Als ik die titel zie moet ik altijd denken aan Blurquote:
Boys who be Girls to be Boys to be Girlsquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik die titel zie moet ik altijd denken aan Blur
Nietus, 23.24quote:
Raar land hoor dat Engelandquote:
Is dat glee?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
Symph?
Kijk dit bedoelde ik dus met Zorro en laptops
[ afbeelding ]
Ja is al een oudere fotoquote:
Ik dacht een nieuwe afl maar helaasquote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja is al een oudere foto![]()
Maar zo zat hij vaak, nu wordt hij toch echt al groot
Sweet dreams lieverdquote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
Ik ga lekker slapen, weltrusten voor straks allemaal![]()
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht een nieuwe afl maar helaas
Ik ga maar eens op tijd slapen
Mooie achtergrondquote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
Symph?
[ afbeelding ]
Nie zeuren jijquote:
neequote:
Sukkelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neeen ook nog geen 15:00
Koffie tempo hier .... koffie automaat kan het niet bijhouden denk
en bijna 99% zeker mn eerste bekeuring binnen dit jaar
Reed met bijna 80 langs een flitspaal
waarvan ik zeker weet dat die het doet, maar zag geen flitsdus misschien geluk haha
Jaquote:
tjahquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah
reed er langs en dacht Hey flitspaal
boeit me ook niet, weet dat ik vaak te hard rijd haha
Ach jah, bedoel best knap van mezelf, vorig jaar ruim 40k aan Kilometers gereden, en maar 1 bekeuring gehad voor 5 km te hardquote:
ik zou het knapper vinden als je je gewoon aan de snelheid kon houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach jah, bedoel best knap van mezelf, vorig jaar ruim 40k aan Kilometers gereden, en maar 1 bekeuring gehad voor 5 km te hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou het knapper vinden als je je gewoon aan de snelheid kon houdenDegene die dat kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het niet
Edit:
Of jah, in woonwijken en 30zones wel ivm kinderen. Ook als ik ze langs de kant zie spelen rijd ik stuk rustiger dan normaal
Maar net als smorgens vroeg en op de snelweg ...ben blij dat mn auto begrensd is op de 180
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Whehehehehequote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
Symph?
[ afbeelding ]
Sympquote:
Hallokiedokusquote:
Mister Stokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:52 schreef crv het volgende:
overigens vanmorgen toch maar mijn stokken meegenomen. Scheelt een stuk gedran in de trein
nah, dat wel, ,maar mekte gisteravond wel dat ik voorzichtig moet zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hallokiedokus
[..]
Mister Stok
Gaat het al wel beter met de poot of niet ?
denk ook wel. Bij mn zus gaat er Donderdag het Gips vanafquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:54 schreef crv het volgende:
[..]
nah, dat wel, ,maar mekte gisteravond wel dat ik voorzichtig moet zijn.
Mag niet klagen denk ik. Weet niet hoe het is als het drukverband erafgaat (zal wel meuren
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk ook wel. Bij mn zus gaat er Donderdag het Gips vanaf
ik heb dus een drukverband waarvan de onderste laag met een of andere zalf is ingesmeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |