quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef Beach het volgende:
Ik kijk dit omdat het puur en echt is(hoop ik), en ik wil meeleven met de kandidaten.
Hier ben ik het mee eens. Ik vind het fantastisch te zien dat sommige boeren nog echt zo kneuterig zijn. Ouderwets is doen en laten, opvattingen, etc.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef Jane het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik niet zo van het programma genieten als er geen FOK!topic was met hilarische commentaren. Dát maakt het voor mij leuk.
In het dagelijks leven heb ik het eigenlijk nooit over BZV. Behalve met mijn vriend, als hij vraagt waarom ik zo moet lachen achter mijn laptop.Maar ja, dat is ook een FOK!ker dus die weet ook wel hoe grappig het topic is.
Ik denk dat de kracht van Boer zoekt vrouw een combinatie van verschillende factoren is. Het speelt mee dat de deelnemers aan de serie echt zijn. Dit is geen soap waarin alles van te voren geschreven is en waarin de hoofdrolspelers doen zoals ze zouden moeten doen. Boer zoekt vrouw is echt. Met alle gevoelens, teleurstellingen en vreugde die bij de liefde komt kijken. We lachen allemaal om Sonja, maar we zijn toch allemaal wel eens afgewezen. In een soap zou dan iemand zitten huilen met een mooi traantje in een ooghoek. In het echte leven janken we met veel snot en een rood hoofd. Dat is herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef bloodymary het volgende:
De kracht zit er volgens mij in dat we er van smullen om mensen te zien die hun emoties op tafel gooien en waar vervolgens heerlijk overheen wordt gewalst, het meeleven met of juist je vreselijk ergeren aan kandidaten. En vaak zijn het kandidaten die sociaal en emotioneel niet helemaal soepel uit de hoek komen, wat het nog leuker maakt (wij zijn immers beter!). En natuurlijk zijn er wel meer programma's waar dit bij speelt, maar dat is op de commercielen en daar moet het altijd meteen ordinair en ranzig worden. Hier blijft het ook nog eens heerlijk beschaafd.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:47 schreef Muis006 het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Richard bijna nooit knippert?
Volgens mij hebben zijn ogen 1 standje omdat ze zo zijn uitgedroogd.
Gijsbert zit toch echt midden in de Randstad, hoor. Die kan z'n erf niet afrijden zonder in de file te komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:38 schreef Terreros85 het volgende:
Dit is het Nederland buiten de randstad.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:02 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld....![]()
Met Fok! is dit programma zéker nog een stuk leuker!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef Jane het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik niet zo van het programma genieten als er geen FOK!topic was met hilarische commentaren. Dát maakt het voor mij leuk.
In het dagelijks leven heb ik het eigenlijk nooit over BZV. Behalve met mijn vriend, als hij vraagt waarom ik zo moet lachen achter mijn laptop.Maar ja, dat is ook een FOK!ker dus die weet ook wel hoe grappig het topic is.
ik kan alleen maar naar die gok van annemarie kijken. daar kan je echt een fiets dwars in parkerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:47 schreef Muis006 het volgende:
Had niet bij hem gepast ook al was ze leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef servus_universitas het volgende:
Yvonne wegsturen, wat een domme actie van Gijsbert. Zij was toch wel de leukste van het hele programma.
Annemarie zit anders ook redelijk in de Randstad...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Gijsbert zit toch echt midden in de Randstad, hoor. Die kan z'n erf niet afrijden zonder in de file te komen.Maar goed, dat is dan ook de minst boerse boer. En volgens velen hier de leukste. Zou er een verband zijn?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:13 schreef Deckard het volgende:
Maar goed, dan nog liever femke wegsturen natuurlijk. Dat soort moet je altijd wegsturen.
Ik ben het met je eens dat Yvonne niet heel goed zou passen bij Gijsbert, maar ja, ik redeneer in het belang van mijzelf als kijker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:13 schreef Deckard het volgende:
[..]
Had niet bij hem gepast ook al was ze leuk
Maar goed, dan nog liever femke wegsturen natuurlijk. Dat soort moet je altijd wegsturen.
Inderdaad, ik stel me de raarste dingen voor! Denk dan toch dat er iemand vermoord gaat worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:19 schreef June. het volgende:
Yvonne zegt ook elke keer dat het eigenlijk nog moet beginnen, maar kan het dan nog gekker?
Ja, dat klopt. Het gaat blijkbaar niet altijd op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef marcodej het volgende:
Annemarie zit anders ook redelijk in de Randstad...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stel me de raarste dingen voor! Denk dan toch dat er iemand vermoord gaat worden.
Sonja komt terug en laat Marcel onder dwang zichzelf dood eten in zijn eigen aardappelen waar de hond zojuist overheen gegaan is. Met als toetje die muts van Marita en zijn ongewassen onderbroek. Volgens mij best wel een realistisch scenario.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stel me de raarste dingen voor! Denk dan toch dat er iemand vermoord gaat worden.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:18 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Yvonne niet heel goed zou passen bij Gijsbert, maar ja, ik redeneer in het belang van mijzelf als kijker.
Femke vind ik ook helemaal niet leuk.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat Sonja 's ochtends toch ineens aan de ontbijttafel blijkt te zitten bij Marcel en net doet alsof ze niet meer weet dat ze weggestuurd is. Met kinderen, waarschijnlijk.
Richard en Annemarie blijven alleen achterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:19 schreef June. het volgende:
Yvonne zegt ook elke keer dat het eigenlijk nog moet beginnen, maar kan het dan nog gekker?
Zou je van soberso willen overstappen op het correcte sowieso?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Soberso enorm triest om roddeljournalist te zijn.
Volgens mij lijdt hij aan een of andere verlamming. Hij kan erg houterig bewegen. Waarschijnlijk is dat ook de oorzaak van die ongemoduleerde stem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet er telkens aan denken dat ze psychologie-studente is en misschien vooral voor het avontuur of de ervaring meegedaan heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind dat de mannen alledrie de leukste hebben weggestuurd. Berber zit tenminste wat pit in en ze is zo vrolijk, Yvonne is leuk en tja, Sonja...dat was ook de beste keus voor Marcel volgens mij. Ksenia komt op mij nep en berekenend over en bij Marita zit volgens mij een steekje los (zo langzaam en van de wereld..).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |