:
Crazyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Hoe is het aan de andere kant van de zeequote:
De zon schijnt hier vandaagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoe is het aan de andere kant van de zee
zoz haha, hier bewolkt maar droogquote:
Heb je geluk. Wij hadden de afgelopen 2 dagen heel flinke regenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zoz haha, hier bewolkt maar droog
Zondag was het hier goed vertoevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je geluk. Wij hadden de afgelopen 2 dagen heel flinke regen
Relaxedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zondag was het hier goed vertoeven
Strak blauwe lucht, graad of 12quote:
Klinkt goed. Het is hier ook niet echt koud vandaag gelukkigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Strak blauwe lucht, graad of 12weinig wind. Heerlijk
nee, want het gaat nu al jaren zo dus dat is goed kutquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu ook weet waarom
[..]
das matig
ja hopelijk komend weekend ook weerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Het is hier ook niet echt koud vandaag gelukkig
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hopelijk komend weekend ook weer
Voorspellingen zijn niet zo goedquote:
zoo vermoeiebdquote:
Dat geloof ik graag. Ik denk dat ik maar een uurtje ga rustenquote:
Die zijn inderdaad zwaaaaaaaaaaaaar vermoeiendquote:
zedker als het wereldwijd gaat en met zo'n 40 manquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad zwaaaaaaaaaaaaar vermoeiend
Uhm waar heb je het over?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
SIEPIE
NIEUWE RLS BEGINT HALF FEBRUARI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:05 schreef crv het volgende:
[..]
zedker als het wereldwijd gaat en met zo'n 40 man
weer iets van Big Brother gedoequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[Primeur] SECRET STORY: een geheim is veel geld waard...
![]()
![]()
Ik hou van dat BB gedoequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weer iets van Big Brother gedoe
Ben die reality programmas wel meer dan zat. Dat ze weer is een keer geld uitgeven aan goede shows ipv reality programmas.
hoezo ?quote:
mwa, aantal maanden naar de zelfde 20 mensen kijken ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van dat BB gedoe
Ik ben helemaal hyper
mja en dit zal ook wel weer uitgemolken worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef Kally het volgende:
Kitty
Was wel ja Miran, maar na dgk wel genoeg gehad
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef Kally het volgende:
Kitty
niet nijntje genoeg ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
ok ... ik denk dat ik het snap
klinkt gezellig crvtje
Ow DGK heb ik niet intensief gevolgd, dus ik ben wel weer toe aan iets nieuwsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef Kally het volgende:
Kitty
nee.. Gewoon af en toe even meekijken.. Evt. Posten.. Maar eerst alleen overdag als k vrij ben,,quote:
druk druk druk nieuwe baanquote:
Snap alleen Jip en Janneke taal en van TikTakquote:
dan blijf ik tegen je praten en moet je wel blijven...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee.. Gewoon af en toe even meekijken.. Evt. Posten.. Maar eerst alleen overdag als k vrij ben,,
ik was nog gewoob op fok, en niet in tal!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan blijf ik tegen je praten en moet je wel blijven...
Welkom terug op fok
ow ja dat is waarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik was nog gewoob op fok, en niet in tal!
SHHHHTTTT!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja dat is waar
Maar je hoort hier thuis![]()
Welkom thuis
Ik ben geen sleeheeet!!! GRRquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef Kally het volgende:
Kitty jij slet
Ja heerlijk zie scheel van de cijfertjes
ja tot nu toe wel, al merk je soms de moeilijkheden van een echt groot internationaal bedrijfquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mooizo! Heb je het er naar je zin?
quote:
doeiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef Kally het volgende:
Doei stewie
Haai erik
Ik ga afsluiten hier, tot later
wat is een efteling?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Snap alleen Jip en Janneke taal en van TikTak
Ok vraag me toch af of het erger kan.
de stagiaire hier ... Nog nooit in de efteling geweest (gast is 20 ? ) ok kan ... maar die kans is al heeeeeeeel klein, en dan daarnaast nog is het feit dat hij niet wist waar de efteling was, wie pardoes was en pardijn
???quote:
benny strooit kruimeltjes en lokt c_aquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
benny strooit kruimeltjes en lokt c_a
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
benny strooit kruimeltjes en lokt c_a
MOD-stalkingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Overal waar Benny post, laat ik ook een berichtje achter en dat viel me op
Wanneer ben jij jarig?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook bijna jarig. Alleen iets minder bijna dan Benny.
quote:
Hoiquote:
+quote:
=quote:
quote:
8 februari.quote:
nog 3 weken dusquote:
22.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nog 3 weken dus
en dan word je?
22-23-24 ?
Ah 22quote:
Ja, alweer bijna 8 jaar geleden dat ik dat werd,quote:
Ja gaat echt snelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, alweer bijna 8 jaar geleden dat ik dat werd,
Ja voor anderen hier nog langer natuurlijk, maar wat vliegt de tijd zeg..
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef JJH het volgende:
Middag.
Ik ben nasi aan het maken. Zelfde reden als Kally.
Dat is het leukste van stamppot maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stamppot, aardappels bijna gaar, scheut melk erbij en stampen maar
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is het leukste van stamppot maken.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik bedenk me ineens dat de jongens met pyjama naar school moeten morgen
Ze hebben voorleesontbijt
Knuffel mee, kussen mee, in pyjama en boterham mee
Ahh,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:42 schreef JJH het volgende:
http://translate.google.nl/
En dan moet je Frans Bauer eens van Nederlands naar Engels vertalen.
Ja, kwam eigenljk door Cee, die heeft/had Witte Geit?quote:
Oeh lekker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, ik eet lekker. Kip-tandoori, courgette paprika en mie
. Kruiden
.
Oh geen idee, ik heb gewoon kip met een hoop tandoorikruiden eroverheen gebakkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh lekker.
Kip Tandoori is toch (meestal) met Creme Fraiche he?
Okee, dat kan ook ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik heb gewoon kip met een hoop tandoorikruiden eroverheen gebakken.
Ik zou totaal niet weten wat mijn nummer 1 zou worden als ik iets in zou sturen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:16 schreef JJH het volgende:
Ik zit een lijstje samen te stellen voor de Zeroes Request van 3fm, maar wat is dat een trip down memory lane zeg!
Je kunt 20 favorieten aangeven, niet echt een nummer 1, 2 of 3.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou totaal niet weten wat mijn nummer 1 zou worden als ik iets in zou sturen.
Ja misschien Run van Snow Patrol..
Oh wat uitgebreidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Werkt niet meer denk ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:42 schreef JJH het volgende:
http://translate.google.nl/
En dan moet je Frans Bauer eens van Nederlands naar Engels vertalen.
Okeequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt 20 favorieten aangeven, niet echt een nummer 1, 2 of 3.
Vergeet je de hoofdletters misschien?quote:
Maar onze school is leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh wat uitgebreid! Wij doen alleen maar een ontbijt
.
Hoiquote:
Leef je nog?quote:
quote:
Nee niet slaap gaar, maar van de cijfertjes vandaagquote:
Snijd stukje Kally afquote:
Uhuhquote:
quote:
Aaaaah klein meissiequote:
quote:
Soms wel jaquote:
* Crazy-M geeft kally een knuffeldoekjequote:
Ik doe altijd liefquote:
Ze was gaar !!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij in mensen gaat snijden, vind ik dat niet lief!
jah maar vind wel lekker om te kluiven, gaat zo lastig als je in 1 keer opeetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kally is al klein van stuk, die hoef je niet te snijden, die past in een keer in je mond.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kally is al klein van stuk, die hoef je niet te snijden, die past in een keer in je mond.
Jij slikt ook alle botten inquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef Kally het volgende:
Zeg, ik word niet gegeten, gekloven of wat ook hoor
Ja maar ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef Kally het volgende:
Zeg, ik word niet gegeten, gekloven of wat ook hoor
Ja ik, maar ik mag datquote:
Het is een gavequote:
Die wilde ik ook gaan kijken, verder is er weinig op tv vanavond.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo klein ook weer niet
Straks komt Ronin, goede film
Ja het lijkt wel komkommertijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Die wilde ik ook gaan kijken, verder is er weinig op tv vanavond.
Loopt zo rot ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Als er geen botten in haar zouden zitten word ze zo plumpudinggerig.
Das die zwarte haarbal toch? Ja die was het leukst, net even andersquote:
Dat was die zwarte inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Das die zwarte haarbal toch? Ja die was het leukst, net even anders
Katten zijn lief.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik gooi straks me katten weg
nee dat meen ik niet
Whahahaha, kijk uit politiequote:
Ach goshquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik gooi straks me katten weg
nee dat meen ik niet
Echt ik heb 1 kat....quote:
Bij mij gebeurt het wel eens, en vooral omdat Geer af en toe vergeet dat ze niet snel hoeft te eten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt ik heb 1 kat....En die kotst elke dag wel
gek wordt je ervan. Hele dagen kattenkots opruimen is irritant
Nee dat niet, we verdelen het over de dag. En dan zijn het ook nog de duurste brokjes die je maar kan bedenkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het wel eens, en vooral omdat Geer af en toe vergeet dat ze niet snel hoeft te eten.
Eet hijz/zij als ie voer krijgt alles in één keer op?
Dat het dure brokjes zijn maakt niet uit, misschien zit daar net wat ze niet lekker op reageerd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, we verdelen het over de dag. En dan zijn het ook nog de duurste brokjes die je maar kan bedenken
Ik heb van alles geprobeerd qua brokjes....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat het dure brokjes zijn maakt niet uit, misschien zit daar net wat ze niet lekker op reageerd.
Vraag anders eens in F&F, daar zitten aardig wat mensen met katten die er veel meer vanaf weten dan ik.
Stomme kat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb van alles geprobeerd qua brokjes....
En me andere kat heeft nergens last van.
Ik heb ook het gevoel dat hij gaat kotsen als hij zijn zin niet krijgt,![]()
Bijvoorbeeld de huiskamer niet in mag, of de slaapkamer.. echt vaag.
Hoiquote:
jaquote:
Ook een goede optie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Maar bel donderdag even de dierenarts denk ik
Het is ook moeilijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik zat trouwens een beetje te kijken naar leuke vacatures... maar ik kan niet echt iets vinden of bedenken van: JOH DAT VIND IK NOU LEUK
Ik weet niet wat ik wil
Jij mocht toch blijven? En wil je nu alsnog weg?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik zat trouwens een beetje te kijken naar leuke vacatures... maar ik kan niet echt iets vinden of bedenken van: JOH DAT VIND IK NOU LEUK
Ik weet niet wat ik wil
ja maar stel ik word het.... het is zooo juli...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk
Maar je hebt nog even dus wie weet kom je zomaar ineens je droombaan tegen
nee per 01-07 moet er 1 fte uit....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij mocht toch blijven? En wil je nu alsnog weg?
En er zijn komen altijd zat nieuwe vacatures bij. Komt goed.
Dat is klote, vooral die onzekerheid. Ik duim voor je mee!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee per 01-07 moet er 1 fte uit....
En mijn gevoel zegt dat ik dat word....
(op zich zou dat dom zijn, ik ben de jongste en het goedkoopste en ik werk fulltime, dus meer bezetting verdeeld over de de week)
Zag ik nou laatst ergens voorbijkomen dat onze allereigenste Bart daar draait?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zeggen: ik zou 'm in het Radio ONZ topic plaatsen, maar ik zat fout
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee per 01-07 moet er 1 fte uit....
En mijn gevoel zegt dat ik dat word....
(op zich zou dat dom zijn, ik ben de jongste en het goedkoopste en ik werk fulltime, dus meer bezetting verdeeld over de de week)
Is Bart Graseter?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Zag ik nou laatst ergens voorbijkomen dat onze allereigenste Bart daar draait?
quote:Deze jas is voor lange mannen ideaal. De mouwen zijn perfekt op lengte.
Ja maar zoietsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:27 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk dat de mouwen te lang zijn Kally!
[..]
Stewiequote:
Je hoeft ook geen mededelingen te doenquote:
Have funquote:
dom voor je uit staren is nu ook niet bepaald een gezellige bezigheidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen mededelingen te doen
En als je nou niet anders kanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
dom voor je uit staren is nu ook niet bepaald een gezellige bezigheid
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga wel ff een stukje Glee kijken...
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga wel ff een stukje Glee kijken...
Naturel met een knoflook dipquote:
Ja is het ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |