de links staat een paar posts boven jequote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef pgrferrari het volgende:
Symph, waar woont je moeder???
Dan ga ik ff betalen.
koenquote:
ahquote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat wil je serieus niet weten
Dat is het enige manco aan Portugal
Ik heb geen geld meer voor de reis, ik pasquote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de links staat een paar posts boven je
En geef haar ff een knuffel van me
Sym brengt je wel 'ff'quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb geen geld meer voor de reis, ik pas
we gaan met zijn allen naar Portugal verhuizen, betalen bij mijn moederquote:
Lijkt me niet het juiste land op dit moment om in OR te investeren. Net als Ierland of Griekenland of Spanje. Op dit moment zou ik daar geen OR willen kopen. Die prijzen gaan nog wel dalenquote:
wat een uitstekend planquote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we gaan met zijn allen naar Portugal verhuizen, betalen bij mijn moeder
we gaan een huis kopenquote:
Heb jij dat niet over voor Sym zijn ma?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me niet het juiste land op dit moment om in OR te investeren. Net als Ierland of Griekenland of Spanje. Op dit moment zou ik daar geen OR willen kopen. Die prijzen gaan nog wel dalen
Ehm, neequote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij dat niet over voor Sym zijn ma?
VVD heeft gelijk, zelfs met mijn bijstandsuitkering is dat wisselgeldquote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
¤ 650.000/12 = slechts ¤ 55.000,- per persoon
Toch is het huis van Sym zn mn niet overpriced imoquote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me niet het juiste land op dit moment om in OR te investeren. Net als Ierland of Griekenland of Spanje. Op dit moment zou ik daar geen OR willen kopen. Die prijzen gaan nog wel dalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |