alcoholisme?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef muzas het volgende:
waarom zou je met je 55 een pilsje atten?
Je kent je klassiekersquote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die witte hond heet vast Cruijffie
Ik denk dat het eerder is om hun auto aankomend weekend te laten overlevenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kenteken lekker geblurred, zullen ze gaan rellen?
Dat vind ik echt wel meevallen als je in het stadion bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat een mongol. 89% van de supporters is zo.
Hij heeft wel een accent dat meer in Schagen oid hoort jaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Denk dat dit gewoon een AZ supporter is die loopt te fucken?! Dit kán niet echt zijn!
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat Wendy Van Dijk straks uit dat pak komt...
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ushi en Poessiequote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Mwah, er zijn genoeg alcoholisten die vrijwel alleen bier drinken. Vergis je ook niet in de kosten als je elke dag een flesje wodka moet kopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan zit je wel aan de wodka of whiskey
Kansloos programma, het idee is leuk, maar de uitvoering is erg matig.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef laucas het volgende:
Dit programma zoekt de 'fan' wel op zeg. Beetje een trieste bedoeling.
Precies...een krat goedkoop bier kost maar 4 euro...dan kun je je voor 3 euro helemaal te pletter zuipen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Mwah, er zijn genoeg alcoholisten die vrijwel alleen bier drinken. Vergis je ook niet in de kosten als je elke dag een flesje wodka moet kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |