Geen SC'squote:
Tof!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen SC's. Maar soms staan er in NWS/SHO/een van die fora, wel interessante topics ja.
Er bestaan topics buiten SCs?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen SC's. Maar soms staan er in NWS/SHO/een van die fora, wel interessante topics ja.
Nee.quote:
de·ze aanw vnw 1 (bijvoegl) ~ deur 2 (zelfst) in ~n wat deze zaak betreft; bij ~n berichten wij u door deze brief; ~ of gene de een of anderquote:
Ik heb hem nog wel groter. Auf Hyves.quote:
Ik heb m al groter. ik ga je even volgen, hosselaarquote:Op maandag 17 januari 2011 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel groter. Auf Hyves.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb m al groter. ik ga je even volgen, hosselaar
Haha, nu volg ik jouquote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo ik volg je, hoewel ik er nooit op zit
Uitnodiging?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
Pauze!
Wat is er aan de hand Bos? En op die uitnodiging ga ik graag in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Kerstviering op school
. Twee jaar geleden.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef Zeroku het volgende:Haal eens uit die spoiler jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Kerstviering op school
. Twee jaar geleden.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef Zeroku het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Kerstviering op school
. Twee jaar geleden.
Oke dan
![]()
Kom maarquote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Om in de toekomst eens langs te gaan.
Bijdehand koppie Zero.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://94.100.115.196/952(...)52595408_5_PeOL.jpeg
Toen was ik nog jongquote:
Nouquote:
quote:
quote:
Care.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar past mn buik niet in
Dit doet me denken aan pinguinseks.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar past mn buik niet in
Die neuken met hun buikquote:
Slaap lekkerquote:
Depressie & Angst #5quote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
Pauze!
Wat is er aan de hand Bos? En op die uitnodiging ga ik graag in.
Okay, lastig Bos!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Depressie & Angst #5
vanaf daar een beetje.
Heel veel succes woensdag!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Depressie & Angst #5
vanaf daar een beetje.
Ja.quote:
Goedemorgen meneerquote:
HTquote:
quote:
quote:
meneer Bennyquote:
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mevrouw nog wel!
Goedemorgen meneer Eend.
jawel... jij?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
Iedereen er een beetje zin in vandaag?
quote:
Neen, ik heb echt zo'n baaldag vol gaten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
Iedereen er een beetje zin in vandaag?
Het is omgedraaid... je moet het weer terugzetten bij opties.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:53 schreef Lutte het volgende:
Benny, mobiel staat er nu geen naam van de laatste poster terwijl ik dat wel ingesteld heb.
gezellig!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben al ruim anderhalf uur wakker... en lekker nat geregend...
quote:
Top, dankje!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is omgedraaid... je moet het weer terugzetten bij opties.
vol gaten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen, ik heb echt zo'n baaldag vol gaten.
koffie prima, maar peukiequote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vol gaten?
hoe dat dan, zit je de hele dag te gapen dan ofzo?Of moet je poepen?
Oh! Had gister 4 uren waarvan 2 tussenurenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee. Ik heb allemaal tussenuren, loze halve uren en gym.
Ah... op die fiets... maar gym is tochquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee. Ik heb allemaal tussenuren, loze halve uren en gym.
Aahw, das vervelend!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Oh! Had gister 4 uren waarvan 2 tussenuren
heul nietquote:
en heb jij 'Topics met ongelezen posts aanduiden:' al op 'ja' staan?quote:
Succesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aahw, das vervelend!
Maar ik ga dus naar school. Kusjens.
Jawelquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aahw, das vervelend!
Maar ik ga dus naar school. Kusjens.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
en heb jij 'Topics met ongelezen posts aanduiden:' al op 'ja' staan?
(met reset kun je de rode balletjes dan weghalen als je het topic hebt gelezen)
GRTD...quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
GRTD...
de test omgeving van Benny
peerquote:
succes! Ik ga ook weer even aan de gangquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:36 schreef tdrone het volgende:
ik moet voor 11 uur nog een presentatie in elkaar flanzen dus ben even bezig
Nah, dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
GRTD...
de test omgeving van Benny
en wat zag je?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, dat valt wel mee toch?
Ik probeerde ff wat ik zag als ik dat mobiel deed.
Ja, de kracht van de dagploeg hier is de stiltequote:
De tekst is net iets kleiner dan gewone tekst. Eigenlijk niks tot nauwelijks verschil.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
en wat zag je?
(kim is trouwens op 3fm Benny)
Ieder zijn sterke en zwakke punten he...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, de kracht van de dagploeg hier is de stilte
Nice! Ik ben gewoon alweer 2 uur aan het werkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ieder zijn sterke en zwakke punten he...
Heb vandaag een beetje uit kunnen slapenMoet om kwart voor 11 bij de psych zijn, dus heb tot 12 uur doktersverlof van werk
Oh en hoi Benny![]()
Ik heb 's morgens altijd een colaatjequote:
's morgens altijd een colaatje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb 's morgens altijd een colaatje
Ik ben inderdaad wel vrolijk, ga zo andere medicijnen vragen bij de psych, hoop dat ik eindelijk wat vind dat werkt
hij had ff een snaar naar Jennifer gemaakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb 3fm niet opstaan maar wat zei hij dan??
Een snaar?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
hij had ff een snaar naar Jennifer gemaakt.
Ja ben een beetje verslaafd aan colaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
's morgens altijd een colaatje?
Hoezo? wat heb je dan?
wat een heldenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef iBenny het volgende:
Omg die Belgen van Basta zijn lekker bezig
http://demorgen.be/dm/nl/(...)-op-2BE-en-vtm.dhtml
Wat een bazenactie![]()
![]()
ach je weet wat ze zeggen: een glaasje cola bij het aanbreken van de dagenraadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ben een beetje verslaafd aan cola
ADHD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
uhuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
had je die andere actie ook gezien? Die van de container voor de deur
Uhu...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhu
vooral op het laatst uh toetste: 2 een container deze zal afgeleverd worden op.................![]()
quote:
Omdat iTunesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef Zeroku het volgende:
Waarom voegt mijn iTunes een bepaald album niet toe.
Klopt. Opgelost.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:32 schreef Zeroku het volgende:
Oh wacht. Ze kunnen zeker weer geen .flac aan.
Nee.quote:
how doedel you doe dat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef iBenny het volgende:
Ik ben vervelend
..de computers van anderen op afstand afsluiten![]()
Ik zag het plaatje en het leek me al slechtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:43 schreef iBenny het volgende:
[Primeur] SECRET STORY: een geheim is veel geld waard...
Allemaal dankzij Het_Fenomeenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:44 schreef tdrone het volgende:
hoi merel
ik moest zo lachen toen ik dat topic in KLB over pittige kapsels las en ineens 4 mensen over jou begonnen
ik vind ook niet dat jou kapsel pittig is het is eerder halflangquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Het_Fenomeen(die me overigens een linkje had gestuurd)
En zo pittig is het nou ook weer niet
Daarom, daar klinkt het net alsof ik het knalrood heb geverfd en van die 5cm lange stekels hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind ook niet dat jou kapsel pittig is het is eerder halflang
en ik vond het leuk uitzien op die foto in US
Hooiquote:
Ga m vandaag aanvragen, moet nog eventjes opzoeken wat ookalweer de eisen voor de pasfoto waren, anders moet ik nog eventjes nieuwe foto's maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef tdrone het volgende:
weet je al wanneer je je rijbewijs krijgt merel?
als je dan de eerste keer in de auto rijd (zonder instructeur) is echt leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga m vandaag aanvragen, moet nog eventjes opzoeken wat ookalweer de eisen voor de pasfoto waren, anders moet ik nog eventjes nieuwe foto's maken.
Omdat ik ons triootje af moet zeggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi
Hoe was je date gister en waarom wilde je weten of CC en ik er al waren?
[..]
Ga m vandaag aanvragen, moet nog eventjes opzoeken wat ookalweer de eisen voor de pasfoto waren, anders moet ik nog eventjes nieuwe foto's maken.
Ja?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je dan de eerste keer in de auto rijd (zonder instructeur) is echt leuk
Ohquote:
nee ik weet dat ook niet precies maar je mach inderdaad niet lachen en je moet recht zitten je oren moeten zichtbaar zijn etc.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja?Lijkt me wel echt vreemd als je dan ineens helemaal alleen in de auto zit.
Weet jij trouwens wat de pasfoto eisen zijn? Weer dat je niet mag lachen en dat je oren zichtbaar moeten zijn enzo of maakt het niet zoveel uit ?
[..]
Oh![]()
Dus je date was niet lelijk?
Nou juist welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja?Lijkt me wel echt vreemd als je dan ineens helemaal alleen in de auto zit.
Weet jij trouwens wat de pasfoto eisen zijn? Weer dat je niet mag lachen en dat je oren zichtbaar moeten zijn enzo of maakt het niet zoveel uit ?
[..]
Oh![]()
Dus je date was niet lelijk?
Hahhaaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
oh dat hoeft niet dan biedi k me wel aan
Ohja, dan moet ik nieuwe foto's maken dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik weet dat ook niet precies maar je mach inderdaad niet lachen en je moet recht zitten je oren moeten zichtbaar zijn etc.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef Teal het volgende:
[..]
Nou juist wel
Ik ben opslag homo geworden
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef Teal het volgende:
[..]
Nou juist wel
Ik ben opslag homo geworden
Camera zou barstenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahhaa![]()
[..]
Ohja, dan moet ik nieuwe foto's maken dus
[..]
pics?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef Teal het volgende:
[..]
Camera zou barsten
Maar dat ze lelijk was, is 1.
MAAR ZE STONK!![]()
Mijn Wiep promotieactie werkte ook goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zie nu je ondertitel pas
zal wel een teleurstelling worden vrijdag..
Ik helemaal me best gedaan, ja naja, ik ben ook best wel ijdelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind dat altijd zoo vies he als je nog niet eens de moeite neemt wat deo op te doen, bij mijn bijbaantje in de supermarkt heb je soms ook van die types rondlopen waardoor gewoon een hele gang naar zweet ruikt
Ik ga kapot hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef Teal het volgende:
[..]
Camera zou barsten
Maar dat ze lelijk was, is 1.
MAAR ZE STONK!![]()
uhu die wiepactie was heel geslaagdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn Wiep promotieactie werkte ook goed*kuch*
feli merel!quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt dr toch niet aangeraakt he?
[..]
Dankje![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik helemaal me best gedaan, ja naja, ik ben ook best wel ijdel![]()
Maar ik had niet de indruk dat zij moeite had gedaan.
En ik met me stomme hoofdme late verleiden
![]()
FAAAAK
Hormonen ofzo
Ik werkte eerst bij de slager en elke zaterdag kwam daar zo'n vrouw, die gewoon zo erg stonk, dat je moest kokhalzen van de geur, ook al stond ze op 10 meter afstand, echt de hele winkel rook ernaar. Er liepen ook mensen de winkel uit als zij er wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind dat altijd zoo vies he als je nog niet eens de moeite neemt wat deo op te doen, bij mijn bijbaantje in de supermarkt heb je soms ook van die types rondlopen waardoor gewoon een hele gang naar zweet ruikt
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt dr toch niet aangeraakt he?
[..]
Dankje![]()
Ik weet dat ik gefaald hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gatver. Je moet je waardigheid eens gaan zoeken
Ik denk dat je dat zelf goed genoeg kan, je hebt mij niet nodig om je uit te lachenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik weet dat ik gefaald hebwrijf het er maar in
ik hoop voor je dat het niet je laatste faal was...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik weet dat ik gefaald hebwrijf het er maar in
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het niet je laatste faal was...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat zelf goed genoeg kan, je hebt mij niet nodig om je uit te lachen
Dan zou je niet lang meer te leven hebben...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik werkte eerst bij de slager en elke zaterdag kwam daar zo'n vrouw, die gewoon zo erg stonk, dat je moest kokhalzen van de geur, ook al stond ze op 10 meter afstand, echt de hele winkel rook ernaar. Er liepen ook mensen de winkel uit als zij er was
Niet falen is toch fijnerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zou je niet lang meer te leven hebben...
Iedereen faalt wel eens op zn tijd...
Zo erg was het ook weer nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het was niet toevallig die oud-klant van mij he?
[..]
Topquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zou je niet lang meer te leven hebben...
Iedereen faalt wel eens op zn tijd...
tuurlijk is het fijner om niet te falen, maar falen is part of life...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet falen is toch fijner![]()
Al kan ik niet zeggen dat ik nooit faal
Oh dat scheelt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet
Was voornamelijk haar geslachtsdeel wat nogal penetrant luchtje had
Hoe dom kan je zijn
Ik weet het, maar voorkomen is beter dan genezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuurlijk is het fijner om niet te falen, maar falen is part of life...
je kan het accepteren, of het blijft je frustreren... Dat is de enige keus...
accepteren of frustreren...
Psych?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef Michhas het volgende:
Nou jongens, ben net terug van de psych en nu op werk
Ik ga haar sowieso negerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dat scheelt.
Man, jij stond echt te lang droog geloof ik
Nu gaat ze je morgen bellen met het verhaal dat ze je helemaal geweldig vind en dat ze je wil voorstellen aan haar ouders
[..]
Ik weet het, maar voorkomen is beter dan genezen
Hoop dat het helpt enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voor mijn medicijnenHeb er nieuwe bij gekregen
Hoi![]()
Ja, dat is waar, maar je te veel er focussen, werkt alleen maar tegen is mijn ervaring...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dat scheelt.
Man, jij stond echt te lang droog geloof ik
Nu gaat ze je morgen bellen met het verhaal dat ze je helemaal geweldig vind en dat ze je wil voorstellen aan haar ouders
[..]
Ik weet het, maar voorkomen is beter dan genezen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ga haar sowieso negeren
Maar die stank was zo ernstig
Zoals ik al zei: het hangt nog in me neus
edit: ja stond lang droog![]()
![]()
Da's waar, als de negatieve dingen de positieve dingen gaan verhullen, word het te erg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar je te veel er focussen, werkt alleen maar tegen is mijn ervaring...
Tja... dan moet je nu ook niet zeuren... je hebt altijd de keus om er mee op te houden...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ga haar sowieso negeren
Maar die stank was zo ernstig
Zoals ik al zei: het hangt nog in me neus
edit: ja stond lang droog![]()
![]()
Volgende keer beterquote:
Zelfvertrouwen door stank, doe je goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef Teal het volgende:
[..]
Volgende keer beter
Ik heb nu weer zelfvertrouwen
Ik ga nu een bammetje eten
Tot zo
Heb anti-depresiva gekregenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoop dat het helpt enzo![]()
Is Michhasje een beetje verlegen?![]()
heeft die vent je een depressie aangepraatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb anti-depresiva gekregenEn mijn Ritalin moet ik ook blijven slikken
Ik ben niet verlegen, maar je maakt me wel aan het blozen
Heb jij last van depressiviteit dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb anti-depresiva gekregenEn mijn Ritalin moet ik ook blijven slikken
Ik ben niet verlegen, maar je maakt me wel aan het blozen
Nee, wordt blijkbaar ook gebruikt voor ADHDquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
heeft die vent je een depressie aangepraat
Nee, wordt blijkbaar ook gebruikt voor ADHDquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb jij last van depressiviteit dan?
Ik heb echt zo niks met pillen, maar als ze nuttig zijn is het wel fijn![]()
Spannend zeg
Oh oke, wist ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, wordt blijkbaar ook gebruikt voor ADHD
[..]
Nee, wordt blijkbaar ook gebruikt voor ADHD
Ik heb ook niks met pillen, ik slik nooit pillen, alleen voor mijn ADHD omdat dat niet echt anders kan...
Vind je het spannend ja?
And how are you?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh oke, wist ik niet![]()
Ja, als het echt nodig is dan moet je wel.
Laatste keer dat ik pillen moest slikken ging mn maag eraan![]()
Heel erg ja
Jaa goedquote:
Niiicequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa goed![]()
Zometeen als mn moeder weer thuis is, even foto's gaan maken en daarna naar gemeentehuis om rijbewijs aan te vragen![]()
En hoe gaat t met jou ?
Jaa, dankje nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
NiiiceHad je mijn felicitatie in het feliciteer Merel topic nog gezien?
![]()
Prima, prima, nu aan het werk
Jeujquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
Ik kan/mag nu al gewoon naar huis... feeeest!![]()
![]()
Michhas is sjaaloersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
Ik kan/mag nu al gewoon naar huis... feeeest!![]()
![]()
Michhasquote:
en mr T.quote:
Ja, wel lekker eigenlijk. Redelijk rustigquote:
Goed, het kabbelt wel voortquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja, wel lekker eigenlijk. Redelijk rustigBij jou dan?
Genoeg tijd om andere dingen te doen tussendoorquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef honkeytonk het volgende:
Blije scholier meldt zich wegens 3 uur uitval.
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef honkeytonk het volgende:
Blije scholier meldt zich wegens 3 uur uitval.
Ben de hele week vrijquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En morgen weer maar 2 uurtjes les
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:07 schreef honkeytonk het volgende:
Het is te rustig.qftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Een hele slechte pauperschool.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:10 schreef tdrone het volgende:
wat heb jij eigenlijk voor pauperschool HT
Hee! Ik vind je UI heel tof, maar dat wist je alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee! Ik vind je UI heel tof, maar dat wist je al![]()
hihihi thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Ik dacht dat het ging om meer als 1 jaar studievertraging. En ik dacht ook het ging om drieduizend euro extra collegegeld. Dus 3000 + hetgeen wat iedereen al betaald.quote:Zo moeten studenten die langer dan twee jaar extra doen over hun studie drieduizend euro collegegeld betalen.
Succesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef Teal het volgende:
O shit ik moet gaan
Moet over 10 min op school zijn, wat 20 min fietsen is -.-'
Doei!
faal...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef Teal het volgende:
O shit ik moet gaan
Moet over 10 min op school zijn, wat 20 min fietsen is -.-'
Doei!
HIMYM>?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga even HIMYM kijken... Ben zo terug!
was het leuk?quote:
zonde van je tijd dus?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De aflevering was opzich wel oké, en een leuk eindeEr gebeurde alleen niet heel veel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |