abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91508495
DWDD was geniaal - Jan Mulder zegt dat het alleen over Seks gaat uiteindelijk. Matthijs zegt, denk maar es aan seks als je komend stukje ziet - Annemarie die kaas maakt, haha
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:47:11 #102
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_91509861
Dat is wel grappig idd. Frank heeft duizend brieven gekregen en wie heeft hij over gehouden. Anita uit het durp en een kapster die ik nog niet gehoord heb. Pijnlijk.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_91510810
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

heb je een link ff snel *O* :') :')
http://presents.3fm.nl/page/rabradio_audio_fragmenten/rabradio

*O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_91510835
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef cafca het volgende:

[..]

Frank zoekt geen knappe vrouw, maar een boerin voetveeg, dat is het.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:27:02 #105
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91511376
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef wieksel het volgende:
DWDD was geniaal - Jan Mulder zegt dat het alleen over Seks gaat uiteindelijk. Matthijs zegt, denk maar es aan seks als je komend stukje ziet - Annemarie die kaas maakt, haha
Jan Mulder snapt het niet.. ;(
quote:
Thanks!
Maar verstaat iemand haar laatste woorden?
"Ook omdat je het niet aan hebt zien komen, maaruh ja ikke ........................???" :{
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_91511492
Ze zegt op het laatst: maar ja het gaat gewoon prima met ons.

Niet aan de hand dus.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:33:07 #107
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91511610
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef bloodymary het volgende:

Niet aan de hand dus.
oh -O-
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 januari 2011 @ 14:30:05 #108
862 Arcee
Look closer
pi_91514340
quote:
Wow, wel 3 zinnen, zo blijven we mooi op de hoogte.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_91514425
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wow, wel 3 zinnen, zo blijven we mooi op de hoogte.:')
Wat zegt ze dan precies?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:33:39 #110
332220 xxxroosxxx
brabant de gekstuh
pi_91514505
eigenlijk denk ik dat frank gewoon het liefst een geit n**kt *O*
nou ja zit ie bij anita goed :X w/
ik heb geen schoonmoeder, ik heb een trouwma
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 januari 2011 @ 14:43:35 #111
862 Arcee
Look closer
pi_91515027
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:31 schreef Beach het volgende:
Wat zegt ze dan precies?
Bijna niks, nietszeggend fragmentje. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:55:27 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91515614
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef bloodymary het volgende:

Niet aan de hand dus.
Het zou ook niet best zijn als het inmiddels niet goed met haar ging, maanden na een logeerpartij van één nacht... als ze van deze afwijzing nog ondersteboven zou zijn, dan zou ze rijp zijn voor opname, hoewel die liefdesverklaring ook al op de grens van rijp voor opname lag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:58:27 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91515790
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zou ook niet best zijn als het inmiddels niet goed met haar ging, maanden na een logeerpartij van één nacht... als ze van deze afwijzing nog ondersteboven zou zijn, dan zou ze rijp zijn voor opname, hoewel die liefdesverklaring ook al op de grens van rijp voor opname lag.
Ik denk dat elke man wel eens met zo'n TYPE vrouw te maken heeft gehad. Je date wat, het is op zich wel gezellig, maar ze werpt zich helemaal aan je voeten en je wordt helemaal suf-gesmst. Zoiets langzaam afbouwen (steeds wat langer wachten met terug sms'en :')) helpt niet, dus moet je zeggen dat het echt niks gaat worden.

Op dat moment reageert ze alsof de totale apocalyps is aangebroken maar na 2 weken zijn ze het weer vergeten. Vrouwen... rare emotionele wezens. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_91515981
Ik vraag me ook af of ze echt verliefd was op hem of op het mogelijke leventje met hem. Ik denk het laatste en daar ben je dan denk ik ook sneller over heen. Daarom was ze waarschijnlijk ook zo teleurgesteld en verontwaardigd, zij vond dat ze daar hoorde, daar had ze recht op. En zij was er ook de meest geschikte persoon voor gezien haar vruchtbaarheid en het feit dat ze geen werk heeft, ze kon zo hup haar kinderen halen en hop bij hem intrekken. Dat die Marcel dat niet ziet!!!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:02:43 #115
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_91516020
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik denk dat elke man wel eens met zo'n TYPE vrouw te maken heeft gehad. Je date wat, het is op zich wel gezellig, maar ze werpt zich helemaal aan je voeten en je wordt helemaal suf-gesmst. Zoiets langzaam afbouwen (steeds wat langer wachten met terug sms'en :')) helpt niet, dus moet je zeggen dat het echt niks gaat worden.

Op dat moment reageert ze alsof de totale apocalyps is aangebroken maar na 2 weken zijn ze het weer vergeten. Vrouwen... rare emotionele wezens. :+
Ik denk inderdaad dat we allemaal die vrouwen gedate hebben 8)7
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:05:11 #116
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_91516145
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef bloodymary het volgende:
Ik vraag me ook af of ze echt verliefd was op hem of op het mogelijke leventje met hem. Ik denk het laatste en daar ben je dan denk ik ook sneller over heen. Daarom was ze waarschijnlijk ook zo teleurgesteld en verontwaardigd, zij vond dat ze daar hoorde, daar had ze recht op. En zij was er ook de meest geschikte persoon voor gezien haar vruchtbaarheid en het feit dat ze geen werk heeft, ze kon zo hup haar kinderen halen en hop bij hem intrekken. Dat die Marcel dat niet ziet!!!
Dat denk ik ook inderdaad. Ik geloof best dat ze gevoelens voor Mars had, maar ze was ook dolverliefd op het idyllische leventje.
pi_91516274
Ik vond het trouwens jammer dat die man van de kijkcijfers in de Wereld Draait Door niet beter uit kon leggen waarom het programma zoveel kijkers trekt. Hij had het over dat mensen anders niet mee konden praten bij het koffie-apparaat (volgens mij volkomen onzin, mensen praten allang niet meer alleen over zoiets bij een koffie-apparaat maar op heel andere plaatsen zoals hier dit forum). Ook was er even een dal in de kijkcijfers en dat was bij een fragment van Gijsbert en Yvonne, toen zei hij dat dat was omdat je ze niet goed kon verstaan en de gezichten niet goed zag. Vervolgens kwam het hoogtepunt in de kijkcijfers waarbij Yvonne en Sonja met hun rug naar de camera zaten...... Wat dat betreft kan die tegenstrijdigheid in zijn opmerking zo naar de TV draait door.

De kracht zit er volgens mij in dat we er van smullen om mensen te zien die hun emoties op tafel gooien en waar vervolgens heerlijk overheen wordt gewalst, het meeleven met of juist je vreselijk ergeren aan kandidaten. En vaak zijn het kandidaten die sociaal en emotioneel niet helemaal soepel uit de hoek komen, wat het nog leuker maakt (wij zijn immers beter!). En natuurlijk zijn er wel meer programma's waar dit bij speelt, maar dat is op de commercielen en daar moet het altijd meteen ordinair en ranzig worden. Hier blijft het ook nog eens heerlijk beschaafd.
pi_91516574
Marcel heeft met het wegsturen van Sonja zich voor het eerst van een gezonde kant laten zien.

Maar hij riep het gezeik wel over zich af.

Hij had beter kunnen zeggen dat Sonja het minste bij hem zou passen naar zijn gevoel. Daar is geen speld tussen te krijgen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:06:45 #119
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_91519360
En met de opmerking dat hij wenste dat er vrouw tussen zou zitten die weduwe was heeft Marcel zich van zijn meest antisociale kant laten zien.

Hoe langer ik over hierover nadenk hoe onbegrijpelijker ik dit vind. Hoe harteloos kan je zijn? Hier spreekt geen enkel gevoel voor de vrouw (die hier mogelijk wel veel verdriet van kan hebben gehad) in kwestie van uit. Egoistische zak. Ik denk eigenlijk dat hij vrouwen haat.
Richard kan dan wel de looks van een serial killer hebben, maar Marcel is een wolf in schaapskleren. Heel hard wegrennen voor deze narcistische man. Hij is echt heel erg eng.

Ik ben me bewust van het feit dit televisie is en mogelijk gemanipuleerd, maar deze zin heeft hij toch echt zelf gezegd. Dat je dit denkt is al bijzonder onaardig, maar als je dit hardop zegt ben je ook gewoon een domme psychopaat.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:23:07 #120
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91520242
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef bloodymary het volgende:
Dat zag ie wel denk ik en daarom is ze nu weg.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond het trouwens jammer dat die man van de kijkcijfers in de Wereld Draait Door niet beter uit kon leggen waarom het programma zoveel kijkers trekt. Hij had het over dat mensen anders niet mee konden praten bij het koffie-apparaat (volgens mij volkomen onzin, mensen praten allang niet meer alleen over zoiets bij een koffie-apparaat maar op heel andere plaatsen zoals hier dit forum). Ook was er even een dal in de kijkcijfers en dat was bij een fragment van Gijsbert en Yvonne, toen zei hij dat dat was omdat je ze niet goed kon verstaan en de gezichten niet goed zag. Vervolgens kwam het hoogtepunt in de kijkcijfers waarbij Yvonne en Sonja met hun rug naar de camera zaten...... Wat dat betreft kan die tegenstrijdigheid in zijn opmerking zo naar de TV draait door.
Dat gesprek was tussen Gijsbert en Jose trouwens maar hij had inderdaad beter kunnen zeggen wat je hieronder beschrijft:

quote:
De kracht zit er volgens mij in dat we er van smullen om mensen te zien die hun emoties op tafel gooien en waar vervolgens heerlijk overheen wordt gewalst, het meeleven met of juist je vreselijk ergeren aan kandidaten. En vaak zijn het kandidaten die sociaal en emotioneel niet helemaal soepel uit de hoek komen, wat het nog leuker maakt (wij zijn immers beter!). En natuurlijk zijn er wel meer programma's waar dit bij speelt, maar dat is op de commercielen en daar moet het altijd meteen ordinair en ranzig worden. Hier blijft het ook nog eens heerlijk beschaafd.
Hij kon moeilijk plat zeggen dat het programma is om voor te lachen..
Dat is een beetje respectloos tov die kandidaten die vaak echt niet beter weten.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:28:18 #121
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91520493
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Smikke het volgende:
En met de opmerking dat hij wenste dat er vrouw tussen zou zitten die weduwe was heeft Marcel zich van zijn meest antisociale kant laten zien.

Hoe langer ik over hierover nadenk hoe onbegrijpelijker ik dit vind. Hoe harteloos kan je zijn? Hier spreekt geen enkel gevoel voor de vrouw (die hier mogelijk wel veel verdriet van kan hebben gehad) in kwestie van uit. Egoistische zak. Ik denk eigenlijk dat hij vrouwen haat.
Richard kan dan wel de looks van een serial killer hebben, maar Marcel is een wolf in schaapskleren. Heel hard wegrennen voor deze narcistische man. Hij is echt heel erg eng.

Ik ben me bewust van het feit dit televisie is en mogelijk gemanipuleerd, maar deze zin heeft hij toch echt zelf gezegd. Dat je dit denkt is al bijzonder onaardig, maar als je dit hardop zegt ben je ook gewoon een domme psychopaat.
Ik denk dat Marcel in dat opzicht een beetje sociaal gehandicapt is zeg maar en niet ziet wat voor gevolg zo'n uitspraak heeft. Wat dat betreft is het natuurlijk maar goed dat hij vrouwen heeft gekozen die dat zelf ook niet zien. :')
Ik denk dat we van Richard nog niet half hebben gezien hoe hij echt is.
pi_91521802
Ik kijk dit omdat het puur en echt is(hoop ik :')), en ik wil meeleven met de kandidaten.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:57:17 #123
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_91522034
Eerlijk gezegd zou ik niet zo van het programma genieten als er geen FOK!topic was met hilarische commentaren. Dát maakt het voor mij leuk.
In het dagelijks leven heb ik het eigenlijk nooit over BZV. Behalve met mijn vriend, als hij vraagt waarom ik zo moet lachen achter mijn laptop. :') Maar ja, dat is ook een FOK!ker dus die weet ook wel hoe grappig het topic is.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_91522331
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef NouMooiNiet het volgende:

Dat zag ie wel denk ik en daarom is ze nu weg.

Dat was sarcastisch bedoeld.... :D
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:28:33 #125
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91523645
Op de een of andere manier krijg ik het idee dat Marcel onvruchtbaar is oid en dat hij daarom een vrouw met kind zo belangrijk vindt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')