Zou best kunnen ja. En dan heb ik nog een leuke van BrandX. En nog heel wat van SportER's. En zo kom je wel aan de 90quote:
Uhuh.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heh, gut. Wat vervelend nou. Waardoor is ze blind geworden?
kloontjes aanmaken om daarna te kunnen zeggen dat je fobo niet origineel isquote:Op maandag 17 januari 2011 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, mijn username is niet origineel.
Fotoboek van User
Fotoboek van User
Fotoboek van User
Fotoboek van User
Fotoboek van User
Ze komen van voor mijn tijd. 2003/2005/2008/2010quote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
kloontjes aanmaken om daarna te kunnen zeggen dat je fobo niet origineel is
Die van BX vond ik wel grappig.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. En dan heb ik nog een leuke van BrandX. En nog heel wat van SportER's. En zo kom je wel aan de 90.
[..]
Uhuh.
Dat zag ik jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:09 schreef Lutte het volgende:
Ik ging twee keer door het slotje._______!
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:29 schreef Snakey het volgende:
Zeroku, heeft er een note bij. Die is van mij om te laten weten dat je 48 uur voor baggeren hebt gekregen.
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef Netsplitter het volgende:
Zeroku, Bellatrix: Blijven doorgaan met baggeren ondanks waarschuwingen, beide 48 uur.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef Biogarde het volgende:
Porsche1 en Zeroku mogen zich melden bij Bio's klantenservice en uitleggen hoe het zit met dat bellen.
De eerste was al na 2 maanden op FOK!quote:
Luttequote:Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jankerd.
HAAAAAI MER0L MET REIBEWEIS
Ikke wel einz.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eentje, geen flauw idee waarvoor.
Kan ik je ook zo wel uitleggenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa, dat bellen kan ik niet terugvinden.Uitleg via de PM is altijd welkom.
Niet lief dat je dat er weer inwrijft. Was het niet toevallig omdat ik ergens te lang off-topic ging?quote:
Sterkte, hoop dat ze niet alleen door de alcohol mooi was.quote:
Ooh is dat een en hetzelfde verhaal. Want dat verhaal ken ik helaas wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan ik je ook zo wel uitleggen.
Ik zat met wat mensen op Skype. Bart (Graseter) had naar de moeder van iemand van FOK! gebeld of zij haar vakantiewoning wilde verhuren voor seksfeesten. Die moeder helemaal over de zeik, ik postte daar iets van op FOK!. Ik zei dat Porsche1 had gebeld (die niet eens online was) en zodoende moesten we even uitleg komen geven.
Hahahquote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan ik je ook zo wel uitleggen.
Ik zat met wat mensen op Skype. Bart (Graseter) had naar de moeder van iemand van FOK! gebeld of zij haar vakantiewoning wilde verhuren voor seksfeesten. Die moeder helemaal over de zeik, ik postte daar iets van op FOK!. Ik zei dat Porsche1 had gebeld (die niet eens online was) en zodoende moesten we even uitleg komen geven.
Nja, was wel grappig. Ware het niet dat die mafkees het helemaal overtrok en zelfs tot aan de admins heeft gemaild.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh is dat een en hetzelfde verhaal. Want dat verhaal ken ik helaas wel.
Neen. Tbh verbaasde het me dat jij niet meer SC-notes had.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet lief dat je dat er weer inwrijft. Was het niet toevallig omdat ik ergens te lang off-topic ging?
Hij is best aardig.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nja, was wel grappig. Ware het niet dat die mafkees het helemaal overtrok en zelfs tot aan de admins heeft gemaild.
Daar verschillen wij toch van meningquote:
Ohquote:Op maandag 17 januari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen. Tbh verbaasde het me dat jij niet meer SC-notes had.
Ja, dan spring ik in het rond met een foto van mijzelf op mijn kop geplakt, da's een goed ideequote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je er nou een foto van jezelf opplakt wel.
Maakt niet uit. Jij zit ook niet bij mij onder de plak.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar verschillen wij toch van mening.
Lijkt me erg leuk jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, dan spring ik in het rond met een foto van mijzelf op mijn kop geplakt, da's een goed idee
uchuch US uchuchquote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OhHahah echt waar?
Zoveel SC ik toch niet in topics die er niet voor bedoeld zijn?
Goeden idee hunkeytunk.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, dan spring ik in het rond met een foto van mijzelf op mijn kop geplakt, da's een goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |