Een burgerlijk type met huisje, boompje, beestje is een stuk minder vermakelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kansloos programma, het idee is leuk, maar de uitvoering is erg matig.
Die kale zat in 1997 wel in het programma 'De harde kern' van Bas van Hout.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijgen we ook nog PSV? Met die bolle met tattoo op zijn buik...
Opfiesiejus trollquote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die flatjes en pauper huisjes ook
Amsterdam
Want? Voor hun misschien, maar ze weten gewoon niet beter. Als je enigszins kunt nadenken weet je dat er meer is.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch is het lekker wanneer je zo in het leven kunt staan
Dit.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:29 schreef AFCA_DD het volgende:
hij acteert een hooligan/die-hard supporter
Simpel zijn, heeft ook zo z'n voordelen...je hoeft nergens over na te denken. En zolang je je biertje krijgt, ben je blij. Heerlijk leventje toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Voor hun misschien, maar ze weten gewoon niet beter. Als je enigszins kunt nadenken weet je dat er meer is.
Met Utreg als hoogtepuntquote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
als het met de week erger word dan staat ons nog wat t wachten.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:29 schreef AFCA_DD het volgende:
hij acteert een hooligan/die-hard supporter
Dat had ik vorige week al voorspelt, vandaar dat ik vandaag ook maar oversloegquote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit ook de enige leuke aflevering wordt. Hagenezen weten alles lekker luchtig te brengen. Ik ben bang dat de andere supporters zich stoer willen gaan opstellen om te laten zien hoe veel ze wel niet voor hun club voelen.
Het heeft z'n voordelen, omdat je te dom bent om te begrijpen dat er meer is dan biertjes tikken, uitkering trekken en voetbalfan zijn. Voor die simpele zielen is het idd een mooi leven, voor iedereen die het ziet is het gewoon 100% kansloos.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Simpel zijn, heeft ook zo z'n voordelen...je hoeft nergens over na te denken. En zolang je je biertje krijgt, ben je blij. Heerlijk leventje toch?
Volgende week Willem II. Voor de rest zie ik nog niet...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
Weet je al welke clubs er nog komen?
Nou dan kunnen we ook zien hoe ze omgaan met een verlies..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende week Willem II. Voor de rest zie ik nog niet...
Ajax, FC Twente, AZ, ADO Den Haag, FC Utrecht, FC Twente, Feyenoord en Willem II voor zover ik weet.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
Weet je al welke clubs er nog komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |