Wat is OR?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me niet het juiste land op dit moment om in OR te investeren. Net als Ierland of Griekenland of Spanje. Op dit moment zou ik daar geen OR willen kopen. Die prijzen gaan nog wel dalen
Ik wil dat wel, een nieuw bestaan ergens opbouwenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we gaan met zijn allen naar Portugal verhuizen, betalen bij mijn moeder
Ik niet. Zou niet in Portugal willen wonen en zoals gezegd gaat het slecht in Portugal. Die prijzen gaan daar dalenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch is het huis van Sym zn mn niet overpriced imo
oftewel: als ik het had zou ik het wel overwegen ..
kleine 8 kilometer met prima busverbindingquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe ver is die station weg van die huis jeweets
hier boven is nog een ruimte. Buurvrouw is zo weggepestquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil dat wel, een nieuw bestaan ergens opbouwen![]()
Die kattenluchtquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier boven is nog een ruimte. Buurvrouw is zo weggepest
Wat ben jij gemeen zegquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier boven is nog een ruimte. Buurvrouw is zo weggepest
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
omggeen leuke vakantie voor betaalbare prijs te vinden. J is aan het kijken naar een sleurhut
help
serieus niets..quote:
OEI!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
omggeen leuke vakantie voor betaalbare prijs te vinden. J is aan het kijken naar een sleurhut
help
Oh nou. Goed te doen dusquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kleine 8 kilometer met prima busverbinding
Daar ken ik er wel meer vanquote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
serieus niets..
Ik had altijd de pest aan kamperen tot ik het ging doen
Waar wil je heen dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
help
Msn staat aanquote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks ik ga dat niet hier online gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |