abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:36:01 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91609444
ik eerst, ik eerst! *fietst hard weg*
in de haak.
pi_91609530
*hoeft de zeeman niet te plunderen want heeft voorraad boven in de kast* :P
pi_91609577
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef trui het volgende:
ik eerst, ik eerst! *fietst hard weg*
Ik ga winnen met mijn fiets met trapondersteuning :6 ...chips, waar is mijn accu? :X
Dooooooei!!!!! :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_91609634
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
*hoeft de zeeman niet te plunderen want heeft voorraad boven in de kast* :P
Ik ook maar gezien het feit dat de Zeeman de winter blijkbaar als gedaan ziet en het aanvullen hier stopt plunder ik ze nog even. :+ . De grote wasmand, speciaal voor alle wol, staat al klaar. :')
Optimist tot in de kist
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:41:38 #155
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_91609692
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik ook maar gezien het feit dat de Zeeman de winter blijkbaar als gedaan ziet en het aanvullen hier stopt plunder ik ze nog even. :+ . De grote wasmand, speciaal voor alle wol, staat al klaar. :')
Echt? Dat zou echt balen zijn!
Ik heb een Zeeman op loopafstand, dus als ik een kleur tekort kom, loop ik weleens binnen. Nu moet ik naar de binnenstad -O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:41:54 #156
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91609703
ik hoef alleen maar zo'n grote bol royaal - donkerroze. laat je d'r daar een van over voor me please?
in de haak.
pi_91610032
Volgens mij was hier afgelopen zomer wel wol.
En mijn roze hebben ze eruit gegooid :(

Ik hoop eigenlijk dat er weer bruin komt bij de wibra, en nieuwe kleurtjes bij beide.
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:49:49 #158
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91612942
ik heb 'm hoor, kan weer even vooruit met den tas. nu eerst maar even kinderen van school halen, een naar heksenfeest brengen en dan op school helpen met schoonmaak/verhuizing (ze zijn daar aan 't verbouwen). (ben je net thuis klaar met poetsen...) :+
in de haak.
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:04:43 #159
78666 muts88
goedgemutst
pi_91619089
Ik wil graag nog een 3,5mm haaknaald aanschaffen :)
Nu zit ik te twijfelen tussen een 'gewone' of een ergonomische.
Volgens mij zijn jullie allemaal liefhebbers van de ergonomische? :)
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:05:00 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91619105
ik gebruik ze een beetje afwisselend.
in de haak.
pi_91620359
Ik heb geen enkele ergonomische en haak prima met de gewone..
pi_91621085
En weer terug. :s) Zeeman geplunderd i.v.m. de dikke multicolorwol en meteen ook maar de ertegenover zittende handwerkwinkel leeggeroofd bij de opruimingsbak van de wol....1 euro de bol...klinkt heel wat beter dan hun normale :X prijzen. Meteen ook een grote punniklos meegenomen maar al 5 pogingen gedaan om een begin te maken maar ik ben tot heden nog niet succesvol...er ontsnappen me steeds steken. }:| Ik kan niet meer punniken. :@

Wat betreft het aanvullen van de wol bij Zeeman...kan morgen, kan volgende week maar kan ook rustig pas 3 weken duren voordat er weer wat gaat binnenkomen....zo, dat is duidelijke info. :')
Optimist tot in de kist
pi_91622539
Toen ik het hier bij de wibra vroeg ging het zo;

appelfan: Weet u misschien wanneer de wol weer wordt bijgevuld?
verkoopster: Wanneer wij het bijvullen.
appelfan: Maar wanneer dan?
verkoopster: Ehh, als wij een opdracht krijgen om het te doen?
[stilte]
appelfan: Bedankt voor uw hulp :D

:(
pi_91622618
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:31 schreef appelfan het volgende:
Toen ik het hier bij de wibra vroeg ging het zo;

appelfan: Weet u misschien wanneer de wol weer wordt bijgevuld?
verkoopster: Wanneer wij het bijvullen.
appelfan: Maar wanneer dan?
verkoopster: Ehh, als wij een opdracht krijgen om het te doen?
[stilte]
appelfan: Bedankt voor uw hulp :D

:(
Episch _O_ , daar valt mijn verkoopster bij in het niet. :P
Optimist tot in de kist
pi_91622658
Wat een verkoopster, appelfan! :(

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef muts88 het volgende:
Ik wil graag nog een 3,5mm haaknaald aanschaffen :)
Nu zit ik te twijfelen tussen een 'gewone' of een ergonomische.
Volgens mij zijn jullie allemaal liefhebbers van de ergonomische? :)
Ik heb ergonomische en ik wil niet anders meer!

Haha, ik heb ook flink ingeslagen bij de Zeeman voor mijn deken. Bij Zeeman 1 hadden ze niets, bij Zeeman 2 8 bollen meegenomen :)
En ook nog een mand voor wol gehaald bij de kringloop O+

Bij mij waren ze verrassend aardig bij Zeeman vandaag :P
Verkoopster: "Zoekt u soms iets? kan ik helpen?"
Ik: "Eigenlijk ben ik op zoek naar meer kleuren van Royal. Hebben jullie die nog?"
Verkoopster: "Nee, maar bent u hier bekend? Dan moet u het eens in het winkelcentrum (buiten de stad) proberen."
Ik: "O, ja. Bedankt voor de tip."
Verkoopster: "Geen dank! Succes met zoeken!"

Ik heb de haaknaald trouwens binnen gehad! Jeej! Alleen mijn bestelling staat nog steeds op ' In behandeling.' Ben benieuwd of dat nog veranderd.
pi_91623350
Volgende week maar eens haaknaalden online gaan bestellen, de enige winkel hier die haaknaalden in alle maten in voorraad heeft (die van de opruimingswol dus :P ) is nogal "pittig" met de prijzen....moet goedkoper kunnen en een portie haaknaalden past makkelijk door de brievenbus.
Optimist tot in de kist
pi_91624250
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:34 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een verkoopster, appelfan! :(

[..]

Ik heb ergonomische en ik wil niet anders meer!

Ik heb de haaknaald trouwens binnen gehad! Jeej! Alleen mijn bestelling staat nog steeds op ' In behandeling.' Ben benieuwd of dat nog veranderd.
Ik haak nog steeds met een goedkopen gewone naald. Ik heb nog nooit een winkel gevonden waar je voor een normale prijs een ergonomische kunt bestellen. Ik weet wel een site van de hobbydoos.nl maar die rekent voor een hele kleine bestelling best hoge bezorgkosten.

Dus wie heeft er tips??
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_91624680
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:07 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

Ik haak nog steeds met een goedkopen gewone naald. Ik heb nog nooit een winkel gevonden waar je voor een normale prijs een ergonomische kunt bestellen. Ik weet wel een site van de hobbydoos.nl maar die rekent voor een hele kleine bestelling best hoge bezorgkosten.

Dus wie heeft er tips??
Ik heb ze bij echtstudio en de hobbydoos besteld - echtstudio heeft lagere verzendkosten, maar de prijzen van de naalden zijn hoger. Dus volgens mij komt dat met de verzendkosten uiteindelijk op evenveel.
Lique's handmade (http://www.liques-handmade.nl/) heeft ze ook, maar ik weet niet wat zij voor een verzending rekent.

In de winkel heb ik ze ook nog nooit gevonden.
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:25:24 #169
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91625268
haha episch die zeeman verkoopsters! :) mijne is altijd wel goed aangevuld, niemand breidt of haakt hier ofzo :P

Wil ook nog steeds eens een ergonomische haaknaald proberen...maar zoals ik eerder al zei: vergeet het steeds te kopen ofzo.

En raak niet alles kwijt, stop het in een mooi doosje, als ik dat niet doe, dan raak ik het kwijt inderdaad ;) vooral omdat het dan tussen mn bank gaat zitten!

In dubio of ik vanavond maar even niet ga werken en lekker ga haken de hele avond
pi_91625879
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef EsseEi het volgende:
haha episch die zeeman verkoopsters! :) mijne is altijd wel goed aangevuld, niemand breidt of haakt hier ofzo :P

Wil ook nog steeds eens een ergonomische haaknaald proberen...maar zoals ik eerder al zei: vergeet het steeds te kopen ofzo.

En raak niet alles kwijt, stop het in een mooi doosje, als ik dat niet doe, dan raak ik het kwijt inderdaad ;) vooral omdat het dan tussen mn bank gaat zitten!

In dubio of ik vanavond maar even niet ga werken en lekker ga haken de hele avond
ik heb mijn haaknaalden in een hele ouderwetse koker van mijn oma zitten, best wel grappig, dan raak ik ze tenminste niet kwijt tussen de bank, er lilgt al genoeg tussen die spleten _O-

ik baal, het is eindelijk weer rustig op mijn werk en nu heb ik geen haakspullen meegenomen. :N

ik ga nu jullie maar lastig vallen op het forum en van het haken afhouden O-)
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:39:34 #171
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91626117
LL dat herken ik :P dat je ALTIJD iets bij je hebt om te doen, maar is het dan een keer rustig, ligt het thuis :P

Vriend gaat zaterdag met een vriend naar een muziekwinkel dus kan ik dan mooi "afwerken" ;) (en ben niet eens een brabander) :) dus mag vanavond legitiem de hele avond haken!:D

Zo'n koker hebben wij ook, met breinaalden (wij = bij mn ouders, eigenlijk mn moeder dus) van mn oma geweest :) vet handig
pi_91626414
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef EsseEi het volgende:
LL dat herken ik :P dat je ALTIJD iets bij je hebt om te doen, maar is het dan een keer rustig, ligt het thuis :P

Vriend gaat zaterdag met een vriend naar een muziekwinkel dus kan ik dan mooi "afwerken" ;) (en ben niet eens een brabander) :) dus mag vanavond legitiem de hele avond haken!:D

Zo'n koker hebben wij ook, met breinaalden (wij = bij mn ouders, eigenlijk mn moeder dus) van mn oma geweest :) vet handig
:Y je snapt het helemaal, ik zit dus nu gewoon op mijn luie gat achter de pc. Zit wel te kijken naar die ergonomische naalden. lijkt me toch wel handig.

groetjes
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:47:37 #173
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91626600
Ik kan nog haken *O* yay!
Een sjaal/col voor m`n meiske dus niet gek veel werk :)

Ik haak dan wel niet veel maar heb wel een mooi mapje gemaakt voor m`n haaknaalden. Opgeruimdheid ftw :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_91626708
Ik heb ook alleen maar gewone, gaat goed hoor. Maar heb ook nooit ergonomische gebruikt dusja.

@appelfan, wat erg die verkoopster!

Offtopic aan trui, en andere wetenschappelijke tekstlezers, bij artikelen en onderzoeken enzo, staan toch nooit afkortingen? M, N, SD enzo?

Ow en mn zebra zit in elkaar, hij is leukkkk.
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:50:54 #175
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91626803
ohh mooie steek Taartjesfee! Wat is dat voor steek?? (wil bijna shawl uithalen om opnieuw te beginnen :P)

oh ja over punniken: echt geeen idee hoe dat moet, had wel zo'n poppetje maar kon er echt niks mee :P

Oh en LL, mischien moeten we het hier maar niet verder over hebben want mijn volgende ervaring is dat als je zegt dat je het extreem rustig hebt, het opeens bizar druk wordt! ;)

Oh en whoop: nee dacht dat dat niet mocht.oh jawel, wel n als: n=100 ;) (oh en m'n zus heeft nog wel een kind onder de 6 dus waar gaat het onderzoek over, kan dr wel even vragen)
en FOTO!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')