wat is het verschil ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:15 schreef Viajero het volgende:
[Een landsgrens of een staatsgrens?]
Een landsgrens.
Sommige landen zijn onderverdeeld in staten, zoals de Verenigde Staten bijvoorbeeldquote:
Dat is geen stad! Wel het juiste continent.quote:
dat was nog maar deel 1 van t antwoord ; deel 2 had wat tijd nodig ;quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat is geen stad! Wel het juiste continent.
Nope.quote:
niet voordat er overtuigend bewijs is geleverd in de vorm van een foto, of dat degene die de opgave heeft geplaatst het heeft bevestigd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:19 schreef potienza het volgende:
[..]
....tijd voor een nieuwe. Dit is hem toch?
Je kan inderdaad vanuit die stad lekker met een biertje in je hand Saudi Arabie zien, terwijl Russische sletjes in bikini voorbij paraderen : )quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef quirigua het volgende:
deel 3 : meest waarschijnlijk is de rand van Arabia, wegens bergen, droogte, licht, en omdat het er wel behoorlijk wealthy uitziet ; maarre - - - - ik kan nergens iets vinden wat lijkt en dan met die grens ; Aden en die kust rondom lijkt er behoorlijk op, maar geen grens, nee dus ;
met Arabia bedoel ik de rand rondom SaudiArabie, die staten rondom aan zee ;
ik had ook eerder aan Korea gedacht, nee dus ;
Dat is hem!quote:
Ik was een paar biertjes aan het drinken in een pub, anders had ik het wel eerder bevestigd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:43 schreef ETA het volgende:
[..]
niet voordat er overtuigend bewijs is geleverd in de vorm van een foto, of dat degene die de opgave heeft geplaatst het heeft bevestigd.
edit: heb even bewijs gezocht, en het is inderdaad Eilat:
http://yeahthatskosher.com/wp-content/uploads/2009/04/eilat.jpg
dus Maarten-Pieter mag een nieuwe opgave posten
Neequote:
Nope.quote:
Goedzo. Mijn vriendin heeft er heel lang gewoond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:33 schreef Igen het volgende:
Kostanay, Kazachstan
http://images.travelpod.c(...)concert-kostanay.jpg
Sorry! Tijdje niet bijgehouden! En het is Maarten-Pieter...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef CHZ het volgende:
Pieter heeft er niet zoveel zin in lijkt het ..
Thnx voor de ondersteuning van het PET-idee. Ik heb met "PET" eig. (ook) die satelietlanden bedoeld rondom China en Rusland. Soms zie je ze nog in Zuid Amerika, de spaanse pet traditie mag er ook wezen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef CHZ het volgende:
[..]
Nee
Tip 2: Wat betreft die petten, er zit wel logica in die gedachtengang.Zeker in Rusland en China maar er zijn nog een hoop van die landen met grote petten. Magisch woord: tussenweg.
Het land is goed, maar als dit dicht bij elkaar ligt ligt Oss bijvoorbeeld ook vlakbij Helmond.quote:
Die liggen toch ook dicht bij elkaar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Het land is goed, maar als dit dicht bij elkaar ligt ligt Oss bijvoorbeeld ook vlakbij Helmond.
Je hebt gelijk. Als je een spel over de wereld doet is dat vlak bij mekaar inderdaad. Maar Coventry Oxford is 70 kilometer en dat vind ik een tering eind als ik lopen moet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die liggen toch ook dicht bij elkaar?
In denk trouwens Coventry. Ook al is die stad vrijwel platgebombardeerd, een klein deel van de oude huizen en de kathedraal stonden nog overeind en daar lijkt dit op.
Ik heb vrienden die in hetzelfde land als jou wonen en dan ben ik het met je eens. In the UK vind ik toch minder het geval.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef Fogel het volgende:
Waar ik woon is 50km vlakbij
Zelfs 150km hoort nog bij "niet zo ver".
Maargoed, UIO, gooi een nieuwe foto in de groep!
Wordt hier wel vaker zolang niet gereageerd?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:02 schreef Fogel het volgende:
Het lijkt me een typisch beeld voor Cannes, maar mijn zoektocht levert alleen andere borsten op
Plus 2 in Portugalquote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef MCH het volgende:
[..]
het is sowieso Spanje, want El Corte Ingles (spaans warenhuis) is duidelijk te herkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |