quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Frank zoekt geen knappe vrouw, maar een boerin voetveeg, dat is het.
Jan Mulder snapt het niet..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef wieksel het volgende:
DWDD was geniaal - Jan Mulder zegt dat het alleen over Seks gaat uiteindelijk. Matthijs zegt, denk maar es aan seks als je komend stukje ziet - Annemarie die kaas maakt, haha
Thanks!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://presents.3fm.nl/page/rabradio_audio_fragmenten/rabradio
ohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef bloodymary het volgende:
Ze zegt op het laatst: maar ja het gaat gewoon prima met ons.
Niet aan de hand dus.
Wow, wel 3 zinnen, zo blijven we mooi op de hoogte.:')quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef roos85 het volgende:
http://presents.3fm.nl/page/rabradio_audio_fragmenten/rabradio
Wat zegt ze dan precies?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wow, wel 3 zinnen, zo blijven we mooi op de hoogte.:')
Bijna niks, nietszeggend fragmentje.quote:
Het zou ook niet best zijn als het inmiddels niet goed met haar ging, maanden na een logeerpartij van één nacht... als ze van deze afwijzing nog ondersteboven zou zijn, dan zou ze rijp zijn voor opname, hoewel die liefdesverklaring ook al op de grens van rijp voor opname lag.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef bloodymary het volgende:
Ze zegt op het laatst: maar ja het gaat gewoon prima met ons.
Niet aan de hand dus.
Ik denk dat elke man wel eens met zo'n TYPE vrouw te maken heeft gehad. Je date wat, het is op zich wel gezellig, maar ze werpt zich helemaal aan je voeten en je wordt helemaal suf-gesmst. Zoiets langzaam afbouwen (steeds wat langer wachten met terug sms'enquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou ook niet best zijn als het inmiddels niet goed met haar ging, maanden na een logeerpartij van één nacht... als ze van deze afwijzing nog ondersteboven zou zijn, dan zou ze rijp zijn voor opname, hoewel die liefdesverklaring ook al op de grens van rijp voor opname lag.
Ik denk inderdaad dat we allemaal die vrouwen gedate hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat elke man wel eens met zo'n TYPE vrouw te maken heeft gehad. Je date wat, het is op zich wel gezellig, maar ze werpt zich helemaal aan je voeten en je wordt helemaal suf-gesmst. Zoiets langzaam afbouwen (steeds wat langer wachten met terug sms'en) helpt niet, dus moet je zeggen dat het echt niks gaat worden.
Op dat moment reageert ze alsof de totale apocalyps is aangebroken maar na 2 weken zijn ze het weer vergeten. Vrouwen... rare emotionele wezens.
Dat denk ik ook inderdaad. Ik geloof best dat ze gevoelens voor Mars had, maar ze was ook dolverliefd op het idyllische leventje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef bloodymary het volgende:
Ik vraag me ook af of ze echt verliefd was op hem of op het mogelijke leventje met hem. Ik denk het laatste en daar ben je dan denk ik ook sneller over heen. Daarom was ze waarschijnlijk ook zo teleurgesteld en verontwaardigd, zij vond dat ze daar hoorde, daar had ze recht op. En zij was er ook de meest geschikte persoon voor gezien haar vruchtbaarheid en het feit dat ze geen werk heeft, ze kon zo hup haar kinderen halen en hop bij hem intrekken. Dat die Marcel dat niet ziet!!!
Dat zag ie wel denk ik en daarom is ze nu weg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef bloodymary het volgende:
Ik vraag me ook af of ze echt verliefd was op hem of op het mogelijke leventje met hem. Ik denk het laatste en daar ben je dan denk ik ook sneller over heen. Daarom was ze waarschijnlijk ook zo teleurgesteld en verontwaardigd, zij vond dat ze daar hoorde, daar had ze recht op. En zij was er ook de meest geschikte persoon voor gezien haar vruchtbaarheid en het feit dat ze geen werk heeft, ze kon zo hup haar kinderen halen en hop bij hem intrekken. Dat die Marcel dat niet ziet!!!
Dat gesprek was tussen Gijsbert en Jose trouwens maar hij had inderdaad beter kunnen zeggen wat je hieronder beschrijft:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond het trouwens jammer dat die man van de kijkcijfers in de Wereld Draait Door niet beter uit kon leggen waarom het programma zoveel kijkers trekt. Hij had het over dat mensen anders niet mee konden praten bij het koffie-apparaat (volgens mij volkomen onzin, mensen praten allang niet meer alleen over zoiets bij een koffie-apparaat maar op heel andere plaatsen zoals hier dit forum). Ook was er even een dal in de kijkcijfers en dat was bij een fragment van Gijsbert en Yvonne, toen zei hij dat dat was omdat je ze niet goed kon verstaan en de gezichten niet goed zag. Vervolgens kwam het hoogtepunt in de kijkcijfers waarbij Yvonne en Sonja met hun rug naar de camera zaten...... Wat dat betreft kan die tegenstrijdigheid in zijn opmerking zo naar de TV draait door.
Hij kon moeilijk plat zeggen dat het programma is om voor te lachen..quote:De kracht zit er volgens mij in dat we er van smullen om mensen te zien die hun emoties op tafel gooien en waar vervolgens heerlijk overheen wordt gewalst, het meeleven met of juist je vreselijk ergeren aan kandidaten. En vaak zijn het kandidaten die sociaal en emotioneel niet helemaal soepel uit de hoek komen, wat het nog leuker maakt (wij zijn immers beter!). En natuurlijk zijn er wel meer programma's waar dit bij speelt, maar dat is op de commercielen en daar moet het altijd meteen ordinair en ranzig worden. Hier blijft het ook nog eens heerlijk beschaafd.
Ik denk dat Marcel in dat opzicht een beetje sociaal gehandicapt is zeg maar en niet ziet wat voor gevolg zo'n uitspraak heeft. Wat dat betreft is het natuurlijk maar goed dat hij vrouwen heeft gekozen die dat zelf ook niet zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Smikke het volgende:
En met de opmerking dat hij wenste dat er vrouw tussen zou zitten die weduwe was heeft Marcel zich van zijn meest antisociale kant laten zien.
Hoe langer ik over hierover nadenk hoe onbegrijpelijker ik dit vind. Hoe harteloos kan je zijn? Hier spreekt geen enkel gevoel voor de vrouw (die hier mogelijk wel veel verdriet van kan hebben gehad) in kwestie van uit. Egoistische zak. Ik denk eigenlijk dat hij vrouwen haat.
Richard kan dan wel de looks van een serial killer hebben, maar Marcel is een wolf in schaapskleren. Heel hard wegrennen voor deze narcistische man. Hij is echt heel erg eng.
Ik ben me bewust van het feit dit televisie is en mogelijk gemanipuleerd, maar deze zin heeft hij toch echt zelf gezegd. Dat je dit denkt is al bijzonder onaardig, maar als je dit hardop zegt ben je ook gewoon een domme psychopaat.
Dat was sarcastisch bedoeld....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat zag ie wel denk ik en daarom is ze nu weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |