vandaar dat steeds meer DJ's op Serato overgaan, best of both worlds...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een LP kan zéker niet dieper qua bas. Onder de 30 Hz is het afgelopen bij LP. Buiten dan nog de armschommelingen die je speakers half uit elkaar laten wapperen als je geen hoogdoorlaat hebt.
Het tophoog dat je er meer uit kan persen bij een LP is na een paar keer draaien ook erafgeslepen. Nee, technisch is een cd echt wel superieur aan een lp. Net zoals een tor ook beter is dan een buis.
Awwwwwwwww.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:54 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ken het liedje niet en ga het niet luisteren ook. Jij bent speciaal en ik zal ons moment nooit vergeten en je doet nu zelf heel veel aan je belangrijkheid af terwijl ik er heul niet zo over denk en das gewoon niet fair weet je wel
Minder vies dan zuurkoolquote:
Ik krijg er honger van, zullen we 't maar gaan klaarmaken dan?quote:
quote:
fleece dekentje?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:56 schreef Spirit82 het volgende:
Concentreren op Supernatural en diep onder mn dekentje kruipen
Daaaag allen
dahagquote:Op maandag 17 januari 2011 19:56 schreef Spirit82 het volgende:
Daaaag allen
Mja, voor DJ's kan ik me wel degelijk voorstellen dat je het fijn vind als je echt direct contact hebt met je medium.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:55 schreef backgammon het volgende:
[..]
vandaar dat steeds meer DJ's op Serato overgaan, best of both worlds...
Doeiquote:Op maandag 17 januari 2011 19:56 schreef Spirit82 het volgende:
Daaaag allen
Je kan op een dag ook maar zoveel lerenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
Ik stop er lekker mee voor vandaagIk weet niet meer wat ik moet leren
verkleinwoorden zijn gay!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef backgammon het volgende:
[..]
pfff, nothing beats fleece dekentje :x
Verkleinwoordjesquote:
Dat sowieso. Zeven uur vind ik lang zat. Maar ik heb ook alle onderdelen van de stof doorgenomen, ik kan niet verzinnen wat ik nog meer moet doenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:57 schreef STING het volgende:
[..]
Je kan op een dag ook maar zoveel leren
Dat is nog eens een mooi boemerang effectquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben een winnaar!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb zin om nog 2 pizza's op te eten, mijn 2 portie worstenbroodjes soldaat te maken en de ijsjes op te peuzelen .....Als je nou effe wacht met de worstenbroodjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ik heb zin om nog 2 pizza's op te eten, mijn 2 portie worstenbroodjes soldaat te maken en de ijsjes op te peuzelen .....Ik kom die worstenbroodjes wel halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Jij was ziek, toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je nou effe wacht met de worstenbroodjes!
Ik heb zin om nog 2 pizza's op te eten, mijn 2 portie worstenbroodjes soldaat te maken en de ijsjes op te peuzelen .....Ik zou gewoon iets gezonds eten zoals een appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
/carequote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef Yuki het volgende:
Wel lullig voor jofu dat iedereen op MIJ reageert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Praat geen ONZ wil je......quote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou gewoon iets gezonds eten zoals een appel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst ff etenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:03 schreef -Engel- het volgende:
Oke.... wie wil, mag ze komen halen...... neem dan wel een fles cola of sinas mee.... want dat is op
Als je nou ff een dag eerder was geweestquote:Op maandag 17 januari 2011 20:03 schreef -Engel- het volgende:
Oke.... wie wil, mag ze komen halen...... neem dan wel een fles cola of sinas mee.... want dat is op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |