Nee, zelfs niet hetzelfde werelddeelquote:
Kan je inderdaad uitsluiten, is het nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:40 schreef CHZ het volgende:
Gibraltar is het vast niet maarja toch maar effe uitsluiten/proberen..
Oh, nee, sorry, ander werelddeel ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:51 schreef CHZ het volgende:
Oehh wel dat wereldeel dus.. anders had je dat wel 'uitgesloten'.Lastige wel
Een landsgrens of een staatsgrens?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:29 schreef Viajero het volgende:
Een hint, tussen de stad op de voorgrond en de stad op de achtergrond ligt een grens.
(ik zoek de stad op de voorgrond)
Een landsgrens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:13 schreef potienza het volgende:
[..]
Een landsgrens of een staatsgrens?
wat is het verschil ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:15 schreef Viajero het volgende:
[Een landsgrens of een staatsgrens?]
Een landsgrens.
Sommige landen zijn onderverdeeld in staten, zoals de Verenigde Staten bijvoorbeeldquote:
Dat is geen stad! Wel het juiste continent.quote:
dat was nog maar deel 1 van t antwoord ; deel 2 had wat tijd nodig ;quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat is geen stad! Wel het juiste continent.
Nope.quote:
niet voordat er overtuigend bewijs is geleverd in de vorm van een foto, of dat degene die de opgave heeft geplaatst het heeft bevestigd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:19 schreef potienza het volgende:
[..]
....tijd voor een nieuwe. Dit is hem toch?
Je kan inderdaad vanuit die stad lekker met een biertje in je hand Saudi Arabie zien, terwijl Russische sletjes in bikini voorbij paraderen : )quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef quirigua het volgende:
deel 3 : meest waarschijnlijk is de rand van Arabia, wegens bergen, droogte, licht, en omdat het er wel behoorlijk wealthy uitziet ; maarre - - - - ik kan nergens iets vinden wat lijkt en dan met die grens ; Aden en die kust rondom lijkt er behoorlijk op, maar geen grens, nee dus ;
met Arabia bedoel ik de rand rondom SaudiArabie, die staten rondom aan zee ;
ik had ook eerder aan Korea gedacht, nee dus ;
Dat is hem!quote:
Ik was een paar biertjes aan het drinken in een pub, anders had ik het wel eerder bevestigd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:43 schreef ETA het volgende:
[..]
niet voordat er overtuigend bewijs is geleverd in de vorm van een foto, of dat degene die de opgave heeft geplaatst het heeft bevestigd.
edit: heb even bewijs gezocht, en het is inderdaad Eilat:
http://yeahthatskosher.com/wp-content/uploads/2009/04/eilat.jpg
dus Maarten-Pieter mag een nieuwe opgave posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |