Als je nou ff een dag eerder was geweestquote:Op maandag 17 januari 2011 20:03 schreef -Engel- het volgende:
Oke.... wie wil, mag ze komen halen...... neem dan wel een fles cola of sinas mee.... want dat is op
quote:
Ooooeeeeeeh.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeeehhh... niet van dat ik weet
Toen was de winkel hier dichtquote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef STING het volgende:
Als je nou ff een dag eerder was geweest![]()
Dat inderdaadquote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
EVYdie loopt zo lekker he.. hoe ze praat
zo sexy
ik ga ervan op de wolken lopen
Maar het is zulks 1 richtings verkeer tussen Evy en mij.. Zij fluistert mij van alles in de oren, ik schreeuw terug, maar heb het idee dat ze me niet hoortquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Praat geen ONZ wil je......Sorry ik ben tegenwoordig op de gezonden toer. Meer fruit eten etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar anders geef je mij die pizza's
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Die moet helemaal niet kokenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Pff. Ik kook tenminste nog echt.
Een blikje Unox Erwtensoep
Dat kookt wel echt ja op een bepaalde temperatuurquote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Erwtensoep uit blikquote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
o..... Je moet dan ook niet schreeuwenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar het is zulks 1 richtings verkeer tussen Evy en mij.. Zij fluistert mij van alles in de oren, ik schreeuw terug, maar heb het idee dat ze me niet hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |