abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91591532
The Pursuit of Happyness, 2006 (imdb)

Vanavond voor het eerst gezien (op rtl5) maar natuurlijk al vaker van gehoord.
Voor wie het verhaal niet kent:
quote:
Chris Gardner (Will Smith) heeft elke maand moeite om de eindjes aan elkaar te knopen voor zichzelf en zijn 5-jarige zoon (Jaden Smith). Hij verliest zijn baan, zijn huis en kan geen kant meer op. Dan wordt hij aangenomen als stagiair bij een effectenhandelaar. Chris en zijn zoon gaan door diepen dalen op jacht om de droom, een beter leven voor zijn twee, waar te maken....
Ik vond het een mooie film. Will Smith vind ik eigenlijk altijd wel redelijk tot goed spelen en dat deed hij hier weer overtuigend. Zijn zoon speelde in de film ook zijn zoon en die was ook goed; het was een kind zoals een kind in het echt ook is, niet een die bijvoorbeeld wel erg slim/betweterig is voor z'n leeftijd (veel gehaat iets hier niet ;) )

Om toch een punt van kritiek te geven: Je moet er wel van houden dat het verhaal niet enorme bergen of dalen kent in het verhaal. Het is een vrij vlak verhaal waar positieve en negatieve dingen gebeuren maar achteraf gezien heb ik nergens op het puntje van m'n stoel gezeten.
(of eigenlijk omhoog gegaan van het liggen op de bank O-) )
Maar persoonlijk vind ik dat niet per se iets negatiefs.

Mogelijke spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al toch een film die mij kan bekoren daarom een 8.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 20-01-2011 14:47:27 ]
pi_91598923
What If Cannabis Cured Cancer
Oorspronkelijk zou deze docu Cannabis Cures Cancer heten, maar om legal reasons mag dat niet. Nogal een statement die in deze wetenschappelijke documentaire haarfijn onderbouwd wordt. Ik als 'kaas' :')-liefhebber was nogal blown away en kon aan het einde alleen nog maar sick sick sick denken. Behoorlijke aanrader. 9
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:03:57 #63
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_91608096

A Tree Grows in Brooklyn (Elia Kazan, 1945)
Het debuut van Elia Kazan is een prima uitgevoerd melodrama. De sentimentele toon, is soms te, maar over het algemeen erg effectief. Dat komt vooral door het sprankelende acteerwerk van de dochter en vader, tegenover het serieuze van de moeder. De laatste helft is wat voorspelbaar, wat op zich niet erg is, maar het heeft niet de sparkle van de eerste helft. ****
pi_91608688
Bandidas
Heerlijke (kaas)film. Goeie humor, schitterende dames in mooie pakjes (Salma... :9 ) en gewoon top. Mexicaanse thema's boeien eigenlijk altijd.
8.4/10
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_91615254
The green hornet
die seth rogan vind ik maar niks qua acteur...
voor de rest een aardige actie film...
6.5/10, niks bijzonders

Farewell
mooie docu over de graf zeppelin die een tocht rond de wereld voltooid
machtige apparaten die zeppelins.. beetje jammer dat ze eigenlijk best nutteloos zijn tegenwoordig :P
8/10

Tron Legacy
2 uur actie en sensatie..
een lekker wegkijkende verstand-op-0 film
tevens een lekkere soundtrack, en Olivia Wilde mag er ook wel zijn ^O^
7,5/10
pi_91618779
Exit through the Gift Shop

Zeer vermakelijke docu over Banksy en vooral ene Thierry Guetta die jarenlang met allerlei grafiti (en varianten) artiesten optrok en alles met de camera opnam. Je moet 'm gewoon zien, die anderhalf uur zijn zo voorbij. Vraag me alleen af of alles van mr brainwash echt is, op wikipedia is men het er ook niet echt over eens.
Moeilijk om hier een punt voor te geven, iig ruim voldoende dus dan maar een 8.0
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:34:42 #67
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_91620497
Willow

Zozo, dit had veel weg van LotR. Hobbits? Check. Allerlei fantasy-creaturen die de kop opsteken? Check. Roadtrip om iets naar een goed einde te brengen? Check. Mooi vormgegeven hoor, maar ik vond het uiteindelijk toch kinderachtig en oppervlakkig. Cijfer: 6

Encounters at the End of the World
Het is even wennen aan het irriterende slissende commentaar van Werner Herzog. Maar na een tijdje wordt Encounters at the End of the World een okeeje docu over de mensen die op Antarctica leven. Het zijn veelal zonderlinge types die zich met allerlei onderzoeken bezig houden, zoals ijsbergen, pinguins of vulkanisme. Ondanks dat de film zich focust op de mensen, passeren ook surreële beelden van Antarctica de revue. Best interessant dus ware het niet dat Herzog zich soms vergalloppeert met zijn eigen quasi-filosofisch geneuzel. Cijfer: 7

Mary and Max

Wow, dit is een heel speciale film, die zwaarmoedig in toon is. Twee mensen, die problemen hebben met de omgeving om hen heen, schrijven elkaar brieven over en weer. De brieven zelf zijn erg leuk geschreven en de animatie (met name het kleurgebruik) is erg passend! Tegen het einde zag ik de onvermijdelijke uitkomst van het verhaal wel aankomen en wordt het iets minder boeiend, maar al met al is Mary and Max een erg volwassen en mooie animatiefilm geworden. Cijfer: 8
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_91622813
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:34 schreef Falco het volgende:
Willow

Zozo, dit had veel weg van LotR. Hobbits? Check. Allerlei fantasy-creaturen die de kop opsteken? Check. Roadtrip om iets naar een goed einde te brengen? Check. Mooi vormgegeven hoor, maar ik vond het uiteindelijk toch kinderachtig en oppervlakkig. Cijfer: 6
Een "klassieker" die ik als kind wel iets van 10 keer gezien heb. Was ver voor de LOTR films, dus juist een voorloper zou ik zeggen... Nu zou het waarschijnlijk idd wat kinderachtig aan doen... ;) Maar een 6 vind ik persoonlijk erg mager voor Willow.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 20 januari 2011 @ 18:49:06 #69
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91623238

The Tourist [2010] IMDb
Elise (Angelina Jolie) en Frank (Johnny Depp) kruisen per toeval elkaars wegen. Frank is een Amerikaanse toerist op weg naar Venetië. Elise is Britse en moet ook in Venezia zijn. Elise gebruikt Frank als dekmantel op zoek naar een gezochte crimineel. Twee goede acteurs in een cinematografisch goede film, echter is de inhoud van de film ver te zoeken. Ook de actie is maar mondjesmaat en kan mij niet overtuigen. De samenwerking van de twee acteurs is ook niet denderend, maar trekt de filmkar wel, waarbij Depp voorop gaat.
Cijfer: 6,5
IMDb: 6,1

TRON: Legacy [2010] IMDb
Zoon (Garrett Hedlund) van een computerprogrammeur (Jeff Bridges) gaat op zoek naar zijn vader die in zijn eigen bedacht en gerealiseerde virtuele wereld terecht blijkt te zijn gekomen. Samen proberen ze uit de virtuele wereld te komen. Voor mij vooral indrukwekkend door de special effects en de dikke soundtrack van Daft Punk die goed bij de film past. De acteerprestaties waren niet altijd even goed, maar dat mag niks afdoen aan de actie en effecten die er in de film zitten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cijfer: 8,0
IMDb: 7,3
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_91625210
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:49 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
The Tourist [2010] IMDb
Elise (Angelina Jolie) en Frank (Johnny Depp) kruisen per toeval elkaars wegen. Frank is een Amerikaanse toerist op weg naar Venetië. Elise is Britse en moet ook in Venezia zijn. Elise gebruikt Frank als dekmantel op zoek naar een gezochte crimineel. Twee goede acteurs in een cinematografisch goede film, echter is de inhoud van de film ver te zoeken. Ook de actie is maar mondjesmaat en kan mij niet overtuigen. De samenwerking van de twee acteurs is ook niet denderend, maar trekt de filmkar wel, waarbij Depp voorop gaat.
Cijfer: 6,5
IMDb: 6,1

[ afbeelding ]
TRON: Legacy [2010] IMDb
Zoon (Garrett Hedlund) van een computerprogrammeur (Jeff Bridges) gaat op zoek naar zijn vader die in zijn eigen bedacht en gerealiseerde virtuele wereld terecht blijkt te zijn gekomen. Samen proberen ze uit de virtuele wereld te komen. Voor mij vooral indrukwekkend door de special effects en de dikke soundtrack van Daft Punk die goed bij de film past. De acteerprestaties waren niet altijd even goed, maar dat mag niks afdoen aan de actie en effecten die er in de film zitten.
SPOILER
Cijfer: 8,0
IMDb: 7,3

maar the tourist is dus wel nog een aanrader aangezien je het een 6 geeft? wel leuk om gezien te hebben bedoel ik..?
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:25:49 #71
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91625294
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef casper019 het volgende:

[..]

maar the tourist is dus wel nog een aanrader aangezien je het een 6 geeft? wel leuk om gezien te hebben bedoel ik..?
nou, het was dat ik er gratis heen kon, anders was ik denk ik niet eens gegaan :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_91625468
Daarnet reclame voor The Tourist op tv. "Genomineerd voor 3 Golden Globes." Toen moest ik wel even gniffelen.
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:53:58 #73
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_91630571
quote:
6s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een "klassieker" die ik als kind wel iets van 10 keer gezien heb. Was ver voor de LOTR films, dus juist een voorloper zou ik zeggen... Nu zou het waarschijnlijk idd wat kinderachtig aan doen... ;) Maar een 6 vind ik persoonlijk erg mager voor Willow.
Niet waar natuurlijk. De welbekende LotR-trilogie is rond de Tweede Wereldoorlog geschreven. In 1978 bestond er ook nog een mislukte tekenfilmversie van LotR.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_91636179
The Tourist

Verenigde Staten / Frankrijk
Actie / Drama
104 minuten

geregisseerd door Florian Henckel von Donnersmarck
met Johnny Depp, Angelina Jolie en Paul Bettany

Frank Taylor is een Amerikaanse toerist, die in Europa gemoedsrust probeert te vinden. Maar dan raakt hij verstrikt in een web van samenzweringen en leugens van Elise, een Interpol agent. Elise zit echter achter een crimineel aan met wie ze in het verleden een liefdesrelatie had.

de film deed me denken aan een beetje aftreksel van een james bond film, Het was zeker geen slechte film. Ligt er ook een beetje aan met wat voor verwachtingen je gaat kijken. Als je denkt van WOW jhonny depp en angelina in een film dat MOET een topfilm worden kom je bedrogen uit - want dat is het helaas niet, erg jammer dat met 2 zulke top acteurs ze er niet meer uitgehaald hebben. De film word nergens echt spannend of romantisch ofzo.. maar kijkt wel lekker weg..
ik zou em een 6je geven... gewoon een wegkijkertje als je niks anders te doen heb op een regenachtige dag ofzo
pi_91640103
The Green Hornet

He dat viel me alles mee. Veel wisselende dingen over gehoord. Van verschrikkelijk tot hilarisch. Ik vond het gewoon een leuke film met een flinke knipoog naar superheldenfilms in het algemeen en de superhelden van de jaren 60 (zoals Adam West's Batman) in het bijzonder. En dan met een Seth Rogen sausje. Toegegeven het is zeker niet het beste werk van Rogen en Kato wordt op een gegeven moment een beetje irritant. Maar de actie is prima en Christoffer Waltz is heerlijk als meesterschurk. Een 7

Trouwens de 3D voegt bitter weinig toe, zal wel komen omdat het post production is.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_91640812
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef casper019 het volgende:
The Tourist

[ afbeelding ]

Verenigde Staten / Frankrijk
Actie / Drama
104 minuten

geregisseerd door Florian Henckel von Donnersmarck
met Johnny Depp, Angelina Jolie en Paul Bettany

Frank Taylor is een Amerikaanse toerist, die in Europa gemoedsrust probeert te vinden. Maar dan raakt hij verstrikt in een web van samenzweringen en leugens van Elise, een Interpol agent. Elise zit echter achter een crimineel aan met wie ze in het verleden een liefdesrelatie had.

de film deed me denken aan een beetje aftreksel van een james bond film, Het was zeker geen slechte film. Ligt er ook een beetje aan met wat voor verwachtingen je gaat kijken. Als je denkt van WOW jhonny depp en angelina in een film dat MOET een topfilm worden kom je bedrogen uit - want dat is het helaas niet, erg jammer dat met 2 zulke top acteurs ze er niet meer uitgehaald hebben. De film word nergens echt spannend of romantisch ofzo.. maar kijkt wel lekker weg..
ik zou em een 6je geven... gewoon een wegkijkertje als je niks anders te doen heb op een regenachtige dag ofzo
Net als Salt en Knight and Day zeker, echt samen met deze 3 films in korte tijd die allemaal een beetje hetzelfde idee hebben. Gewoon vermaak.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 00:01:38 #77
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_91641467
Ook ik zag vanavond
The Tourist (2010, VS, Florian Henckel von Donnersmarck)
Mooie mensen in mooie kleding en dure sieraden in een mooie stad, dat somt de film wel op. De film is namelijk compleet uiterlijk vertoon daaronder is de film leeg. Elke vorm van emotie ontbreekt. De karakters zijn van bordkarton, (die van Jolie nog meer dan die van Depp) waardoor ik geen enkele band met ze kreeg. Met als gevolg dat de film nooit spannend wordt. Depp en Jolie hebben, voor twee zulke mooie mensen en goede acteurs, verdomd weinig chemie met elkaar. Heb weinig mensen zo passieloos zien dansen als deze twee doen in deze film. De onvermijdelijk plottwist, waardoor de hele film nog grotere lege onzin wordt, mag ook niet ontbreken.
En dat van Florian Henckel von Donnersmarck, de man die ons eerder het alles behalve lege Das Leben Der Anderen gaf. Von Donnersmarck eerste uitstapje in Hollywood valt dus erg tegen.
Twee redenen om deze film nog wel te kijken als je tijd over hebt zijn ten eerste Angelina Jolie die er heel elegant uit ziet in alle dure en mooie kleding en sieraden. De tweede en voornaamste reden is Depp, die nog wat humor in de film weet te brengen met de onbenulligheid van zijn karakter.
cijfer: mager 6je
pi_91642110
Zojuist The Way Back gezien in de bios. Mooie scenes, goed in beeld gebracht en ondanks dat de film >2 uur duurde eigenlijk geen moment verveeld. Had alleen wat meer actie verwacht (bij het lezen van de omschrijving van de film), al was dat geen nadeel.
Een 7,5.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:54:30 #79
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_91648825
@PlanetHugo Banks is een baas. Briljante film, en er is meer waar dan je denkt vrees ik. Thierry is wel degelijk bekend als Mr Brainwash. Zijn werken gaan voor recordbedragen van de hand.

quote:
Banksy: Uhmmm... You know... it was at that point that I realized that maybe Thierry wasn't actually a film maker, and he was maybe just someone with mental problems who happened to have a camera.

Hud (1963)
Schitterende film met Paul Newman. Een "nieuwe" western die zich afspeelt rond de tijd van de release (1963) dus waar de oude waarden van het westen verloren gaan. Paul Newman speelt Hud, een materialistische anti-held die lak heeft aan alles en zonder principes. Werkt op de farm van zijn vader, samen met zijn jonge neef Lon. Een grootse tragedie met fijne rollen.
7,5/10
IMDB 8/10
Overal verstand van.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:07:33 #80
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_91649206

Hamlet (Laurence Olivier, 1948)
De filmversie van Hamlet met een voortreffelijke Laurence Olivier. Het is vooral prettig dat deze niet 4 uur duurt, zoals de versie uit 1996, maar 2 en een half uur. Dat is ruim voldoende om het verhaal te vertellen en het Shakespeariaanse taalgebruik hou ik ook niet veel langer vol dan dat. Het blijft wel een sterk verhaal vol intriges, mooi in beeld gebracht. ****

I Remember Mama (George Stevens, 1948)
Grappig om deze de dag na A Tree Grows in Brooklyn te zien, want er zijn veel parallellen te ontdekken tussen de twee films. Deze is wel duidelijk de mindere in mijn ogen. Beide een familiedrama over een familie die het niet al te breed heeft en een dochter die ambities heeft om schrijfster te worden. De een kijkt op tegen de vader (ATGB), de ander tegen de moeder (deze film). Waar ATGB voor het sentiment kiest, kiest deze film eigenlijk nergens voor. Het verhaal kabbelt voort, zonder echt te gaan boeien. De personages zijn een minder interessant/leuk en de film blijft wel heel braaf. Acteerwerk is wel dik in orde. ***½
pi_91651261
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:54 schreef macondo het volgende:
@PlanetHugo Banks is een baas. Briljante film, en er is meer waar dan je denkt vrees ik. Thierry is wel degelijk bekend als Mr Brainwash. Zijn werken gaan voor recordbedragen van de hand.
op imdb staat dat er bijv van de bewuste expositie maar weinig bewijs is en dat het helemaal niet zo een hype teweegbracht. Maar daarentegen heeft ie wel gewoon de hoes van madonna's album gemaakt en dat doe je niet zomaar. Hoe dan ook, prachtige docu/film :)

Black Swan

Prachtfilm over een meid die de hoofdrol krijgt in een ballet-voorstelling en de donkere kant onder de knie moet krijgen. Ik heb helemaal niets met ballet maar zo boeiend als hier zal ik nooit meer naar kijken. De film heeft vanaf het begin een geweldige, creapy, sfeer over zich heen wat voor een constante spanning zorgt. Portman, Kunis en de de altijd goede Vincent Cassel ism Aronofsky levert een bijzondere film op. Aanrader.

9.0

Mad Max

Al een tijdje op de plank liggen en besloten om hem toch maareens te kijken. En ik had er toch wel wat meer van verwacht. Het flinterdunne verhaal was niet boeiend en de karakters kon ik maar geen binding mee krijgen. Leuk om Mel Gibson in zijn jonge jaren te zien en voor 1979 was het vast enorm cool maar anno 2010 blijft daar maar weinig van over. Toch wil ik de vervolgen nog wel gaan kijken :P . De actie (vrijwel alleen maar achtervolgingen) zag er wel aardig uit, toch wel fijn om eens geen CGI te zien....

6.0

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 21-01-2011 11:27:24 ]
pi_91651445

The Knack ...and how to get it (1965, Richard Lester)

Een hippe film voor hippe vogels. Anno 1965. Een seksueel minder geslaagde basisschoolleraar kijkt op tegen zijn huurder die veel succes heeft bij het andere geslacht en vraagt hem om advies. De nodige verwikkelingen volgen, zeker als er zich ook nog een schilder en een plattelandsmeisje in hun huis voegen.
Het idee is niet bijster origineel en de uitvoering is me teveel "kijk eens wat een coole film wij gemaakt hebben". De humor is daarnaast behoorlijk gedateerd en soms niet eens grappig. Londen ziet er echter mooi uit zo midden in de swinging sixties en er zitten ook enkele fraaie shots tussen.

Opvallend dat deze film de Gouden Palm heeft gewonnen in Cannes.

5

De Vierde Man (1983, Paul Verhoeven)

Ik had het boek al gelezen (een tijd geleden) en dit was een erg goede verfilming. Sommige dingen waren weg en Jeroen Krabbé als Gerard Réve is even wennen, maar al met al is het spannende film. Wel wat over the top-symboliek maar volgens imdb deed Verhoeven dit bewust om zijn Hollandse critici dwars te zitten.

Thom Hoffman vond ik van de cast wel minder, en die scene in het graf behoorlijk ongeloofwaardig

7,5

The Right Stuff (1983, Philip Kaufman)

Het verhaal van de Mercury 7, de eerste Amerikaanse astronauten, en hun strijd wie als eerste de ruimte in mag. Daarnaast is te zien hoe de snelheidsduivels van de luchtmacht langzaam uit beeld raken bij het grote publiek door de space race. Een lange zit (meer dan 3 uur), en erg rechttoe rechtaan verteld, maar desondanks geen moment vervelend of te patriotisch. Sam Sheppard is uitermate cool als straaljagerpiloot die langzaam een has been wordt en er zitten prachtige beelden bij van de raketavonturen.

Niet veel dramatische diepgang, maar wel een spannend verhaal

7,5

[ Bericht 0% gewijzigd door CobraVerde op 21-01-2011 11:21:26 ]
Life's a Peckinparty
pi_91651610
Ik vond de eerste Mad Max leuker dan de tweede, gave auto's, goede bad guy ook...
Life's a Peckinparty
pi_91651884
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:20 schreef CobraVerde het volgende:
Ik vond de eerste Mad Max leuker dan de tweede, gave auto's, goede bad guy ook...
zo een idee had ik ook, dat er bij een vervolg wat meer budget vrijgekomen was. Binnenkort maar checken dan ^O^
pi_91652889
The Lion King (1994)
Heb deze klassieker vroeger een keer of 8 gezien. het was de eerste film in de bios waar ik echt van onder de indruk was (ik was 15) en hier thuis met goed beeld en geluid was het ook weer zeer genieten!

Visueel, muzikaal, thematiek, maar vooral de stemacteurs (met als absolute hoogtepunt een geniale Jeremy Irons _O_ ), wat een meesterwerk deze film. De verhaallijn is vrij dun, maar de diepere betekenis erachter heeft heel mooie verwijzingen in zich. Ook uitermate sterk om een film voor EN kinderen EN volwassenen leuk te maken. Humor (vooral met Rowan Atkinson!) ook helemaal in orde.

De Stampede-scene (een jaar!! aan gewerkt) blijft nog steeds een hoogtepunt, net als de fascistenparade van Scar.

De beste tekenfilm ooit gemaakt in mijn ogen.

9.5/10 (IMDB: 8.2/10)

vrijdag 21 januari 2011 @ 12:13:52 #86
286575 Roces18
Chef de party
pi_91653516
The Invention of Lying

Een man leeft in een wereld waar iedereen de waarheid vertelt. Op een dag wordt hij uit zijn woning gezet en begint het liegen, en iedereen gelooft hem.

Ik vind het een zeer origineel verhaal, alleen kon het veel meer worden zeker met Gervais in de hoofdrol. De humor is helaas nergens aanwezig, ze proberen het wel iets maar dat is niet zo bijster interessant. Ik zou het meer categoriseren onder romantisch/drama. Al met al een best leuke film om te kijken, ik heb me ook geen moment verveeld dus ik geef hem zeker een 7+.

melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_91653568

Leuke film, niet heel fantastisch, maar wel leuk !
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:26:50 #88
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_91653912

Kutfilm ik geef hem een 1

Ook een kutfilm, ik geef deze ook een 1
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:23:54 #89
286575 Roces18
Chef de party
pi_91656089
Wat een argumenten en een 1 is een beetje laag. Krijgen ze geen 2 voor de moeite dan?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:14:51 #90
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_91658660
Nee 1 is helemaal niet laag en ze krijgen ZEKER geen 2.
Buried is gewoon een combinatie van poep en kots, en ik wilde mijn ogen eruit krabben toen de film afgelopen was. Zo slecht.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')