Ik ga winnen met mijn fiets met trapondersteuningquote:
Ik ook maar gezien het feit dat de Zeeman de winter blijkbaar als gedaan ziet en het aanvullen hier stopt plunder ik ze nog even.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
*hoeft de zeeman niet te plunderen want heeft voorraad boven in de kast*
Echt? Dat zou echt balen zijn!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook maar gezien het feit dat de Zeeman de winter blijkbaar als gedaan ziet en het aanvullen hier stopt plunder ik ze nog even.. De grote wasmand, speciaal voor alle wol, staat al klaar.
Epischquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:31 schreef appelfan het volgende:
Toen ik het hier bij de wibra vroeg ging het zo;
appelfan: Weet u misschien wanneer de wol weer wordt bijgevuld?
verkoopster: Wanneer wij het bijvullen.
appelfan: Maar wanneer dan?
verkoopster: Ehh, als wij een opdracht krijgen om het te doen?
[stilte]
appelfan: Bedankt voor uw hulp
Ik heb ergonomische en ik wil niet anders meer!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef muts88 het volgende:
Ik wil graag nog een 3,5mm haaknaald aanschaffen
Nu zit ik te twijfelen tussen een 'gewone' of een ergonomische.
Volgens mij zijn jullie allemaal liefhebbers van de ergonomische?
Ik haak nog steeds met een goedkopen gewone naald. Ik heb nog nooit een winkel gevonden waar je voor een normale prijs een ergonomische kunt bestellen. Ik weet wel een site van de hobbydoos.nl maar die rekent voor een hele kleine bestelling best hoge bezorgkosten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:34 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een verkoopster, appelfan!
[..]
Ik heb ergonomische en ik wil niet anders meer!
Ik heb de haaknaald trouwens binnen gehad! Jeej! Alleen mijn bestelling staat nog steeds op ' In behandeling.' Ben benieuwd of dat nog veranderd.
Ik heb ze bij echtstudio en de hobbydoos besteld - echtstudio heeft lagere verzendkosten, maar de prijzen van de naalden zijn hoger. Dus volgens mij komt dat met de verzendkosten uiteindelijk op evenveel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:07 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Ik haak nog steeds met een goedkopen gewone naald. Ik heb nog nooit een winkel gevonden waar je voor een normale prijs een ergonomische kunt bestellen. Ik weet wel een site van de hobbydoos.nl maar die rekent voor een hele kleine bestelling best hoge bezorgkosten.
Dus wie heeft er tips??
ik heb mijn haaknaalden in een hele ouderwetse koker van mijn oma zitten, best wel grappig, dan raak ik ze tenminste niet kwijt tussen de bank, er lilgt al genoeg tussen die spletenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef EsseEi het volgende:
haha episch die zeeman verkoopsters!mijne is altijd wel goed aangevuld, niemand breidt of haakt hier ofzo
Wil ook nog steeds eens een ergonomische haaknaald proberen...maar zoals ik eerder al zei: vergeet het steeds te kopen ofzo.
En raak niet alles kwijt, stop het in een mooi doosje, als ik dat niet doe, dan raak ik het kwijt inderdaadvooral omdat het dan tussen mn bank gaat zitten!
In dubio of ik vanavond maar even niet ga werken en lekker ga haken de hele avond
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef EsseEi het volgende:
LL dat herken ikdat je ALTIJD iets bij je hebt om te doen, maar is het dan een keer rustig, ligt het thuis
Vriend gaat zaterdag met een vriend naar een muziekwinkel dus kan ik dan mooi "afwerken"(en ben niet eens een brabander)
dus mag vanavond legitiem de hele avond haken!:D
Zo'n koker hebben wij ook, met breinaalden (wij = bij mn ouders, eigenlijk mn moeder dus) van mn oma geweestvet handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |