Ik vind de kleiner mooier. Is ook strakker gehaakt enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:57 schreef Lemijn het volgende:
Ik ga (alweer) even op reis, super-lichtgewicht dus nog geen haaknaald gaat er mee, maar jammer is dat wel. Ben benieuwd of de haak-meeting gepland gaat worden binnenkort en wat voor moois jullie produceren de komende tijd.
Dag!![]()
en nog wel even reageren op die leuke foto hierboven: herfstblad! wat een enorm grappig verschil! welke vind je mooier?
Ik sinds een week of drie ookquote:
Nee, ik ben ook constant alles kwijtquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Misschien maakt het niet zoveel uit? Duurt best wel lang voordat ie verzonden wordt als je m maandag besteld had. Een reserve is altijd handig, ik ben ze altijd kwijt(ook tijdens het haken).
Ik doe alles met een 3(voor soft van zeeman en heel soms bravo) of 3.5(wibra enzo). Ow en 12 ofzo nu met mn zpagetti, wat een werk.
Ben ik trouwens de enige die tijdens het haken altijd alles kwijt is? Haaknaald, schaar, tussendraadje, potlood toen ik die nog gebruikte. Hoogst irritant. En al die haren zijn ook hoogst irritant, soms denk ik ook dat het in het bolletje zelf zit of zou dat niet kunnen?
ik vind 't meer breien dan haken. ga je 'gewoon' punniken of 'knifty knitter-en'?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef trovey het volgende:
Waar valt punniken trouwens onder, bij het brei- of haaktopic? Ik kom om in de restjes en heb nu een foto van een tas gevonden die ik eens wil proberen te maken met punniken, klosje al gevonden....nu de naald nog.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef Daste het volgende:
Daar kan je gewoon een haaknaald voor gebruiken. Het houten naaldje wat ik bij mijn punnikpoppetje kreeg, brak al heel snelSindsdien gebruik ik een (ijzeren) haaknaald.
Heb je een foto van de tas?
Het ouderwetse klosje, ik heb er nog eentje in de vorm van een vrouwtje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:08 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind 't meer breien dan haken. ga je 'gewoon' punniken of 'knifty knitter-en'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |