abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:36:04 #126
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91601413
ik vind beide zebra's even leuk, maar wat een verschil inderdaad zeg!

goede reis lemijn!

ik ben een fat bottom bag aan 't maken. :)
in de haak.
pi_91602457
Heb je de nijlpaard dan met dat patroon gemaakt?

Argh ik heb tussen nu en woensdag nog een moeder met kind tot 6 jaar nodig...Maar ik doe het toch voor niets, want het tentamen moet ik toch overdoen dus dan die opdracht ook.

Trui wat is een fat bottom bag? Googlen is echt te moeilijk namelijk :P wanneer begon je baan nou?
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:29:46 #128
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91602814
1 februari begin ik met m'n nieuwe baan. maar de 28e (jan) ben ik er ook al een dag, een soort kennismaking.

en zie hier wat voorbeelden van de fat bottom bag. :) het patroon komt uit (de engelse versie van) de happy hooker.

[ Bericht 6% gewijzigd door trui op 20-01-2011 10:46:13 ]
in de haak.
pi_91603655
Ow leuk! Is dat voeren alleen niet heel moeilijk? Als ik ooit mn zpagettitas afkrijg doet mn moeder het, maar omdat nou altijd te moeten laten doen(wat een zin zeg :P)

We hadden trouwens weer drie dingetjes verkocht, komen we er toch nog ooit vanaf misschien....al maken we meer beestjes dan er verkocht worden :P

Dan heb je nog een weekje vrij, wel fijn om weer te beginnen denk ik?

Hmm laat ik eens aan mn zpagettitas beginnen.
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:59:50 #130
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91603718
het voeren schijnt niet zo moeilijk te zijn, hier is een instructie te vinden.
in de haak.
pi_91605667
Ik heb het nijlpaard inderdaad deels naar het patroon van Zoey gemaakt. Oortjes heb ik anders (binnenoren gebruikt en dichtgenaaid) en de tanden heb ik er zelf bij verzonnen :)
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 07:57 schreef Lemijn het volgende:
Ik ga (alweer :o ) even op reis, super-lichtgewicht dus nog geen haaknaald gaat er mee, maar jammer is dat wel. Ben benieuwd of de haak-meeting gepland gaat worden binnenkort en wat voor moois jullie produceren de komende tijd.
Dag! :W

en nog wel even reageren op die leuke foto hierboven: herfstblad! wat een enorm grappig verschil! welke vind je mooier?
Ik vind de kleiner mooier. Is ook strakker gehaakt enzo :)
pi_91605786
Wat grappig.

Wat een zwaar leven heb ik toch, aan het haken en tegelijkertijd the big bang theory kijken, en straks een tosti eten. Wat een zwaar leven :P (ow en dat ik nog moet leren laten we maar even weg :P)
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:16:03 #133
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_91606404
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:04 schreef EsseEi het volgende:
echt, woon je in Rotterdam??? :)
Ik sinds een week of drie ook :)

Maar zullen we het proberen wat meer ontopic te houden? Dit topic gaat vaak al zo snel :o

Als ik klaar ben met het vullen van de gaatjes in de muren, ga ik voor mijn vriend een Angry Bird maken, en vanavond tijdens WIDM weer verder aan mijn ripple deken. Die laatste groeit gestaag gelukkig _O_
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_91606408
;) Dat is zeker een zwaar leven.

Ik ga zo ook weer haken, solliciteren en hopen dat de haaknaald van echtstudio vandaag verzonden wordt. Nog even en ik heb de haaknaald niet meer nodig. _O-

Trouwens: Ik zie in de deken geen verschil in de stukken die ik met de 3 en de stukken die ik met 3.5 heb gehaakt :P
pi_91606643
Misschien maakt het niet zoveel uit? Duurt best wel lang voordat ie verzonden wordt als je m maandag besteld had. Een reserve is altijd handig, ik ben ze altijd kwijt(ook tijdens het haken).

Ik doe alles met een 3(voor soft van zeeman en heel soms bravo) of 3.5(wibra enzo). Ow en 12 ofzo nu met mn zpagetti, wat een werk.

Ben ik trouwens de enige die tijdens het haken altijd alles kwijt is? Haaknaald, schaar, tussendraadje, potlood toen ik die nog gebruikte. Hoogst irritant. En al die haren zijn ook hoogst irritant, soms denk ik ook dat het in het bolletje zelf zit of zou dat niet kunnen?
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:28:05 #136
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_91606742
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Misschien maakt het niet zoveel uit? Duurt best wel lang voordat ie verzonden wordt als je m maandag besteld had. Een reserve is altijd handig, ik ben ze altijd kwijt(ook tijdens het haken).

Ik doe alles met een 3(voor soft van zeeman en heel soms bravo) of 3.5(wibra enzo). Ow en 12 ofzo nu met mn zpagetti, wat een werk.

Ben ik trouwens de enige die tijdens het haken altijd alles kwijt is? Haaknaald, schaar, tussendraadje, potlood toen ik die nog gebruikte. Hoogst irritant. En al die haren zijn ook hoogst irritant, soms denk ik ook dat het in het bolletje zelf zit of zou dat niet kunnen?
Nee, ik ben ook constant alles kwijt :o
Vooral de schaar verdwijnt stelselmatig 8)7
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_91606752
Ik haak het meeste met de 2.5 en de 3, maar nu dan dus met de 3.5.

En ik vind het ook lang duren. Als ie vandaag weer niet op de post gaat, ga ik morgen eens mailen. En volgende keer daar dus niet meer bestellen :).

Ik ben mijn schaar ook altijd kwijt! Maar ik heb 6 scharen of zo dus dan pak ik een andere :P En stitchmarkers raak ik altijd kwijt.

Bij mij zijn het vaak haren van de katten in bolletjes. Vooral bij zwart (van de rode) en wit (van de cyper en de zwarte) zie je het heel erg goed.
pi_91607822
Heb mn tas maar weer uitgehaald.

Geen tosti, mn moeder heeft geen brood gehaald :o Lekkere moeder :P en heb echt geen zin om me daarvoor te moeten aankleden en naar de winkel te gaan.
pi_91607959
Waar valt punniken trouwens onder, bij het brei- of haaktopic? Ik kom om in de restjes en heb nu een foto van een tas gevonden die ik eens wil proberen te maken met punniken, klosje al gevonden....nu de naald nog. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_91608226
Daar kan je gewoon een haaknaald voor gebruiken. Het houten naaldje wat ik bij mijn punnikpoppetje kreeg, brak al heel snel ;( Sindsdien gebruik ik een (ijzeren) haaknaald.
Heb je een foto van de tas?
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:08:59 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91608287
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef trovey het volgende:
Waar valt punniken trouwens onder, bij het brei- of haaktopic? Ik kom om in de restjes en heb nu een foto van een tas gevonden die ik eens wil proberen te maken met punniken, klosje al gevonden....nu de naald nog. :P
ik vind 't meer breien dan haken. ga je 'gewoon' punniken of 'knifty knitter-en'?
in de haak.
pi_91608390
Kan je met punniken echt dingen maken dan? Alleen zon sliert toch?
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:15:12 #143
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91608538
zo'n sliert zou je in een bepaalde vorm kunnen plakken/aan elkaar naaien, bijv. in rondjes op elkaar. maar 't lijkt me wel erg veel werk voor je een tas hebt.
in de haak.
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:19:33 #144
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91608737
mijn fatbottombag tot dusver:
in de haak.
pi_91608761
Wat een leuk stofje!
pi_91608984
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef Daste het volgende:
Daar kan je gewoon een haaknaald voor gebruiken. Het houten naaldje wat ik bij mijn punnikpoppetje kreeg, brak al heel snel ;( Sindsdien gebruik ik een (ijzeren) haaknaald.
Heb je een foto van de tas?

Zoiets gaat het worden maar dan in grijs/zwart/wittinten. Moet te doen zijn zonder patroon toch?
Eens kijken of ik nog zo'n haaknaald hier heb, mijn oma maakte vroeger altijd van die kleedjes met katoen, ergens moeten die haaknaalden nog zijn. :P
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:08 schreef trui het volgende:

[..]

ik vind 't meer breien dan haken. ga je 'gewoon' punniken of 'knifty knitter-en'?
Het ouderwetse klosje, ik heb er nog eentje in de vorm van een vrouwtje. O+
Optimist tot in de kist
pi_91609155
Ik ben een kluns met editten. :+
Optimist tot in de kist
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:29:45 #148
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91609186
oelala, da's een flinke klus. zet 'm op! (ik heb laatst m'n zoon leren punniken, wat viel me dat weer tegen, hoe lang 't duurt voordat je een paar centimeter opgeschoten bent... :o )
in de haak.
pi_91609246
Kan mooi bij bij andere projectjes. Door de artrose in mijn handen kan ik 1 techniek en naalddikte niet lang achter elkaar volhouden dus ik brei/haak en punnik alles door elkaar. :+
Optimist tot in de kist
pi_91609312
Ik ga nog even Zeeman beroven van hun wol :P , tot later :W
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: