Zou best kunnen ja. En dan heb ik nog een leuke van BrandX. En nog heel wat van SportER's. En zo kom je wel aan de 90quote:
Uhuh.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heh, gut. Wat vervelend nou. Waardoor is ze blind geworden?
kloontjes aanmaken om daarna te kunnen zeggen dat je fobo niet origineel isquote:Op maandag 17 januari 2011 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, mijn username is niet origineel.
Fotoboek van User
Fotoboek van User
Fotoboek van User
Fotoboek van User
Fotoboek van User
Ze komen van voor mijn tijd. 2003/2005/2008/2010quote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
kloontjes aanmaken om daarna te kunnen zeggen dat je fobo niet origineel is
Die van BX vond ik wel grappig.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. En dan heb ik nog een leuke van BrandX. En nog heel wat van SportER's. En zo kom je wel aan de 90.
[..]
Uhuh.
Dat zag ik jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:09 schreef Lutte het volgende:
Ik ging twee keer door het slotje._______!
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:29 schreef Snakey het volgende:
Zeroku, heeft er een note bij. Die is van mij om te laten weten dat je 48 uur voor baggeren hebt gekregen.
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef Netsplitter het volgende:
Zeroku, Bellatrix: Blijven doorgaan met baggeren ondanks waarschuwingen, beide 48 uur.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef Biogarde het volgende:
Porsche1 en Zeroku mogen zich melden bij Bio's klantenservice en uitleggen hoe het zit met dat bellen.
De eerste was al na 2 maanden op FOK!quote:
Luttequote:Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jankerd.
HAAAAAI MER0L MET REIBEWEIS
Ikke wel einz.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eentje, geen flauw idee waarvoor.
Kan ik je ook zo wel uitleggenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa, dat bellen kan ik niet terugvinden.Uitleg via de PM is altijd welkom.
Niet lief dat je dat er weer inwrijft. Was het niet toevallig omdat ik ergens te lang off-topic ging?quote:
Sterkte, hoop dat ze niet alleen door de alcohol mooi was.quote:
Ooh is dat een en hetzelfde verhaal. Want dat verhaal ken ik helaas wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan ik je ook zo wel uitleggen.
Ik zat met wat mensen op Skype. Bart (Graseter) had naar de moeder van iemand van FOK! gebeld of zij haar vakantiewoning wilde verhuren voor seksfeesten. Die moeder helemaal over de zeik, ik postte daar iets van op FOK!. Ik zei dat Porsche1 had gebeld (die niet eens online was) en zodoende moesten we even uitleg komen geven.
Hahahquote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan ik je ook zo wel uitleggen.
Ik zat met wat mensen op Skype. Bart (Graseter) had naar de moeder van iemand van FOK! gebeld of zij haar vakantiewoning wilde verhuren voor seksfeesten. Die moeder helemaal over de zeik, ik postte daar iets van op FOK!. Ik zei dat Porsche1 had gebeld (die niet eens online was) en zodoende moesten we even uitleg komen geven.
Nja, was wel grappig. Ware het niet dat die mafkees het helemaal overtrok en zelfs tot aan de admins heeft gemaild.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh is dat een en hetzelfde verhaal. Want dat verhaal ken ik helaas wel.
Neen. Tbh verbaasde het me dat jij niet meer SC-notes had.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet lief dat je dat er weer inwrijft. Was het niet toevallig omdat ik ergens te lang off-topic ging?
Hij is best aardig.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nja, was wel grappig. Ware het niet dat die mafkees het helemaal overtrok en zelfs tot aan de admins heeft gemaild.
Daar verschillen wij toch van meningquote:
Ohquote:Op maandag 17 januari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen. Tbh verbaasde het me dat jij niet meer SC-notes had.
Ja, dan spring ik in het rond met een foto van mijzelf op mijn kop geplakt, da's een goed ideequote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je er nou een foto van jezelf opplakt wel.
Maakt niet uit. Jij zit ook niet bij mij onder de plak.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar verschillen wij toch van mening.
Lijkt me erg leuk jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, dan spring ik in het rond met een foto van mijzelf op mijn kop geplakt, da's een goed idee
uchuch US uchuchquote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OhHahah echt waar?
Zoveel SC ik toch niet in topics die er niet voor bedoeld zijn?
Goeden idee hunkeytunk.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, dan spring ik in het rond met een foto van mijzelf op mijn kop geplakt, da's een goed idee
Kloptquote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Jij zit ook niet bij mij onder de plak.
Nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
okquote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Zeroku het volgende:
Denk al, wat gaat alles traag. Maar ik zit allemaal torrents te uploaden.
quote:
Ik moest een beetje lachen hieromquote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Jij zit ook niet bij mij onder de plak.
Benny zit onder de plakquote:Op maandag 17 januari 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen hierom![]()
..je weet wel waarom
Ik wist gewoon dat je daar op ging reageren.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen hierom![]()
..je weet wel waarom
ohwquote:Op maandag 17 januari 2011 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je daar op ging reageren.Daarom zei ik het ook.
quote:
Nee, ik vergeet namen altijdquote:Op maandag 17 januari 2011 19:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jij onthoudt ook echt alles he?
Mijn naam hopelijk niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, ik vergeet namen altijd![]()
Verder onthoud ik een hoop ja
Je Fok-naam weet ikquote:
Mijn echte naam weet je dus ookquote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je Fok-naam weet ik![]()
Geen idee of je je echte naam ooit genoemd hebt.
Volgens mij ís zijn FOK! naam zijn echte naamquote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je Fok-naam weet ik![]()
Geen idee of je je echte naam ooit genoemd hebt.
Ah, je hebt gewoon je voor+achternaam als username gebruikt?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mijn echte naam weet je dus ook
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij ís zijn FOK! naam zijn echte naam
zijn echte naam is Bond, James Bondquote:Op maandag 17 januari 2011 19:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mijn echte naam weet je dus ook
Heul nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
zijn echte naam is Bond, James Bond
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, je hebt gewoon je voor+achternaam als username gebruikt?
Verstandigquote:
Ik weet je werkelijke achternaamquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Ik hou mijn achternaam liever geheim, net als mijn werkelijke woonplaats.
ditquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Hahahquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
Merel de rooy van zuidewijn
beter??
Jij wel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet je werkelijke achternaam
Ik was 14 ofzo, was nog niet echt op de hoogte van de gevaren op het internetquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Ah, op die manierquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik was 14 ofzo, was nog niet echt op de hoogte van de gevaren op het internet
Ikke ookquote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef Lutte het volgende:
De helft hier weet mijn voor en achternaam, woonplaats, de hele shizzle.
eerlijk gezegd zou ik die sjizzle ook uit je fobo halen als ik jou wasquote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef Lutte het volgende:
Ik niet, je zal het vast een keer verteld hebben, maar vergeet alles weerquote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef Lutte het volgende:
In mijn FoBo staat alleen dat ik in Brabant woon.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik die sjizzle ook uit je fobo halen als ik jou was
en je leeftijd..quote:Op maandag 17 januari 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
In mijn FoBo staat alleen dat ik in Brabant woon.
Ojaa, dat... Anderen hebben hun geboortedatum in hun profiel, ik heb dit... Leeftijd maakt niet zoveel uit, van Merel en Bos en weet ik veel wie allemaal weet je ook hoe oud ze zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:40 schreef Michhas het volgende:
Jongens, jongens, kalmeer.
Ik heb genoeg voor jullie allemaalJe zwans is dan ook 95% van je lichaamsvolume.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb genoeg voor jullie allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je zwans is dan ook 95% van je lichaamsvolume.
Ik heb genoeg voor jullie allemaalEn er stond niet eens tuk onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Tofquote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef QuincydeKoster het volgende:
FUCKIN HELL
Ik ga morgen voor de 4e x naar WWRY
Ik word er altijd misselijk vanquote:
Je gaat het super doen Zurekoe.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef Zeroku het volgende:
Dalijk nog een keer alles overkijken en dan ben ik voor 7 weken klaar met leren.
Woah netjes !quote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef Zeroku het volgende:
Dalijk nog een keer alles overkijken en dan ben ik voor 7 weken klaar met leren.
Ja, ben wel benieuwd. Vorige keer was het 5.2 > Her: 6.4 En nu heb ik weer een 5.2 gehaaldquote:
Dan ga je nu voor een 7.4quote:Op maandag 17 januari 2011 20:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd. Vorige keer was het 5.2 > Her: 6.4 En nu heb ik weer een 5.2 gehaald. Maar wel meer geleerd. Dus, we zullen zien
.
Voldoende is goed. Maar 7 of hoger wordt zeer op prijs gesteld. Past wel bij de rest van m'n cijfersquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef Zeroku het volgende:
Cijfers tot nu toe. Dingen die niet zichtbaar zijn, zijn herkanst en tellen dus niet meer mee. Waar een rood puntje achter staat herkans ik vandaag/morgen.
Tofquote:Op maandag 17 januari 2011 20:23 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb een nieuw toetsenbord gehaald, voor maarliefst 8 euro. Maar hij typt geweldig
ik vind laptoptoetsenborden juist fijnquote:Op maandag 17 januari 2011 20:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij maakt nog zo'n leuk geluidje als je typt, veel beter dan zo'n laptopachtig toetsenbord
Licht typen is niet leuk, het liefst heb ik een type machinequote:Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ik vind laptoptoetsenborden juist fijntypt lekker licht
Ik niet, gaan mn vingers pijn doenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Licht typen is niet leuk, het liefst heb ik een type machine
Wat heb je het toch ook zwaarquote:Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik niet, gaan mn vingers pijn doen
Hahahquote:Op maandag 17 januari 2011 20:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb je het toch ook zwaarIk heb een keer een geschiedenis opdracht op de typemachine gemaakt. Dat paste goed bij het thema, ik kreeg een 10+
Die 10 heeft wel mijn leven gered, daardoor kwam ik nog net een 7 te staan op eindrapport, zodat ik aan de eisen voldeed om naar VWO te mogen. Eerste 2 jaar heb ik havo/vwo gedaan.quote:
Ohh, dat scheelt wel danquote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die 10 heeft wel mijn leven gered, daardoor kwam ik nog net een 7 te staan op eindrapport, zodat ik aan de eisen voldeed om naar VWO te mogen. Eerste 2 jaar heb ik havo/vwo gedaan.
quote:
www.pinkpop.nlquote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil de overige line-up van pink pop weten
jaa het lijkt me echt tofquote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil de overige line-up van pink pop weten
Nee D:quote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa het lijkt me echt tof
was de boerenkool met rookworst lekker Quincy?
Woah jaquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owmijn zuurkool was zooo lekker
wat voor cadeautje dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Achja heb een cadeautje van Mama gehad waardoor ik geen honger meer heb
Tof!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mijn 7e en 8e eersterangs kaartjes voor WWRY
Ja he?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee! Jij ook hier? Wat een toeval!
Ohja. Goed planquote:
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga jij er nou ook al vandoor?
Ben je analfabeet?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
Ah, nu zijn CC en ik alleen! Doe je kleren maar alvast uit!
wuut?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
Er zitten allemaal gezwellen op mijn rug.
Die waar Mich verliefd op is?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkigalleen zit ik alleen met de stripper
Wat!? Gezwellen horen vooraan te zitten, en het horen er maar 2 te zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
Ik had nog zo gezegd dat Benny gewoon op de bank moest blijven zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
ow, beterschap danquote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ongelukje gehad met wat voedingsproducten die ik heul niet mag hebben.
Ja want jij bent een stripper, maar iedereen is verliefd op jou, weet dat!quote:
Beterschapquote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ongelukje gehad met wat voedingsproducten die ik heul niet mag hebben.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat!? Gezwellen horen vooraan te zitten, en het horen er maar 2 te zijn
Ohja. Daar zit best wel wat logica in.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja want jij bent een stripper, maar iedereen is verliefd op jou, weet dat!
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat!? Gezwellen horen vooraan te zitten, en het horen er maar 2 te zijn
ik denk gewoon heel logischquote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja. Daar zit best wel wat logica in.
Ohwquote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
Ik niet, da's een van mijn minpunten.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk gewoon heel logisch
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik niet, da's een van mijn minpunten.
Vrouwenondergoedden.
Ik zal serieus proberen te posten, maar ik lig dubbel hier.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu moeten jullie me niet uit gaan lachen he... Ik was vergeten dat er ei in cake zat.
Ja prachtig, in Duitsland zou je een nerd zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
waarom ik ben tog heel goet in sgool? ik sta allemaal eenen!
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu moeten jullie me niet uit gaan lachen he... Ik was vergeten dat er ei in cake zat.
Kan je toch ook niks aan doen, dat kan iedereen overkomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja prachtig, in Duitsland zou je een nerd zijn
Ik kan Duits, kijk maar:quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja prachtig, in Duitsland zou je een nerd zijn
[..]
Ga je huiswerk maken
Kom je ze ook brengen?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan Duits, kijk maar:
Ja, vier bier.
Mooizo, je krijgt van mij een 1quote:Op maandag 17 januari 2011 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan Duits, kijk maar:
Ja, vier bier.
Ik lach je niet uit!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kachelhoutquote:
Hoe weet jij nou wat ik zaagquote:
Ohquote:Op maandag 17 januari 2011 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ken je van binnen en buiten
Neequote:
Euhw.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ken je van binnen en buiten
quote:
Ja ik ga het deze keer ook volgen denk ikquote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
Reclame voor XFA op tv!!!! Ik kijk er naar uit.
Wat is dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snapt iemand wat daar staat?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:10 schreef Zeroku het volgende:
Ben trouwens ook te lui om het te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snapt iemand wat daar staat?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:10 schreef Zeroku het volgende:
TSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snapt iemand wat daar staat?
L
D
R
O
K?
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben trouwens ook te lui om het te lezen
Moeilijk he, normaal doen.quote:
Best wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ik ben blij dat ik morgenvroeg nog even kan leren
.
[..]
Moeilijk he, normaal doen.
Ik ook niet, mijn ogen willen niet, hmm wat zal ik straks lekker slapenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb wel een idee, maar ik weet niet of het klopt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn ogen willen niet, hmm wat zal ik straks lekker slapen
Juristen houden daarvan. Zo moeilijk mogelijk opschrijven, terwijl er eigenlijk helemaal niets boeiends staat. Maar het komt er denk ik op neer, dat een goed wat door een verzekering is vergoed, niet meer het eigendom is van degene van wie het was en dat deze die ook niet meer kan revindiceren.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee Bos! Ik heb vannacht over je gedroomd.
XFAquote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
Doe je mee?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
XFA![]()
Benny op je beeldscherm... JWZ!
Ik weet het zelf.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
XFA![]()
Jij op mijn beeldscherm? In welke hoedanigheid?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
XFA![]()
Oei wat deed ik?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee Bos! Ik heb vannacht over je gedroomd.
Ik speelde die ene rol... in die ene film, je weet welquote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij op mijn beeldscherm? In welke hoedanigheid?
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oeh zwaai even dan zie ik je
Ik zal mijn KPD grappen inhouden.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik speelde die ene rol... in die ene film, je weet wel
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, ik was bij jou thuis of iets dergelijks...
Zie je, dat lees je dan weer wel he..quote:
Dat is ook vrij interessant. Wat jij op je brood hebt.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie je, dat lees je dan weer wel he..
En als ik dan een keer vertel wat ik op mijn brood doe, dan reageer je niet.
Nee, ik snap het alweer...
wat heb ik eraan om te weten wat jij op brood doet?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijkze!quote:
Wat heb jij aan de informatie die Lutte zojuist verspreide?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heb ik eraan om te weten wat jij op brood doet?
kpd is heel interessant.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat heb jij aan de informatie die Lutte zojuist verspreide?
CC is een beetje oversekst, maar dat maakt niet uit, je mag mij vertellen wat je op je brood doet en dan ben ik oprecht geïnteresseerd. Als je me daarna ma-quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Boek een kamerquote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC is een beetje oversekst, maar dat maakt niet uit, je mag mij vertellen wat je op je brood doet en dan ben ik oprecht geïnteresseerd. Als je me daarna ma-.
Dan ben je dus niet echt bij me thuis geweest, of je kan in de toekomst kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was een appartement want de kamer en slaapkamer zaten op een etage.
Who cares?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
DUs Benny, wat heb je op je brood gedaan?
Ik.quote:
Ik vraag het dus ik wil het weten, ben ik geïnteresseerd naar wat jij op je brood doet...is het weer niet goedquote:
Omdat Tweets.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom heb je het respectbalkje aan?
Ja, echt hoe de fuck komt dat daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |