quote:
Ik ben benieuwd. Mag ook wel een keer wat harder dan happy van mijquote:
Kump goedquote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even een oproep:
Wil iedereen (m/v) even met wat dan ook (desnoods geluidsrecorder) een stukje gesproken tekst voor me opnemen? Ik wil een megajingle maken![]()
Je moet zeggen: Dj. Koelkast
En dat dan naar me toehelpen, je mag ook je ouders/broers/zussen vragen, want ik heb er zo veel mogelijk nodig. Uiteraard mogen de dj's die draaien ook meedoen
Ik heb geen micquote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even een oproep:
Wil iedereen (m/v) even met wat dan ook (desnoods geluidsrecorder) een stukje gesproken tekst voor me opnemen? Ik wil een megajingle maken![]()
Je moet zeggen: Dj. Koelkast
En dat dan naar me toehelpen, je mag ook je ouders/broers/zussen vragen, want ik heb er zo veel mogelijk nodig. Uiteraard mogen de dj's die draaien ook meedoen
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Crimyclown het volgende:
Maar euhm, GPD aanvallen of wat sql injections uitproberen is geen slim idee, of wel.
Opperbaggerkwaliteit dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan t niet op je hypermoderne hippe phone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Hij is al afgelopen..quote:
Ik ga mn best wel ff doenquote:
GRAPJASS! hihihiquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Hij is al afgelopen..
SSSSSSSSSSSSST andere fok!kers.. ik ben een geintje aan het uithalen hihihi
okquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Yeah muziek om agressief van te worden![]()
Daar vroeg ik uren geleden al om
UB40?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iets dat de rest waarschijnlijk minder vind
K3? Heb ik voor je. Zal ik zo voor je draaien.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En wat is dat dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog meer van mijquote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Tinos85 het volgende:
Ik ben te lui om te krijgen. Wat krijgen we zo om 2300?
Ik ook, maar die is niet zo bekendquote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik had een nummer ingestuurd op de site
Oei.. dat moet pijnlijk zijn..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef dockx het volgende:
Zit je dan, op je phone het topic door te spitten omdat ik niet live kan luisteren via een bb aplicatie of wat dan ook
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef Graseter het volgende:
Meer reacties dan views in deze topics.
The fuck.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef Graseter het volgende:
Meer reacties dan views in deze topics.
hihihi, ik trapte er zelf bijna in!1!!1EINZ!!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef jantjeschmit het volgende:
Hehe.. eindelijk afgelopen.. hihihihi
Hahah.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
K3? Heb ik voor je. Zal ik zo voor je draaien.
Vergeet je er toch zomaar Closeau aan toe te voegenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah.
Heb je ook Athlete, Bertolf, Biffy Clyro, Blue Oyster CUlt, Breaking Benjamin, Brendan Benson, Caro Emerald, Carolina Liar, Cobra Starship, Daniel Merriweather, David Nail ennuhebikgeenzinmeeromtetypen
Jaaquote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil scouting for girls aanvragen voor merel
Hoe durf jequote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik schenk een borrel in.. kolere wat een lawaai
Caro Emerald welquote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah.
Heb je ook Athlete, Bertolf, Biffy Clyro, Blue Oyster CUlt, Breaking Benjamin, Brendan Benson, Caro Emerald, Carolina Liar, Cobra Starship, Daniel Merriweather, David Nail ennuhebikgeenzinmeeromtetypen
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik schenk een borrel in.. kolere wat een lawaai
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil scouting for girls aanvragen voor merel
Wie?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Vergeet je er toch zomaar Closeau aan toe te voegen
Dat is inderdaad minder prettig..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei.. dat moet pijnlijk zijn..
No sorryquote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
het kan zijn dat ik jullie over enkele minuten opeens ben verlaten
Ohjeejquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Jaquote:
Op 1 of andere manier bekt die zin niet zo lekker, naat.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
ouderalert, si, bijna slapie slapie tijd voor hunquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Trekken je ouders de stekkert eruit?
Spac?quote:
je bedoelt clouseau?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Vergeet je er toch zomaar Closeau aan toe te voegen
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ouderalert, si, bijna slapie slapie tijd voor hun
Niet meer stiekem daarna nog in je bed door fokken?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ouderalert, si, bijna slapie slapie tijd voor hun
ik wil paul luisteren, tuurlijk kom ik terugquote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet meer stiekem daarna nog in je bed door fokken?
Jaquote:
ja.. wat een dikke faal weer of niet op dit forum.. zetten ze er zomaar automatische tekstcorrectie op. Ik had het er echt wel goed neergezet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |