En dat ik een keer iets post betekent niet dat ik tussendoor niks doe, jaquote:Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit hier nu een uurtje ofzo en al die tijd post je erg regelmatig
Al een liter op vandaag!quote:
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 15:54 schreef STING het volgende:
Ik moet de chocola mooi laten zitten, Samzz?
Moet je nagaan wat ik allemaal niet optypquote:Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe komen er hele rare dingen uit jouw hoofd naar buiten
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat ik een keer iets post betekent niet dat ik tussendoor niks doe, ja
quote:
Is het bodypaint?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:54 schreef STING het volgende:
Ik moet de chocola mooi laten zitten, Samzz?
1.73m, zo groot is dat nou ook weer niet.quote:
Ik heb enorme Caromoeheid.quote:
Ik vind Nederlandse artiesten sowieso bijna allemaal kutquote:
Ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse artiesten sowieso bijna allemaal kut
Mijn mamaquote:
Nick en Simonquote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hear, hearquote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij had het over koud water, ik heb al meer op dan datquote:Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef rival het volgende:
De mannen hier zijn je voor, die hebben de 1.5 liter fles al leeg
Of te vroeg, hoe je het maar wil bekijken.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben zeker te laat voor de ochtendploeg?
Beter in verdiepen dan. Genoeg tofs te vinden.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
helemaal mee eensquote:Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
Nick en Simon.Jan Smit, dat werk, dat vind ik echt geen reet aan.
BIJNA! Lees het woordje bijna.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter in verdiepen dan. Genoeg tofs te vinden.
Zeg, jij had toch al die hollandse meuk bij hem gelaten?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
WEET JIJ wat ik nu aan luisteren ben?
vast iets baggersquote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
WEET JIJ wat ik nu aan luisteren ben?
Het zijn leuke lui, de muziek is alleen niet tofquote:Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
Nick en Simon.Jan Smit, dat werk, dat vind ik echt geen reet aan.
Dat ben ik dan ook niet aan het luisteren he... *zucht*quote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, jij had toch al die hollandse meuk bij hem gelaten?
Nee.quote:
Ik nietquote:
Dit vind jij heul geen bagger jongen...quote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast iets baggers.
Ik heb the Doors, ook geen pretje.
in 1 week 2.5 en 3 kilo kwijt.... ik zie het niet hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij had het over koud water, ik heb al meer op dan dat
Mannen? Mietjes, bedoel je? Dat ze het nog niet opgegeven hebben. Ik had het allang een keer uitgekotst denk ik
Oh, dat kan wel, maar dan hoef ik die muziek nog niet te luisteren.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn leuke lui, de muziek is alleen niet tof
Hap, hap, hap.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook niet aan het luisteren he... *zucht*
Dan is het Disturbedquote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit vind jij heul geen bagger jongen...
Zeg, brutaaltje!quote:
quote:
Snap jij het dan ?quote:
En terecht. Ik weet wat ik heb gedaan, jij niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik constateer alleen iets, sorry hoor
Dat begint ook pas na de 5 kilo een beetje zichtbaar te wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef rival het volgende:
in 1 week 2.5 en 3 kilo kwijt.... ik zie het niet hoor
Iets meer respect zou je sieren.quote:
Ik dus ook niet, best grappige deuntjes, maar het doet me niet zoveel. Zo zweverig, ik ben toch geen fucking hippie?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
Ik vind de Doors dus niet zo heel veel aan eigenlijk.
Wat een romantische gedachtequote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Elke keer dat ik het luister moet ik aan jou denken
In Amsterdam wonen alleen maar hippies.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik dus ook niet, best grappige deuntjes, maar het doet me niet zoveel. Zo zweverig, ik ben toch geen fucking hippie?.
Ook geen modern hippie?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, best grappige deuntjes, maar het doet me niet zoveel. Zo zweverig, ik ben toch geen fucking hippie?.
Ja, nou dat dus. Ben er niet weg van.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee joh, die zijn allemaal naar Almere verhuisd, die kunnen nooit een huis betalen hierquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Amsterdam wonen alleen maar hippies.
ik vondt het best leuk maar dan voor in de zomer, en zowieso 3 van die liedjes vondt ik wel genoegquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat die stijl van Caro wel leuk is voor 1 cdtje, maar ze zal vast bij een volgend album iets anders gaan doen. Of exact hetzelfde. En ik denk dat weinig mensen daar echt blij van worden.
Ik vond haar muziek wel geinig, maar de houdbaarheid van de meeste nummers is naar mijn mening wat beperkt.
Nope, dat love and peace geneuzel is niet meer van deze tijdquote:
Ik zie anders nog genoeg van die stinkdekens lopen als ik in Amsterdam ben.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef HeatWave het volgende:
nee joh, die zijn allemaal naar Almere verhuisd, die kunnen nooit een huis betalen hier.
ja, dat zijn dagjeshippesquote:Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie anders nog genoeg van die stinkdekens lopen als ik in Amsterdam ben.
'Vandaag niet misschienquote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terecht. Ik weet wat ik heb gedaan, jij niet..
Ik welquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je wel, je durft je er gewoon niet aan over te geven.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
quote:
In de zomer luister ik Vaya Con Dios.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik vondt het best leuk maar dan voor in de zomer, en zowieso 3 van die liedjes vondt ik wel genoeg
nee, straks ga ik ook stoppen met me wassen etcquote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zie je wel, je durft je er gewoon niet aan over te geven.
Ik hoorde alleen die 2 getallen net toen ze tegen elkaar aan het "patsen" waren....quote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat begint ook pas na de 5 kilo een beetje zichtbaar te wordenHoeveel wegen die gasten? Of hebben jullie het daar niet over?
Neem je dreadlocks.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, straks ga ik ook stoppen met me wassen etc.
... en verander je nick naar PeaceWave.quote:
Dat zou toch niemand geloven man?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en verander je nick naar PeaceWave.
niks voor mijquote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
In de zomer luister ik Vaya Con Dios.
Spreek dat een beetje verkeerd uit en we hebben een nieuwe nick voor Stbabsquote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en verander je nick naar PeaceWave.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef rival het volgende:
Spreek dat een beetje verkeerd uit en we hebben een nieuwe nick voor Stbabs
Ik ook. Maar je wordt er zooooo mee doodgegooid.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik vondt het best leuk maar dan voor in de zomer, en zowieso 3 van die liedjes vondt ik wel genoeg
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef rival het volgende:
Ik hoorde alleen die 2 getallen net toen ze tegen elkaar aan het "patsen" waren....
[..]
Ik ken 2 nummers, die vind ik wel te doen, maar lijkt me idd niet iets waar ik over een jaar nog naar luister.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Maar je wordt er zooooo mee doodgegooid.
Overexposure anyone?
precies, teveel daar wordt ik echt knettergek vanquote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Maar je wordt er zooooo mee doodgegooid.
Overexposure anyone?
Zie daar de maas in de wet.quote:Artikel 70c
1.
De toegelaten instellingen huisvesten bij voorrang personen die door hun inkomen of door andere omstandigheden moeilijkheden ondervinden bij het vinden van hun passende huisvesting. Bij het in gebruik geven van door hen beheerde woningen met een verhoudingsgewijs lage huurprijs geven zij zo veel mogelijk voorrang aan woningzoekenden die, gelet op hun inkomen, in het bijzonder op die woningen zijn aangewezen.
Tot deze post was ik niet op de hoogte van deze kant van zijn seksuele voorkeuren. Bedankt...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef rival het volgende:
Ik hoor liever 2 kerels batsen dan patsen!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen die 2 getallen net toen ze tegen elkaar aan het "patsen" waren....
Ik weet verder niets van de situatie hoor, maar moet het per se in Emmen dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
En daar ging mijn hoop.![]()
Emmen doet gewoon echt niet aan urgentie, kan je shaken bekijk het maar. Op de vraag waarom Emmen dan denkt boven de wet te staan kon MW me geen antwoord geven want ze kon het hele wetsartikel niet. Ik wetsartikel voorgelezen.
[..]
Zie daar de maas in de wet.
Enige optie die ik nu nog heb is dus. Hond wegdoen en met mn kind op een klein kamertje van het blijf van mn lijf huis gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |