als het maar geen rode vette paprika chips zijn, dat is niet slimquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:39 schreef EsseEi het volgende:
oh chips eten tijdens het haken van een witte shawl is vast niet slim he?
Ik heb er 1 met Saskia acryl gemaakt en die is ook echt wel heel groot.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef Whoopdidoo het volgende:
EsseEi: Paprikachips moet prima kunnen tijdens een witte shawl maken
Mn mams dr zebra is echt mega, ander mensen hier die m met zeeman/wibra hebben gedaan? ik had m met soft van zeeman gedaan en vond m al aardig groot voor een beestje, maar die van mn mams is veel groter.
Ik ga trouwens ook nog een roze maken, zat alleen te twijlen tussen lichtroze en donkerroze(die van mn konijntje) lichtroze is wel schattig natuurlijk..
Ik heb een speciale besteld, ja. Een Clover. Mijn andere Clover heb ik dus bij mijn vriend laten liggen en zo'n ijzeren haakt echt niet meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja in de grote stad misschien, hier is alles 18 uur dicht hoor
Maar koopavond? En weekend.
@herfstblad, balen van je haaknaald, is er niet een hobbywinkeltje in de buurt ofzo? Of had je zon speciale besteld?
Had trouwens voor zebra maar 30 gram van elk nodig, en mn moeder is bang dat ze het niet haalt, weet je toevallig nog hoeveel je had gebruikt?
Den Helder...quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Gisteren was de bak de helft van toen ik er de vorige keer kwam terwijl ze die vorige keer tegen mij ook zei dat het als een trein liep.Komen wij bij dezelfde Zeeman?
Haha, ja, vond ik ook. Daarom heb ik ze ook naast elkaar neergezetquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
He ik heb jouw zebra's gezien!
Wat grappig dat verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |