Deze...de benaming die het handwerkwinkeltje waar ik ze gekocht heb ze geeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:02 schreef EsseEi het volgende:
wokkelkoker? ik ken alleen pringle-kokers...
daar heb ik mijn breinaalden in gestopt, nooit geweten dat dat een wokkelkoker heet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Deze...de benaming die het handwerkwinkeltje waar ik ze gekocht heb ze geeft.Je draait ze tot een bepaalde hoogte naar beneden en naar boven , al naar gelang de lengte die je nodig hebt.
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja, dat is wel waar, maar tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:52 schreef mijsje het volgende:
een swap lijkt me leuk, maar het ligt eraan welke datum eraan gehangen wordt... ik heb nog wat dingetjes af te maken...
Herfstblad, niet bang zijn om teleurgesteld te worden hoor... als je niks verwacht, is het altijd een leuke verrassing... en het mooie is ook nog dat wat jij uitpakt, met liefde en op maat gemaakt is...dat was mijn ervaring bij het uitpakken van mijn zomerswapcadeautje...
Oh dat wist ik niet. Hij leek in ieder geval erg op die poppetjes in dit topicquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef Eleofant het volgende:
Op ravelry staan wel patronen voor een sackboy. Maar de originele sackboy is gebreid, niet gehaakt, dus als hij gehaakt wordt komt hij er wel iets anders uit te zien.
merci! deel 2 is ook ongeveer af (alleen de blom nog).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
trui je tas!Echt geweldig leuk!
Jeutje, da's weer in serieus trui-tempo gegaan dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:37 schreef trui het volgende:
[..]
merci! deel 2 is ook ongeveer af (alleen de blom nog).
Sanne, volgens mij is 1.40m een mooie lengte. zo heb ik deze in elk geval gemaakt en die paste mijn dochter (5jr) prima (en de uiteindelijke eigenaresse (6jr) ook volgens mij)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:31 schreef Sanne het volgende:
Vraagje: heeft iemand hier een idee hoe lang een shawl voor een kleuter van 4-5 jaar is? Ik heb eigenlijk zelf geen idee en wil hem niet te lang maken?
Bedankt alvast.
Ik heb doorgaans juist minder behoefte aan iets gehaakt van iemand andersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:56 schreef trui het volgende:
herfstblad (geweldig leuke dingen zag ik trouwens weer van je, een heel lief dekentje en leuke beestjes!), ik heb inderdaad ook wel eens meegedaan met een yarn-swap, maar dat was dan juist met mensen uit andere landen/werelddelen, waar je heel andere garens kunt kopen. ik zou daar hier niet zo'n behoefte aan hebben, kies liever zelf m'n garen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |