Ah, dus je houdt er zelf ook iets aan over. Goed zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:54 schreef trui het volgende:
eska, ik wil morgen nog een sjaal maken en dan mag de vriendin die maandag komt lunchen kiezen welk van de twee ze als verjaardagskadootje wil.dus als ze de sjaal kiest houd ik 't tasje. en andersom.
Klopt, hij lijkt er ook wel op. Maar de stof wordt iets anders als hij gehaakt is. Op de sackboy zie je heel duidelijk die 'v'-tjes van het breien, met haken krijg je die niet. De vorm van het poppetje kun je wel gewoon namaken. Als dat je niet uitmaakt zit je hier prima, anders zou je het ook in het brei topic kunnen vragen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Hij leek in ieder geval erg op die poppetjes in dit topic
Ja, dat is leuk! ik moet ook echt progressie zien, anders vind ik het niet leuk haha.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:46 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah, dus je houdt er zelf ook iets aan over. Goed zo.
Dat inschatten hoeveel draad er gaat zitten in een project vind ik ook altijd nog erg lastig, ja!
Ik ben begonnen aan een GS-deken/plaid met allerlei restjes (groot & klein) die ik heb liggen. Erg leuk, vind ik. Maar ik zou heel graag ook wat draad willen gebruiken van een andere deken/plaid waar ik nog mee bezig ben. En ik durf niet zo goed te gokken hoeveel ik daarvan over ga hebben.
Herfstblad, leuk hè als je zo'n deken steeds ziet groeien.
Man ik ben in dat eerste blok bij de tweede set met levels(als dat een beetje logisch klinkt) maar steeds als het niet lukt raak ik gefrustreerdquote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef mijsje het volgende:
angrybirds alle blokken heb ik al opengespeeld, nu alle levels nog halen...
maar ik word er ook regelmatig gefrustreerd van hoor, dan speel ik gewoon de volgende dag weer verder...
Natuurlijk is het mooi genoeg!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef antartica het volgende:
Ik vind zo'n swap ook best spannend, maar dan ben ik vooral bang dat wat ik ga maken niet mooi genoeg is ofzo...
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Man ik ben in dat eerste blok bij de tweede set met levels(als dat een beetje logisch klinkt) maar steeds als het niet lukt raak ik gefrustreerd
Goed werk!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:41 schreef antartica het volgende:
*antartica heeft het 'haken voor coole meiden' boek goed bestudeerd*
Geen nieuw woord hoor, maar dit zijn ze:quote:Op zondag 23 januari 2011 19:32 schreef antartica het volgende:
hoeveel swappers (nieuw woord) hebben we eigenlijk al?
Hoi!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef pinkie75 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik lees al enige tijd dit topic mee, ben namelijk sinds een maand of vier helemaal verslingerd aan het haken.
Weet nog niet zo goed hoe het foum hier op FOK werkt, kan iemand mij vertellen hoe je je profiel kan aanpassen??
Merci alvast!
Sabine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |