quote:
Ik ben benieuwd. Mag ook wel een keer wat harder dan happy van mijquote:
Kump goedquote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even een oproep:
Wil iedereen (m/v) even met wat dan ook (desnoods geluidsrecorder) een stukje gesproken tekst voor me opnemen? Ik wil een megajingle maken![]()
Je moet zeggen: Dj. Koelkast
En dat dan naar me toehelpen, je mag ook je ouders/broers/zussen vragen, want ik heb er zo veel mogelijk nodig. Uiteraard mogen de dj's die draaien ook meedoen
Ik heb geen micquote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even een oproep:
Wil iedereen (m/v) even met wat dan ook (desnoods geluidsrecorder) een stukje gesproken tekst voor me opnemen? Ik wil een megajingle maken![]()
Je moet zeggen: Dj. Koelkast
En dat dan naar me toehelpen, je mag ook je ouders/broers/zussen vragen, want ik heb er zo veel mogelijk nodig. Uiteraard mogen de dj's die draaien ook meedoen
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Crimyclown het volgende:
Maar euhm, GPD aanvallen of wat sql injections uitproberen is geen slim idee, of wel.
Opperbaggerkwaliteit dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan t niet op je hypermoderne hippe phone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Hij is al afgelopen..quote:
Ik ga mn best wel ff doenquote:
GRAPJASS! hihihiquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Hij is al afgelopen..
SSSSSSSSSSSSST andere fok!kers.. ik ben een geintje aan het uithalen hihihi
okquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Yeah muziek om agressief van te worden![]()
Daar vroeg ik uren geleden al om
UB40?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iets dat de rest waarschijnlijk minder vind
K3? Heb ik voor je. Zal ik zo voor je draaien.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En wat is dat dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog meer van mijquote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Tinos85 het volgende:
Ik ben te lui om te krijgen. Wat krijgen we zo om 2300?
Ik ook, maar die is niet zo bekendquote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik had een nummer ingestuurd op de site
Oei.. dat moet pijnlijk zijn..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef dockx het volgende:
Zit je dan, op je phone het topic door te spitten omdat ik niet live kan luisteren via een bb aplicatie of wat dan ook
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef Graseter het volgende:
Meer reacties dan views in deze topics.
The fuck.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef Graseter het volgende:
Meer reacties dan views in deze topics.
hihihi, ik trapte er zelf bijna in!1!!1EINZ!!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef jantjeschmit het volgende:
Hehe.. eindelijk afgelopen.. hihihihi
Hahah.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
K3? Heb ik voor je. Zal ik zo voor je draaien.
Vergeet je er toch zomaar Closeau aan toe te voegenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah.
Heb je ook Athlete, Bertolf, Biffy Clyro, Blue Oyster CUlt, Breaking Benjamin, Brendan Benson, Caro Emerald, Carolina Liar, Cobra Starship, Daniel Merriweather, David Nail ennuhebikgeenzinmeeromtetypen
Jaaquote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil scouting for girls aanvragen voor merel
Hoe durf jequote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik schenk een borrel in.. kolere wat een lawaai
Caro Emerald welquote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah.
Heb je ook Athlete, Bertolf, Biffy Clyro, Blue Oyster CUlt, Breaking Benjamin, Brendan Benson, Caro Emerald, Carolina Liar, Cobra Starship, Daniel Merriweather, David Nail ennuhebikgeenzinmeeromtetypen
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik schenk een borrel in.. kolere wat een lawaai
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil scouting for girls aanvragen voor merel
Wie?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Vergeet je er toch zomaar Closeau aan toe te voegen
Dat is inderdaad minder prettig..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei.. dat moet pijnlijk zijn..
No sorryquote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
het kan zijn dat ik jullie over enkele minuten opeens ben verlaten
Ohjeejquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Jaquote:
Op 1 of andere manier bekt die zin niet zo lekker, naat.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
ouderalert, si, bijna slapie slapie tijd voor hunquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Trekken je ouders de stekkert eruit?
Spac?quote:
je bedoelt clouseau?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Vergeet je er toch zomaar Closeau aan toe te voegen
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ouderalert, si, bijna slapie slapie tijd voor hun
Niet meer stiekem daarna nog in je bed door fokken?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ouderalert, si, bijna slapie slapie tijd voor hun
ik wil paul luisteren, tuurlijk kom ik terugquote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet meer stiekem daarna nog in je bed door fokken?
Jaquote:
ja.. wat een dikke faal weer of niet op dit forum.. zetten ze er zomaar automatische tekstcorrectie op. Ik had het er echt wel goed neergezet!quote:
Jeejquote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil paul luisteren, tuurlijk kom ik terug
Ik zou niet durven!!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef Nitrouz het volgende:
tyd voor een sigaretje ;p ;p ;p ;p hihi hihi niet an me ouders vertelle hoor ;3
ik zeg niks, ik rook er ook ene mee vriendquote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef Nitrouz het volgende:
Ben je al 16? Dan maggut hé...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef Nitrouz het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik wil The Script horen met For the first time.
hihihi je rookt toch wel Lucky Strikequote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik zeg niks, ik rook er ook ene mee vriend
Ik rook ook ff een Marlboro Mediummetje meequote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
hihihi je rookt toch wel Lucky Strike, vriend?
Pino = baas.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit gaat niet meer over mij, hoop ik?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zij is 18, ik ben haar fokverkering
de Luckys zijn alweer opquote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
hihihi je rookt toch wel Lucky Strike, vriend?
Sigarettenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Ik rook ook ff een Marlboro Mediummetje mee
Voor die reserves heb ik altijd een pakje Gauloises Shag liggeng heur!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
de Luckys zijn alweer op. Dus moet aan de drum nu..
Dat moet je ook gewoon niet doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:06 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Ach.. beter dan aangereden worden door een bus
Shag ftw?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
mensen die stoer doen door sigaretten te roken
Neukpeuk/shagfagquote:Op maandag 17 januari 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
mensen die stoer doen door sigaretten te roken
Nee klopt.. kan je beter rokenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat moet je ook gewoon niet doen.
heb je ook shag van Gauloises jah? nooit gezienquote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Voor die reserves heb ik altijd een pakje Gauloises Shag liggeng heur!
Ja. Maar sigaretten zijn voor kakkers en luie mensenquote:
Ik ga liever drinkenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:06 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Nee klopt.. kan je beter roken
ik heb denk ik liever wiet, maar nog nooit geprobeerd, komt later, als mijn hersenen iets meer volgroeid zijnquote:
Checkquote:
Ja, 3 verschillende zelfsquote:Op maandag 17 januari 2011 23:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb je ook shag van Gauloises jah? nooit gezien
Wijze reactiequote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb denk ik liever wiet, maar nog nooit geprobeerd, komt later, als mijn hersenen iets meer volgroeid zijn
Een vrouw met een pakje zware shag is het mooiste wat er is..quote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja. Maar sigaretten zijn voor kakkers en luie mensen
Nounou.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Wijze reactieGoed zo jongen.. jij komt er wel
Nee die dikke blanke.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef Ragboer het volgende:
Wie is Caro Emerald nou? Das toch die dikke negerin?
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Een vrouw met een pakje zware shag is het mooiste wat er is..
BH is de nieuwe Yvonnequote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Een vrouw met een pakje zware shag is het mooiste wat er is..
zal binnekort us kijken dan, peuke van Gualoises zijn wel heerlijk iddquote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja, 3 verschillende zelfsLigt hier bij de Filmclub.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef Ragboer het volgende:
Wie is Caro Emerald nou? Das toch die dikke negerin?
Ik rook halfzwarequote:
Wie dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:09 schreef Ragboer het volgende:
Oh, ik heb heel iemand anders in mn kop.
Samson?quote:
Neuh Aldi shag ( koopt mammie voor mequote:
quote:
Teamviewer?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand naar Den Helder komen om mijn mic werkend te krijgen in VDJ
Gast. Ga naar config, en dan master + mic.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand naar Den Helder komen om mijn mic werkend te krijgen in VDJ
me 2.. al koop ik zelfquote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Neuh Aldi shag ( koopt mammie voor me) Of als ik zelf haal, Van Nelle Stevig
Aan mensen die dat altijd zeggen, heb ik echt ene hekelquote:
Ben ik wel lief?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Aan mensen die dat altijd zeggen, heb ik echt ene hekel
dj frikandel en mc kleine ratquote:
ditquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef _Fanta het volgende:
volgens mij is overmatig alcohol gebruik vele malen slechter dan roken
Ik heb afgelopen weekend gewoon allebei gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef _Fanta het volgende:
Nou vooruitquote:
Gewoon doorzetten.. ik wil je niet aan het roken helpen, maar wil je wel helpen tegen de preventie op schoolquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
joh, ik zou bijna door al die preventie op scholen wel gaan rokenmaar ik vind roken vies
met een pakkie sigaretten op kan ik nog autorijden.. met een fles drank of krat bier op nietquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef _Fanta het volgende:
Ging jij niet samenwerken?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen, ik ben ook begonnen met advertenties, allemaal even klikken!
http://onzradio.trooperz.nl/
Ik kliktequote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef BBQSausage het volgende:
Dat heb ik alquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gast. Ga naar config, en dan master + mic.
Ik klikte en kreeg 450 euro, dat was echt fantastisch!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef BBQSausage het volgende:
Nog niet allesquote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alle dingen van zijn site staan nou op onz-radio.nl
Dan praat je in units..quote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met een pakkie sigaretten op kan ik nog autorijden.. met een fles drank of krat bier op niet
Mijn request staat niet bij de requestsquote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met een pakkie sigaretten op kan ik nog autorijden.. met een fles drank of krat bier op niet
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alle dingen van zijn site staan nou op onz-radio.nl
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
ach ik rook en zuip, dus snap zowieso nie waarom ik me in de discussie meng
je had wel gelijk, alcohol is inderdaad slechter voor je dan rokenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
Zuipen doe ik ook al nietquote:Op maandag 17 januari 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
Hangt ook wel van de frequentie af lijkt me.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je had wel gelijk, alcohol is inderdaad slechter voor je dan roken
Braverikquote:
Truequote:Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hangt ook wel van de frequentie af lijkt me.
Ik ook niet hoorquote:
1x per dag 1 glas rode wijn is zelfs goed voor je bloeddrukquote:Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hangt ook wel van de frequentie af lijkt me.
Je wordt oud.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet nooit![]()
Maar weinig, laatste biertje is toch zeker 3 kwart jaar terug
Is dat per jaar?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
Gaan we trouwens sparen voor 133.000 euro? Voor een FM frequentie?
het is beide niet echt gezond, maar idd je kan beter roken dan drinken.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je had wel gelijk, alcohol is inderdaad slechter voor je dan roken
Bier ook jonguhquote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
1x per dag 1 glas rode wijn is zelfs goed voor je bloeddruk
Nee rode wijn. Of pure chocolade.quote:
Ligt aan de leeftijdquote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb een bloedhekel aan mensen die zuipen voor de zuip trouwens, je kan het toch wel leuk hebben zonder. Sowieso, 1 of 2 is al genoeg
WAJOO!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet nooit![]()
Maar weinig, laatste biertje is toch zeker 3 kwart jaar terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |