abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91578181
Volgens mij was hier het schap vorige de laatste keer dat ik er kwam ook al kleiner. Ik wilde voor mijn deken de grijze royal hebben, maar die kon ik hier helemaal niet krijgen. Uiteindelijk ben ik maar een keer naar de zeeman in de buurt van de ouders van mijn vriend gegaan toen we toch een weekend daar waren en daar hadden ze die gelukkig wel en ook genoeg.
Ik hoop wel dat ze wol blijven verkopen bij de zeeman, die is tenminste niet zo duur. De wibra is ook wel prima qua prijs, maar 2 winkels hebben nou eenmaal meer keus dan 1.
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:39:02 #102
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91580214
haha nou volgens mij loopt het hier wel behoorlijk goed, alleen vullen ze ook steeds aan :)
af en toe ligt ie helemaal vol en dan weer steeds leger.
Maar hoop dat ze snel weer nieuwe kleuren krijgen, vind het wel jammer dat de Zeeman een jaar (of een seizoen in ieder geval) met dezelfde kleuren doet! (vooral de Royal)

Nu weer lekker aan de haak

oh chips eten tijdens het haken van een witte shawl is vast niet slim he?
pi_91581143
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 20:39 schreef EsseEi het volgende:

oh chips eten tijdens het haken van een witte shawl is vast niet slim he?
als het maar geen rode vette paprika chips zijn, dat is niet slim
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_91581158
EsseEi: Paprikachips moet prima kunnen tijdens een witte shawl maken :P

Mn mams dr zebra is echt mega, ander mensen hier die m met zeeman/wibra hebben gedaan? ik had m met soft van zeeman gedaan en vond m al aardig groot voor een beestje, maar die van mn mams is veel groter.
Ik ga trouwens ook nog een roze maken, zat alleen te twijlen tussen lichtroze en donkerroze(die van mn konijntje) lichtroze is wel schattig natuurlijk..
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:50:37 #105
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91581201
haha wel paprikachips dus ;) ach mn broek is een goede zakdoek :P
pi_91581233
Jup daar istie voor!
pi_91581708
wel errug lekker, ik kom net van de fitness vandaan dus dan ga ik maar niet aan de chippies. neem er maar een extra van mij _O_
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:59:12 #108
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91581836
haha ja het is ook veeeel te vroeg voor chips, maar heb echt zout behoefte!
en ik wou sportief gaan fietsen naar m'n werk/stage/hoejehetookwilnoemen maar toen ik nog maar 10 minuten (van het half uur) onderweg was stond daar meneer agent en die vond dat mijn fietslampje het niet deed. Had ie ook gelijk in. Helaas deed ie het ECHT wel toen ik thuis weg ging :S dus ging maar verder met de tram, niet eens gesport dus vandaag!
maar ja soms mag het, ga volgende week als ik een nieuw fietslampje heb wel braaf elke dag fietsen ofzo ;)

*haakt braaf verder*
pi_91582056
haha, die meneer agentjes ook altijd. Ik fiets ook vaak naar mijn werk, door het centrum van rotterdam. Ik heb meestal een reserve led lanpje op battarijen in mijn fietstas (bij de kruitvat gehaald) ze willen soms nog wel eens makkelijk schrijven.

Ik ga zo lekker douchen, ik heb een niet haakdag. Morgen weer een dag.
pi_91582146
Vroeg? Ik slaap al half, drukke dag gehad, eigenlijk niet zo, maar stress van presentatie enzo.
Hema lampjes van 2 euro werken ook...alleen even zoeken hoe je ze vast maakt :P

Ik fiets ook naar mn werk(wel 2x per week _O- ) van de zomer kijken of ik naar t station ga fietsen.

Hier ook geen haakdagje, morgen een potenaanzebramaakdagje.
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:04:04 #111
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91582249
echt, woon je in Rotterdam??? :) ze stonden dus vanochtend o de coolsingel ;) en was bang dat ze op zuid ook nog zouden staan, 40 euro was wel voldoende voor de rest van het jaar al zeg ik het zelf!

hihi ik vind het wel vroeg, moet nog uur wakker blijven van mezelf ;) en inderdaad nieuw lampje van 2 euro kopen maar ja....werk van 8 tot 6...alle winkels dicht ervoor en erna.

*haakt weer verder*
pi_91582401
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef Whoopdidoo het volgende:
EsseEi: Paprikachips moet prima kunnen tijdens een witte shawl maken :P

Mn mams dr zebra is echt mega, ander mensen hier die m met zeeman/wibra hebben gedaan? ik had m met soft van zeeman gedaan en vond m al aardig groot voor een beestje, maar die van mn mams is veel groter.
Ik ga trouwens ook nog een roze maken, zat alleen te twijlen tussen lichtroze en donkerroze(die van mn konijntje) lichtroze is wel schattig natuurlijk..
Ik heb er 1 met Saskia acryl gemaakt en die is ook echt wel heel groot.

Mijn haaknaald die ik bij echtstudio heb besteld maandag is nog niet verzonden :( Ik heb hem nodig!

Morgen misschien even langs de Wibra. Moet eigenlijk nog een bol wit en een bol rood hebben. En ik wil een deken voor bij mijn vriend gaan haken :)
pi_91582425
nee joh, tegenwoordig zijn de winkels in het centrum langer open, vaak minimaal tot 1830 uur.

ik fiets ook een groot deel over zuid, wel lache, klein wereldje

morgen avonddienst dus dan niet fietsen....

haha wat een gesprek, niet over haken deze keer.
:W ik ga vandaag na een drukke dag werken en hard sporten ook lekke :Z
pi_91582584
Ja in de grote stad misschien, hier is alles 18 uur dicht hoor :P

Maar koopavond? En weekend.

@herfstblad, balen van je haaknaald, is er niet een hobbywinkeltje in de buurt ofzo? Of had je zon speciale besteld?
Had trouwens voor zebra maar 30 gram van elk nodig, en mn moeder is bang dat ze het niet haalt, weet je toevallig nog hoeveel je had gebruikt?
pi_91582701
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja in de grote stad misschien, hier is alles 18 uur dicht hoor :P

Maar koopavond? En weekend.

@herfstblad, balen van je haaknaald, is er niet een hobbywinkeltje in de buurt ofzo? Of had je zon speciale besteld?
Had trouwens voor zebra maar 30 gram van elk nodig, en mn moeder is bang dat ze het niet haalt, weet je toevallig nog hoeveel je had gebruikt?
Ik heb een speciale besteld, ja. Een Clover. Mijn andere Clover heb ik dus bij mijn vriend laten liggen en zo'n ijzeren haakt echt niet meer :P Ik heb uit wanhoop mijn 3.5 maar gepakt.
En hobbywinkeltje is 5 min. lopen (vind mijn portomonnee niet leuk ;)).
Volgende keer bestel ik dus weer bij de Hobbydoos, die zijn toch echt sneller met verzenden.

Ik had (wel met haaknaald 4 gehaakt) 80 gr wit en 80 gr zwart, meen ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door Herfstblad op 19-01-2011 21:18:49 ]
pi_91582780
Ow dan moet ze het wel redden, volgens mij doet ze t met een 3.
Klinkt wel sjiek, ik heb een Cloverrrr wat heb jij? :P
pi_91583655
He ik heb jouw zebra's gezien!
Wat grappig dat verschil.
pi_91586404
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef trovey het volgende:

[..]

Gisteren was de bak de helft van toen ik er de vorige keer kwam terwijl ze die vorige keer tegen mij ook zei dat het als een trein liep. :') Komen wij bij dezelfde Zeeman? :+
Den Helder... ;)
*naar bed gaat* :W
pi_91587169
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
He ik heb jouw zebra's gezien!
Wat grappig dat verschil.
Haha, ja, vond ik ook. Daarom heb ik ze ook naast elkaar neergezet :) Maar vind de kleinere toch wel mooier.
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:16:29 #120
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91587935
2,5 rij stokjes nu op shawl :) wordt wel wat denk ik :)
moet nu wel ECHT naar bed, maar ja wil zo graag dan weer dit bolletje ophaken ofzo ;) maar ik schop mezelf nu naar mn bed :P

en ik ben vet nieuwsgierig nu naar die Zebra foto!
pi_91588194

Kwaliteit is wel heel slecht.
Links de kleine van katoen (gehaakt met haaknaald 2.5), rechts de grote van acryl (gehaakt met 4 dus) :)
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:23:19 #122
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91588459
:o wat een enorm verschil!!!
en wat een enorme snuit allebei hahaha :D
ze zijn wel gaaaf

*schopt zichzelf nog een keer*
pi_91588735
Haha, de snuit van de rechter is inderdaad gigantisch :P Is met het nijlpaard (heb ik ook een grote en een kleine van) ook zo.

Moet ik helpen schoppen? ;)
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:42:26 #124
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_91589851
EsseEi, als jij mij naar bed schopt, dan schop ik jou, ok?

Wat een heerlijke zebraatjes zijn dat :)
  donderdag 20 januari 2011 @ 07:57:49 #125
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_91600054
Ik ga (alweer :o ) even op reis, super-lichtgewicht dus nog geen haaknaald gaat er mee, maar jammer is dat wel. Ben benieuwd of de haak-meeting gepland gaat worden binnenkort en wat voor moois jullie produceren de komende tijd.
Dag! :W

en nog wel even reageren op die leuke foto hierboven: herfstblad! wat een enorm grappig verschil! welke vind je mooier?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')