Waar woonde jij dan ookalweer? Brabant ergens?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iedereen hier woont in Utrecht of omgeving of verder weg
TRIO is toch ook sex? maar dan liever trioquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kies je voor de blind sex date of de trio, KIES
Nope Noord-Hollandquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar woonde jij dan ookalweer? Brabant ergens?
En het valt me nu pas op dat de TT is aangepast
Verstandige keuzequote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef Teal het volgende:
[..]
TRIO is toch ook sex? maar dan liever trio
@Utrecht? Merel kom je dan ookquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nope Noord-Holland
[..]
Verstandige keuze
Oh nou da's nog wel randstad, ben je niet helemaal eenzaam. Noord-Groningen is erger.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nope Noord-Holland
[..]
Verstandige keuze
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Communismequote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Communisten die denken te kunnen fietsen op een bakfiets
Geil hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 17:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb plots een erectie gekregen.
voerzequote:Op maandag 17 januari 2011 17:39 schreef Zeroku het volgende:
Even de poezels van de buurman te eten geven.
Ik kan de hele week nietquote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Teal het volgende:
Sorry CC geen triootje vanavondMerel kan niet
Andere keer deze week dan
Ik kan wel hihiquote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Teal het volgende:
oke is prima, ik heb toch geen scharrelquote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Teal het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke is prima, ik heb toch geen scharrel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |