Jeugd van tegenwoordigquote:
Wat bedoel je?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie van jullie heeft me trouwens ooit photoshop gestuurd?
Je valt van verbazing in verbazing he. Gaafquote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Correctie: dit is de OMG van de dag.
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Renesite het volgende:
Maare, zwylight - gezallig ja! Op kot in Groningen? Heb je al wat?
Zou kunnen, heb nogal een overkill aan verschillende softwarequote:Op maandag 17 januari 2011 17:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja het was jij of x3ro maar ik weet het niet meer.
Ah, je mag alvast beginnen met zoekenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee
Mijn post had moeten zijn: Ik wil in september naar Groningen verhuizen
VERTELquote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil best iets posten wat direct de OMG van het jaar wordt, maar dat doe ik maar niet
OMG dat nummer luisterde ik serieus netquote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet je wat ik laatst zag trouwens? Een neger!
NEE!
JA! Zo'n zwarte!!
Ja jezus ik vraag het me al maaaanden af en dan weten jullie het allebei nietquote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb nogal een overkill aan verschillende software
Ik een uur geleden.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
OMG dat nummer luisterde ik serieus net
Moet je anders ff een pm sturen van de volledige naam van het rarbestand waar alles in zatquote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja jezus ik vraag het me al maaaanden af en dan weten jullie het allebei niet
Ja ben al wel een beetje aan het rondkijken, maar ik wil pas in September die kamer en niet nu alquote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah, je mag alvast beginnen met zoeken
nee het was op een dvdquote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je anders ff een pm sturen van de volledige naam van het rarbestand waar alles in zatGa ik dat wel ff na
Moet je de goede buurtjes nog weten? U komt maar met uw vragen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ben al wel een beetje aan het rondkijken, maar ik wil pas in September die kamer en niet nu al
alt+s?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:03 schreef TwyLight het volgende:
Wat is de keyboard shortcut om te posten met windows?
Not mequote:
alt + s?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:03 schreef TwyLight het volgende:
Wat is de keyboard shortcut om te posten met windows?
Mwoah, ik teken voor alles met een fatsoenlijke douchequote:Op maandag 17 januari 2011 18:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je de goede buurtjes nog weten? U komt maar met uw vragen.
Groningen is zo minderwaardig dat je het post ZONDER hoofdletter. Kortzichtig, ongefundeerd en zo ontzettend onderuit te halen.quote:
Eindhoven verdient zelfs alleen maar hoofdletters. Kan je nagaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen is zo minderwaardig dat je het post ZONDER hoofdletter. Kortzichtig, ongefundeerd en zo ontzettend onderuit te halen.
Nee, qdows krijg je hier niet voor. Eerder een smiley als de volgende:
Huuuquote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef Jotcha het volgende:
Huuu ik heb laatst een TR gedaan om mijn naam ergens weg te halen in PUB maar er gebeurt niets.
Ik heb daar mijn Beatlestas vandaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef TwyLight het volgende:
Eindhoven is ook wel gezellig maar Groningen is meer een bazenstad. Groningen is Zutphen maar dan groot en levendig
Hmmmm, schrijf je dan ff in bij Leffier/Patrimonium (christelijke woningbouw) of Neijestee. Die laatste bied regelmatig nog studiootjes aan (= duurder maar wel hoersubsidie)quote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mwoah, ik teken voor alles met een fatsoenlijke douche
Ik kom uit zutphen he, straattuig dus overal tegen opgewassen
Goede stad, verkeerde plaats.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eindhoven verdient zelfs alleen maar hoofdletters. Kan je nagaan.
Nee Groningen is wel leuk maar ik zou er van m'n lang zal ze leven niet willen wonen.
PM sturen naar forum@fok.nl?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef Jotcha het volgende:
Huuu ik heb laatst een TR gedaan om mijn naam ergens weg te halen in PUB maar er gebeurt niets.
Dan moet ik zeker op gesprek komen in mn zondagste zondags kleding en een kruis dragen?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmm, schrijf je dan ff in bij Leffier/Patrimonium (christelijke woningbouw) of Neijestee. Die laatste bied regelmatig nog studiootjes aan (= duurder maar wel hoersubsidie)
Komt het denk ik wel op neer.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
PM sturen naar forum@fok.nl?
Het is daar lelijk. Maar ik heb er mijn mooie hakken vandaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:07 schreef TwyLight het volgende:
Apeldoorn is pas een kut stad, heb echt een schurft hekel aan die kutstad. Het is niet eens een stad zelfs, maar een dorp
Moeilijke keus, mag ik een hulplijn gebruiken?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
PIZZA OF NIET?
Of vissticks?Of brood? Help me kiezen.
Ja dan heb je er nog tweequote:Op maandag 17 januari 2011 18:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Moeilijke keus, mag ik een hulplijn gebruiken?
Leffier niet hoor, maar Patrimonium wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker op gesprek komen in mn zondagste zondags kleding en een kruis dragen?
bitch, buk voorover.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leffier niet hoor, maar Patrimonium wel.
Geen ideeeee of je daar wat aan hebt, al met al: zoek een toffe plek. Maar eigen badkamer komt echt neer op studioappartementen. Deze zijn schaars...
Oh hoef niet persee een eigen badkamer, maar wel een goede en niet een hele ranzige vieze slechte kut badkamerquote:Op maandag 17 januari 2011 18:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leffier niet hoor, maar Patrimonium wel.
Geen ideeeee of je daar wat aan hebt, al met al: zoek een toffe plek. Maar eigen badkamer komt echt neer op studioappartementen. Deze zijn schaars...
per sequote:Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh hoef niet persee een eigen badkamer, maar wel een goede en niet een hele ranzige vieze slechte kut badkamer
Nah, zo'n grote kamer hebben we thuisthuis niet over.quote:
Ja dat moet je niet aan mij vragen he.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Weet ik en nog schrijf ik het verkeerd.Waarom?
MSN generatie
Als ik ergens kom waar al 3 mensen zitten en die badkamer is fokking ranzig dan voorspelt dat al genoeg, waarom zou ik het dan schoonmaken als de andere 3 het versmeren?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
en die kan je zelf schoonmaken hoorje had de keuken moeten zien toen ik hier kwam
de kaa de ee de er de kaa de kerrukquote:Op maandag 17 januari 2011 18:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, zo'n grote kamer hebben we thuisthuis niet over.
Dan houd je over: studentenwijk toffe wijk oude huizen duur duur duur. Centrum: corps (JA GRONINGEN HEEFT CORPSquote:Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh hoef niet persee een eigen badkamer, maar wel een goede en niet een hele ranzige vieze slechte kut badkamer
Schoonmaakrooster maken. Is hier ook gebeurd en nu is alles elke week schoon.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als ik ergens kom waar al 3 mensen zitten en die badkamer is fokking ranzig dan voorspelt dat al genoeg, waarom zou ik het dan schoonmaken als de andere 3 het versmeren?
Mja bedoel als ik ergens kom waar al mensen in zitten en alles is versmeerd dan zijn hun dus al niet in staat geweest om het netjes te houden, ben bang dat ik daar dan echt geen verandering in kan brengen zonder gelijk of de lul te zijn of het kneusje die alles opgeruimd wil hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Schoonmaakrooster maken. Is hier ook gebeurd en nu is alles elke week schoon.
Moeten die mensen daar wel toe bereid zijn natuurlijk.
Ja dat zeg ik, was bij mij ook zo, maar schoonmaakrooster gemaakt en het gaat nu prima.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja bedoel als ik ergens kom waar al mensen in zitten en alles is versmeerd dan zijn hun dus al niet in staat geweest om het netjes te houden, ben bang dat ik daar dan echt geen verandering in kan brengen zonder gelijk of de lul te zijn of het kneusje die alles opgeruimd wil hebben
poooooolshoogte. Met dubbel o. Van de poolster, savvy.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:14 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga even drill sergeant spelen beneden, en even polshoogte nemen hoe het staat met het eten
Nice.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, was bij mij ook zo, maar schoonmaakrooster gemaakt en het gaat nu prima.
Nietquote:Op maandag 17 januari 2011 18:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
poooooolshoogte. Met dubbel o. Van de poolster, savvy.
Wel waar.quote:
Nieuwe afleveringen van FG, TCS en The Simpsonsquote:Op maandag 17 januari 2011 18:15 schreef x3ro het volgende:
Iemand nog tips voor leuke film om te kijken vanavond?
Red, 13 en Circle heb ik al gezien
Black Swan.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:15 schreef x3ro het volgende:
Iemand nog tips voor leuke film om te kijken vanavond?
Red, 13 en Circle heb ik al gezien
Zou ik mij MISSCHIEN aangesproken voelen in dit geval? Ik weet dat nooit zo bij mensen die de voornaam beginnen met de letter N.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom zitten er ineens weer leuek mensen in de SC?Flikker even op ofzo.
Jawel maar ik kijk daar alleen naar als ik niet zeker weet hoe ik iets moet spellenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rood streepje onder foutief gespelde woorden.
Had ik idd zien staan maar denk t niet neequote:Op maandag 17 januari 2011 18:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Black Swan.
Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat niet jouw film is.
Al gezienquote:Op maandag 17 januari 2011 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen van FG, TCS en The Simpsons
Je zal je misschien aangesproken voelen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zou ik mij MISSCHIEN aangesproken voelen in dit geval? Ik weet dat nooit zo bij mensen die de voornaam beginnen met de letter N.![]()
![]()
![]()
Ik heb nog 45 Disneyfilms, mag je wel komen kijken?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Had ik idd zien staan maar denk t niet nee
Dat zeg ik ook niet, maar het gaat over een balletdanserens.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:19 schreef TwyLight het volgende:
Black Swan schijnt juist heel goed te zijn, en helemaal niet zo'n "vrouwen film"..
Tjeempie nou zeg!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je zal je misschien aangesproken voelen.
Ja maar bedoel dus dat het ondanks dat niet echt een vrouwenfilm is, gewoon een goed verhaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar het gaat over een balletdanserens.
Jah, maar als ik met vrienden iets ga kijken, kijken we meestal dingen als ichi, suicide circle, Marebito en andere verknipte asian dingenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:19 schreef TwyLight het volgende:
Black Swan schijnt juist heel goed te zijn, en helemaal niet zo'n "vrouwen film"..
Enter the voidquote:Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah, maar als ik met vrienden iets ga kijken, kijken we meestal dingen als ichi, suicide circle, Marebito en andere verknipte asian dingenMaar ben een beetje door mijn 'lijst' en ideeën heen
Net even plot beetje gelezen en die gaat mee vanavondquote:
Je moet Jisatsu Skuru eens kijken.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Net even plot beetje gelezen en die gaat mee vanavondDank
En als 2e film heb ik nu
[ afbeelding ]
Gaat goed komen vanavond
HOIquote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Schieganger het volgende:
Pas maar op, de übertroll is terug. Wie ga ik vandaag pesten?
Nah, jou niet. Jou ben ik gaan mogen ergens na het hele 'persoonlijk worden met oma'-gebeuren.quote:
Sure sure, druk he. Stage, caseload van wat cliënten, scriptie maken dit jaar... Gedoe gedoe gedoe. Jij nog dagen lam en zo?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nah, jou niet. Jou ben ik gaan mogen ergens na het hele 'persoonlijk worden met oma'-gebeuren.
Sup Renesiet? Alles boeng?
Neuh, veel werk de laatste weken. Blij met dat, begin van het jaar enzulks, maar ik heb het gevoel dat het vanaf Maart een heel stuk minder gaat worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure sure, druk he. Stage, caseload van wat cliënten, scriptie maken dit jaar... Gedoe gedoe gedoe. Jij nog dagen lam en zo?
Samequote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Neuh, veel werk de laatste weken. Blij met dat, begin van het jaar enzulks, maar ik heb het gevoel dat het vanaf Maart een heel stuk minder gaat worden.
Waarom bij jou?quote:
Ik krijg minder caseload instroom (en hopelijk meer uitstroom) en een dag in de week minder stage lopen. Weliswaar met scriptie bezig, maar die tijd is vrij inplanbaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Waarom bij jou?
Bij mij zal het zo zijn dat de meeste van die artiesten dan weer veel aan school beginnen, dus het grootste deel van mijn inkomstenbron gaat weg
Niet bij mijn Google andersquote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef Hyman het volgende:
Best gaaf als je amazon op de eerste pagina van google staat wanneer je volvo amazon white wall intikt.
bij mijne welquote:
Aandachtshoerquote:
Nein.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:39 schreef kanovinnie het volgende:
Is dit jouw volvo dan? Ik was toch nieuwsgierig
http://farm4.static.flickr.com/3227/3011641173_a41a3a5f35.jpg
De originele banden bedoel je? Of zit er ouwe troep onder?quote:
Gewoon/origineelquote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De originele banden bedoel je? Of zit er ouwe troep onder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Merel, ik zocht je nog. En swarma reageerde niet, en nu Nijmegenmeet zonder sneeuw is ook klote.quote:
Ja. Tof he?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Merel, ik zocht je nog. En swarma reageerde niet, en nu Nijmegenmeet zonder sneeuw is ook klote.veilig
Door noortje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef TripleP het volgende:
ER WORDT MEEGELEZEN IK GA ONDERDUIKEN DOEI
Nee, m'n baasquote:
Verkapte-ik-heb-13-dagen-geleden-nog-geneukt post?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie heeft er hier de afgelopen 14 dagen nog geneukt ?
Ook maar eerder een deels belangstelling,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verkapte-ik-heb-13-dagen-geleden-nog-geneukt post?
Kijk dit is een reactie waar we een gesprek van kunnen maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef TripleP het volgende:
Ik heb geen liefde bedreven de afgelopen 2 weken
Nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook maar eerder een deels belangstelling,
Dus jij ?
Watttiser?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nu heb je officieel geen leven meer?
Huh? Sinds wanneer ben ik blauw?quote:
Er zit wat in je wenkbrauw.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oei is dit tegenwoordig een vaste kliek ?
Komt Imberrnog ?
Wanneer was het geen vaste kliek? En wie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt Imberrnog ?
Imberr ? Het eerste pub sletje ? dat door Mo verleidt is om in de bh van haar moeder voor de webcam te gaan zitten ? Imberr.rar ? je bent toch mod hier dan weet je dat soort dingen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer was het geen vaste kliek? En wie?
Imberr en carmiee en die andere..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt Imberrnog ?
Imberr, die heb ik nooit meegemaakt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Imberr en carmiee en die andere..
noor+x3ro+twylight gebannedquote:
Is dit een kloon van je? Ik post langer dan jou hier en ik kan me het niet herinnerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Imberr ? Het eerste pub sletje ? dat door Mo verleidt is om in de bh van haar moeder voor de webcam te gaan zitten ? Imberr.rar ? je bent toch mod hier dan weet je dat soort dingen.
Why?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
noor+x3ro+twylight gebanned
[..]
Is dit een kloon van je? Ik post langer dan jou hier en ik kan me het niet herinneren
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nu heb je officieel geen leven meer?
Hey rene, is dit crewbash?quote:
Gisteravond nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie heeft er hier de afgelopen 14 dagen nog geneukt ?
Noortje dacht dat deze SC van haar was. Ik zou zeggen, vorige topic laatste paar pagina's+eerste van deze.quote:
Post je hier, is het om op te scheppen.quote:
Whehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Noortje dacht dat deze SC van haar was. Ik zou zeggen, vorige topic laatste paar pagina's+eerste van deze.
Naah, geen zin.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Noortje dacht dat deze SC van haar was. Ik zou zeggen, vorige topic laatste paar pagina's+eerste van deze.
Ik ben een paar keer van naam veranderd ja .quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
noor+x3ro+twylight gebanned
[..]
Is dit een kloon van je? Ik post langer dan jou hier en ik kan me het niet herinneren
Ja nee, ik wilde eigenlijk alleen even kijken wanneer er weer PUBmeet was, maar dat is niet, dus ik ga wel weer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Post je hier, is het om op te scheppen.
Blijf Merel. Blijfquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja nee, ik wilde eigenlijk alleen even kijken wanneer er weer PUBmeet was, maar dat is niet, dus ik ga wel weer.
Bitch please. Tossssss...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Hey rene, is dit crewbash?
Vanavond wat te doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja nee, ik wilde eigenlijk alleen even kijken wanneer er weer PUBmeet was, maar dat is niet, dus ik ga wel weer.
Brechtje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer van naam veranderd ja .
Je zou me kunnen kennen als _bigmac_ al was dat nog ver voor dat Brechtje pub opende.
Kijk mooi en was het gezellig ?quote:
Was dat niet het neukertje van Tonks? Of was dat Carmiee?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Marlii!! Die ken ik! Was die naakt?
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wie Brechtje isquote:
Ganz hard studieren ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanavond wat te doen?
Kan ik morgen mee opscheppen
Hij kent jóu nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ken je die echt niet? Van de ijsmeis.rar was die toch?
Tuurlijk wel. Dochter van Yvonne?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wie Brechtje is
Die ken ik wel (ijsmeis.rar)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ken je die echt niet? Van de ijsmeis.rar was die toch?
Pfff, ik heb haar gemeet, en bij haar geslapenquote:
Ik was toen dronkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een vuige belediging dan, ik heb nog naast hem geslapen!
Ja en die kwam op een dag met het idee voor een puber subforum Pub en was vervolgens een blauwe Maandag moderator .quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dochter van Yvonne?
Hij kent jou niet naakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een vuige belediging dan, ik heb nog naast hem geslapen!
Dat was een succes. Potverdorie!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en die kwam op een dag met het idee voor een puber subforum Pub en was vervolgens een blauwe Maandag moderator .
Nou, ik ben daarna nog op haar kamer geweestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij kent jou niet naakt.
Zo dannnn
Groot genoeg anders zou je hier nou niet posten hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was een succes. Potverdorie!
En je hebt vervolgens stilletje aan je piemeltje getrokken bij de gedachte dat een nakende vrouw in een bed ligt binnen grijpafstand? Heb je niet even gedachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik ben daarna nog op haar kamer geweest
Ik ben hier mod geweest he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Groot genoeg anders zou je hier nou niet posten he?
Weet ik niet. Ik ging in mijn slaapzak liggen en lag binnen 5 seconden te slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
En je hebt vervolgens stilletje aan je piemeltje getrokken bij de gedachte dat een nakende vrouw in een bed ligt binnen grijpafstand? Heb je niet even gedacht![]()
![]()
[..]
Ik ben hier mod geweest he?
Toen ben ik snel verhuisdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik ben daarna nog op haar kamer geweest
Dat weet ik niet voor tijdens of na ijsmeis ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:02 schreef Renesite het volgende:
2 maanden. Wel. Poeh. Dat waren de tijden.
En ik heb nog geen uitnodiging gehad voor een kop theequote:
Euhhhhhhh...... Ik deed het samen geloof ik, 2 maandenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet voor tijdens of na ijsmeis ?
Met Anne?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhhhhh...... Ik deed het samen geloof ik, 2 maandenNa Brechtje en voor Messenga geloof ik.
Gelijk na Brechtje al ja in die tijd poste ik hier wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhhhhh...... Ik deed het samen geloof ik, 2 maandenNa Brechtje en voor Messenga geloof ik.
Mo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelijk na Brechtje al ja in die tijd poste ik hier wel.
Ken je Mo ook nog ?
Direct message, nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:16 schreef Merel1808 het volgende:
Wooooooow, ik word echt te oud voor dit nieuwe fok! Ik had net zo'n schermpje in beeld met een bericht van iemand, maar wat was dat? En als ik het heb kwijtgemaakt, hoe komt het dan weer terug?
Komt niet terug, dat was ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:16 schreef Merel1808 het volgende:
Wooooooow, ik word echt te oud voor dit nieuwe fok! Ik had net zo'n schermpje in beeld met een bericht van iemand, maar wat was dat? En als ik het heb kwijtgemaakt, hoe komt het dan weer terug?
Ja Mo die had er toch voor gezorgd dat Imber in de bh van haar moeder voor de webcam ging zitten ?quote:
Tonks? Nee toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja Mo die had er toch voor gezorgd dat Imber in de bh van haar moeder voor de webcam ging zitten ?
Mij ook!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tonks? Nee toch?
Mo... doet me wel ergens aan denken...
Oooow! Mo! Freiss niet, maar zo'n andere usert... kak man, wie was dat...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar volgens mij was Mo de afkorting verdikkeme hoe heet die usert ook al weer.
Mo. Zes. Mo. Nique. -na. -ne.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar volgens mij was Mo de afkorting verdikkeme hoe heet die usert ook al weer.
Volgens mij was het een kerelquote:
Nee die was het niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
Niet die dwc rufryder toevallig? Die poste toch ook veel met Tonks?
Ja hij is het ! die heeft toch de Imberr.rar op zijn geweten ?quote:
Oke, je hebt falen en Falen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:44 schreef TripleP het volgende:
Ze zijn vergeten dat ik music management ga doen.
Nu sta ik ingeschreven bij visual arts & design management.
Dat is like, huge difference.
Waarom pakken ze die gasten op? Dat is toch te episch voor woorden dat je met zoiets doms iemand op kan lichten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef Hyman het volgende:
Geldtovenaars opgepakt op Schiphol
Ik lach die "slachtoffers" uit.
Fucking debielen.
Macquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:18 schreef RenRen- het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe het kan dat ik geen zang hoor door mijn oordopjes? Ik kan niets vinden in de systeemvoorkeuren van mn mac
Ja, want die keuze heb ik! Mac of windows.quote:
Ja, en weet ik niet, wil mijn collega's neit storen met mijn kutmuziek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef Hyman het volgende:
Klinkt het een beetje als onder water?
en krijg je het wel door de boxjes?
En sinds wanneer heb jij een mac?
Dan is waarschijnlijk je geluidskaart stuk. Wanneer ie onderwatermuziek maakt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, want die keuze heb ik! Mac of windows.
niet echt
[..]
Ja, en weet ik niet, wil mijn collega's neit storen met mijn kutmuziek.
Sinds ik stage looop!
Mhmhnmnm. Kan er iets kapot gaan in een mac dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk je geluidskaart stuk. Wanneer ie onderwatermuziek maakt.
Dat heb ik ook wel eens gehad, en toevallig ook met deze stagepc.
Ja, en de grap bij mac is dat ie dan helemaal terug moetquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mhmhnmnm. Kan er iets kapot gaan in een mac dan?
Ja I knowquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, en de grap bij mac is dat ie dan helemaal terug moet
[ afbeelding ]
Nee, hebben geen andere oortjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:25 schreef Hyman het volgende:
hmm, geen idee danzitten de kabels wel goed van je oordopjes, en doen ze het uberhaupt wel in een andere?
heb je het al met andere oortjes getest?
Ew, nog erger dan 538quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
Gelukkig hebben we hier radio veronica!
http://majorgeeks.com/AID(...)nformation_d181.htmlquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
Hyman, hoe kan ik precies zien wat er voor hardware in mijn pc zit?
En zonder dingen te downloaden?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://majorgeeks.com/AID(...)nformation_d181.html
Die!
Computer openschroeven?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En zonder dingen te downloaden?
je pc openhalen, of je type in google intikkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En zonder dingen te downloaden?
Wut?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook wel eens ja
Maar noem je het alleen zo, of heb je er ook ervaring mee?
Sinds eergister gaat advancedpower eroverquote:
Gelukkig is de kans op een apocalyps nog groter .quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sinds eergister gaat advancedpower erover
Oh, didn't get the memo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sinds eergister gaat advancedpower erover
Ow, ik kan alles terugbekijken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:02 schreef Naughty_Dog het volgende:
Jammer dat er geen banmeldingstopic meer is.
Niet de DM's die de betreffende users krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, ik kan alles terugbekijken.
Nee, maar wel de 'handeling' die gedaan is - die wordt gelogt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:09 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Niet de DM's die de betreffende users krijgen.
Je krijgt volgens mij een pm oidquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zit dat nu als je nu een ban krijgt , Krijg je dan een pm of kan je opeens niet meer posten en is dat het ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |