koenquote:
ahquote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat wil je serieus niet weten
Dat is het enige manco aan Portugal
Ik heb geen geld meer voor de reis, ik pasquote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de links staat een paar posts boven je
En geef haar ff een knuffel van me
Sym brengt je wel 'ff'quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb geen geld meer voor de reis, ik pas
we gaan met zijn allen naar Portugal verhuizen, betalen bij mijn moederquote:
Lijkt me niet het juiste land op dit moment om in OR te investeren. Net als Ierland of Griekenland of Spanje. Op dit moment zou ik daar geen OR willen kopen. Die prijzen gaan nog wel dalenquote:
wat een uitstekend planquote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we gaan met zijn allen naar Portugal verhuizen, betalen bij mijn moeder
we gaan een huis kopenquote:
Heb jij dat niet over voor Sym zijn ma?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me niet het juiste land op dit moment om in OR te investeren. Net als Ierland of Griekenland of Spanje. Op dit moment zou ik daar geen OR willen kopen. Die prijzen gaan nog wel dalen
Ehm, neequote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij dat niet over voor Sym zijn ma?
VVD heeft gelijk, zelfs met mijn bijstandsuitkering is dat wisselgeldquote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
¤ 650.000/12 = slechts ¤ 55.000,- per persoon
Toch is het huis van Sym zn mn niet overpriced imoquote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me niet het juiste land op dit moment om in OR te investeren. Net als Ierland of Griekenland of Spanje. Op dit moment zou ik daar geen OR willen kopen. Die prijzen gaan nog wel dalen
Hoe ver is die station weg van die huis jeweetsquote:
Wat is OR?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil dat wel, een nieuw bestaan ergens opbouwenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we gaan met zijn allen naar Portugal verhuizen, betalen bij mijn moeder
Ik niet. Zou niet in Portugal willen wonen en zoals gezegd gaat het slecht in Portugal. Die prijzen gaan daar dalenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch is het huis van Sym zn mn niet overpriced imo
oftewel: als ik het had zou ik het wel overwegen ..
kleine 8 kilometer met prima busverbindingquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe ver is die station weg van die huis jeweets
hier boven is nog een ruimte. Buurvrouw is zo weggepestquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil dat wel, een nieuw bestaan ergens opbouwen![]()
Die kattenluchtquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier boven is nog een ruimte. Buurvrouw is zo weggepest
Wat ben jij gemeen zegquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier boven is nog een ruimte. Buurvrouw is zo weggepest
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
omggeen leuke vakantie voor betaalbare prijs te vinden. J is aan het kijken naar een sleurhut
help
serieus niets..quote:
OEI!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
omggeen leuke vakantie voor betaalbare prijs te vinden. J is aan het kijken naar een sleurhut
help
Oh nou. Goed te doen dusquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kleine 8 kilometer met prima busverbinding
Daar ken ik er wel meer vanquote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
serieus niets..
Ik had altijd de pest aan kamperen tot ik het ging doen
Waar wil je heen dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
help
Msn staat aanquote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks ik ga dat niet hier online gooien
KAMPEREN = ok... Sleurhut achter de auto = niet ok.. Niet voor je 65equote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
serieus niets..
Ik had altijd de pest aan kamperen tot ik het ging doen
Waaaaaaat en dan zeker de zak piepers mee en een tray pindakaasquote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
help
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Waaaaaaat en dan zeker de zak piepers mee en een tray pindakaas?
Gewoon lekker met een tentje hequote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KAMPEREN = ok... Sleurhut achter de auto = niet ok.. Niet voor je 65e
hehehe waar haal je ze vandaanquote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga afsluiten...![]()
Suikertaartje, deze doen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga afsluiten...![]()
[ afbeelding ]
het staat te koop voor 650, er gaat zo 350 de prullenbak inquote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
Ik wiil best met iemand iets van OG kopen als investering maar niet zomaar met 55k
dat is zoquote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die kattenluchtAlleen als alles chemisch gereinigd wordt
Hoe bedoel je de prullenbak in?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het staat te koop voor 650, er gaat zo 350 de prullenbak in
Ik ben niet zo bekend met ORquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Zou niet in Portugal willen wonen en zoals gezegd gaat het slecht in Portugal. Die prijzen gaan daar dalen
Moet dus OG of OZ zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 22:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met OR
succes morgen Wok
Mij ook welquote:Op maandag 17 januari 2011 22:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is zomaar lijkt me wel erg gezellig
Slaap lekker en succes met je examen morgen!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga afsluiten...![]()
[ afbeelding ]
en dan in de bergenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de tent niet lekt en/of er spontaan een bergbeek onderdoor gaat stromen vind ik het best..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan in de bergen met een dikke onweersbui
whehehe maak ik ook een typfoutquote:
Dat zijn ook mijn voorwaardenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als de tent niet lekt en/of er spontaan een bergbeek onderdoor gaat stromen vind ik het best..
OEPSquote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het heeft bijna een miljoen gekost zeg maar
dat is tegenwoordig met huizen ..quote:
niet naar onsquote:
Oooh, op die fiets. Zonde hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het heeft bijna een miljoen gekost zeg maar
Welterusten alvastquote:Op maandag 17 januari 2011 22:06 schreef Toekito het volgende:
Ik ga ff familiediner kijken en dan naar bed![]()
Trusten Toekquote:Op maandag 17 januari 2011 22:06 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:06 schreef Toekito het volgende:
Doeiquote:Op maandag 17 januari 2011 22:06 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |