Ik ben bang dat dit ook de enige leuke aflevering wordt. Hagenezen weten alles lekker luchtig te brengen. Ik ben bang dat de andere supporters zich stoer willen gaan opstellen om te laten zien hoe veel ze wel niet voor hun club voelen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:07 schreef Paul-89 het volgende:
Mooie beleving hebben de Hagenezen altijd.
Ook dat, en ze hebben bij elke club wel de grootste malloten benaderd.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit ook de enige leuke aflevering wordt. Hagenezen weten alles lekker luchtig te brengen. Ik ben bang dat de andere supporters zich stoer willen gaan opstellen om te laten zien hoe veel ze wel niet voor hun club voelen.
Dit. Wat een helden zijn ditquote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks dat ze niet super ontwikkeld overkomen, zit er geen spat kwaad in die jongens
Sws krijg je met dit programma nooit de échte supporters. Goed dat vrijwel alle fanatieke groepen van clubs in NL nee hebben gezegd tegen het mailtje van RTL.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit ook de enige leuke aflevering wordt. Hagenezen weten alles lekker luchtig te brengen. Ik ben bang dat de andere supporters zich stoer willen gaan opstellen om te laten zien hoe veel ze wel niet voor hun club voelen.
Ik zou het wekelijks volgen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:11 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen ze die lui het hele seizoen niet volgen?![]()
Deze aflevering moeten ze ook goed bewaren...ben benieuwd wat ze over 1000 jaar hiervan vindenquote:
Die rooie komt uit voorburg!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zijn tenminste wel mensen uit Den Haag dit keer. In Oh oh Cherso was RTL zelfs dat niet gelukt
In het voorstukje zag je bij AZ drie vrouwen volgens mij...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef Smoofie het volgende:
Dat accent is geen gehoor. En ik denk dat de rest wel wat minder wordt ja. WIllem II. AZ
. Alleen Ajax zal wel leuk worden, als ze gewoon Amsterdammers nemen op de F-side, en geen vak410 oid
Dat doen ze allemaal btw nuquote:Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar is hij naartoe verhuist hij komt uit de Schilderswijk. Wel blijven opletten he!
Ik zie het nu pasquote:Op maandag 17 januari 2011 22:26 schreef Type-R het volgende:
Wat een baas is die Koos met z'n pakje appelsap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |