Ik ben bang dat dit ook de enige leuke aflevering wordt. Hagenezen weten alles lekker luchtig te brengen. Ik ben bang dat de andere supporters zich stoer willen gaan opstellen om te laten zien hoe veel ze wel niet voor hun club voelen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:07 schreef Paul-89 het volgende:
Mooie beleving hebben de Hagenezen altijd.
Ook dat, en ze hebben bij elke club wel de grootste malloten benaderd.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit ook de enige leuke aflevering wordt. Hagenezen weten alles lekker luchtig te brengen. Ik ben bang dat de andere supporters zich stoer willen gaan opstellen om te laten zien hoe veel ze wel niet voor hun club voelen.
Dit. Wat een helden zijn ditquote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks dat ze niet super ontwikkeld overkomen, zit er geen spat kwaad in die jongens
Sws krijg je met dit programma nooit de échte supporters. Goed dat vrijwel alle fanatieke groepen van clubs in NL nee hebben gezegd tegen het mailtje van RTL.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit ook de enige leuke aflevering wordt. Hagenezen weten alles lekker luchtig te brengen. Ik ben bang dat de andere supporters zich stoer willen gaan opstellen om te laten zien hoe veel ze wel niet voor hun club voelen.
Ik zou het wekelijks volgen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:11 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen ze die lui het hele seizoen niet volgen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |