abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2011 @ 18:48:41 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91670703
:W

Ik ben ook helemaal niet productief de laatste tijd :N jammer wel! Allerlei plannen maar veel te chaotisch om ze uit te voeren.

Mijn moeder vroeg of ik slofjes wilde maken voor een kraambezoekje dat ze af gaat leggen, maar die is altijd zo moeilijk :X oudroze moest het worden..... Dat heb ik natuurlijk niet in huis. Dus mag ik dinsdag naar de markt oO<
  vrijdag 21 januari 2011 @ 18:52:56 #202
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_91670845
Oh, wat een leuk mapje O+
Ik heb deze vorig jaar gemaakt, en ik ben er nog steeds erg blij mee *O*

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:02:13 #203
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91671202
Leuk Mapje Muck! :D
lastig inderdaad maar even slofjes in opdracht maken...

hier klein beetje verder gehaakt (jeej vroeg vrij, iedere vrijdag middag bitterballen op de overdracht :D).
Zo feestje dus ga mezelf even opkalefateren haha
pi_91671306
Grr hele post getikt, post weg....

Muck wie denk jij dat de mol is?

En had een heel verhaal over wie ik nog in t boekje wil, maar koop m toch wel denk ik.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:05:22 #205
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91671329
Ohja, zo'n haakmapje staat ook nog op de to-do lijst, al vind ik die van TF wel echt súper _O_
Dus misschien zoek ik ook wel gewoon een leuk stofje en naai ik m :Y
pi_91671402
ik heb ook zo'n haaknaaldenmapje gemaakt vorig jaar O+ met oker/geel aan de buitenkant en blauw aan de binnenkant. ik ken trouwens nog iemand die zo'n mapje gaat krijgen... O-) maar daarover later meer... :X

TF die van jou is weer heel anders, zo genaaid, maar ook ontzettend mooi! O+ ik vind trouwens de sjaal/col ook helemaal O+

*nu toch ook geveld door de griep, vandaag ziek thuisgekomen, dus duikt nu weer brak haar bedje in... -O-
pi_91672903
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 07:02 schreef EsseEi het volgende:
wokkelkoker? ik ken alleen pringle-kokers... :@

Deze...de benaming die het handwerkwinkeltje waar ik ze gekocht heb ze geeft. :') Je draait ze tot een bepaalde hoogte naar beneden en naar boven , al naar gelang de lengte die je nodig hebt. :P

Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:42:25 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91672913
Ow bah, mijsje.... dat kun je niet gebruiken! Gauw slapen inderdaad :Y Hoop dat je er snel weer bovenop bent!
pi_91676897

Een uiltje!
pi_91677384
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef trovey het volgende:

[..]

Deze...de benaming die het handwerkwinkeltje waar ik ze gekocht heb ze geeft. :') Je draait ze tot een bepaalde hoogte naar beneden en naar boven , al naar gelang de lengte die je nodig hebt. :P

[ afbeelding ]
daar heb ik mijn breinaalden in gestopt, nooit geweten dat dat een wokkelkoker heet.

mijsje, beterschap en ziek goed uit
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  vrijdag 21 januari 2011 @ 21:19:27 #211
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_91678354
Mijsje - beterschap! :*

Weer last van mijn rug dat is even minder maar ik heb me na mijn werk even langs de winkel gesleurd en essential breakfast items gescoord. Provisiekast is nog een beetje leegjes maar ik HOEF in elk geval dit weekend niet meer de deur uit.
pi_91678556
Leuk uiltje!
Ik ben bezig met twee sjaals, een voor mezelf en een voor een vriendin. Als ze af zijn komt er een foto!
pi_91681478
:* thanks!
ik heb 1 cadeautje nu helemaal af, maar ik ga het morgen dus niet geven, want we gaan niet... -O- zo balen om ziek te zijn... maar goed, nu wel beginnen aan nummer 2, want dan kan ik de cadeautjes samen geven als we over een aantal weekjes gaan...

O+ uiltje!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 02:18:57 #214
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91694065
Mijsje beterschap!

Leuk uiltje Lyssa! :D hij kijkt heel sarcastisch ofzo :)

Shawl in wording die ECHT voor mezelf is ;) (ahum ahum) valt goed in de smaak bij vriendin (waar ie dus heus niet voor is hoor ;)) dus ik haak braaf verder!
maar eerst: slapen!
pi_91694396
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]

Een uiltje!
^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_91696283
Leuk uiltje Lyssa! Hij kijkt ook zo uilerig :P

Ik ben momenteel nog steeds bezig met die deken voor jarige, deken voor mezelf (alhoewel die nogal achter op schema ligt), en ik ben bovendien weer begonnen aan een granny kussen voor een andere jarige (ja dat gaat lekker zo). De lamp is inmiddels af en hangt, als ik vanavond tijd heb zal ik even foto's maken!

haakze allemaal he
pi_91701754
Dat Tunisch haken is best leuk! Alleen jammer dat het als een malle omkrult. Ik denk dat ik, als het af is, er nog een rand omheen ga haken. Kijken of dat helpt.

en de kop van die uil is echt goed gelukt. Hij kijkt als een echte uil!

En ik heb ook een haaknaaldenhoesje gehaakt. Met vakjes voor stekentellers, meetlint, stopnaalden en opvouwschaartje. Ik ben er heel trots op! Ik zal eens foto's maken en ze binnenkort hier plaatsen.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:05:44 #218
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91704650
ik ben benieuwd naar je sjaals marylou! en esseEi, sterkte met 't niet bezwijken voor de hebberige blikken van je vriendin. ;)

ik heb gisteren de eerste fatbottombag cadeau gedaan, en hij viel goed in de smaak. kreeg er meteen nog een col-sjaal-bestelling bij dus ik ga zo nog even op wol-jacht. *O*
in de haak.
pi_91705006
fijn zeg trui!

Lyssa mooi uiltje!

Ik ben bezig met Bella van Delicious Crochet, het nijlpaard.. Zo'n werk zeg, zo'n grote projecten zijn niets voor mij haha :P En mijn oma heeft nog een bloemetje gevraagd, zoals ik voor de swap heb gemaakt, dus daar moet ik dan ook eens voor kijken :-)

Is het eventueel een idee om weer eens een swap te doen? Of zien jullie dat niet zitten?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:19:35 #220
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91705163
die uil is leuk zeg lyssa! :D

hier nog een fotootje van de tas:

een blik op de binnenkant:

ik heb nog zoveel dingen op m'n lijstje van nog te maken dingen en binnenkort bovendien stukken minder tijd, dus ik doe voorlopig nog even niet mee aan swaps e.d.
in de haak.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:23:49 #221
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_91705333
Ik vind een swap wel weer leuk hoor, wie nog meer?
klerkje
pi_91705456
trui mooie tas!! En swap is geen verplichting natuurlijk ;-)
pi_91707757
Ik geef mij ook voorzichtig op voor een swapje!

Gave tas, Trui!
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_91708021
Wat een mooie tas trui! Wow! O+

Het uiltje is ook tof!

Ik heb eindelijk foto's gemaakt van alles. *O* Niet dat ik tevreden ben met de foto's, maar ik heb geen zin om nieuwe te gaan maken :P
Ik heb de foto's niet heel erg verkleind, dus sorry aan de mobiele forummers :P

Niet de beste foto van deken, wel de beste om de grootte te laten zien. Hij is nu 1.05 m breed en zo'n 70 centimeter breed. Die zwarte rand wordt de rand er omheen. Hij is nog lang niet af, hoor.

Een close-up van de kleuren.

Ik moet zeggen dat ik mijn haakwerk de laatste weken echt niet mooi vind. Maar bijvoorbeeld mijn moeder ziet het niet, dus het zal wel aan mij liggen :P

Vandaag nog 8 bollen garen voor de deken (niet deze) gehaald bij de Wibra O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Herfstblad op 22-01-2011 15:56:14 ]
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:18:39 #225
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91709084
oeeh mooie beestjes en deken Herfstblad! :D Niks om je voor te schamen ofzo hoor :D vind ze echt heel poepig
En trui je tas is ook tof :D

Swap lijkt me ook wel leuk :D

oh en zullen we de meet op 13 maart doen? dan kan iedereen toch?

Voor het weekend heb ik garen voor Moosje mee genomen :) morgen ofzo mee beginnen, of nu al :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')