Dan is het Disturbedquote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit vind jij heul geen bagger jongen...
Zeg, brutaaltje!quote:
quote:
Snap jij het dan ?quote:
En terecht. Ik weet wat ik heb gedaan, jij niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik constateer alleen iets, sorry hoor
Dat begint ook pas na de 5 kilo een beetje zichtbaar te wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef rival het volgende:
in 1 week 2.5 en 3 kilo kwijt.... ik zie het niet hoor
Iets meer respect zou je sieren.quote:
Ik dus ook niet, best grappige deuntjes, maar het doet me niet zoveel. Zo zweverig, ik ben toch geen fucking hippie?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
Ik vind de Doors dus niet zo heel veel aan eigenlijk.
Wat een romantische gedachtequote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Elke keer dat ik het luister moet ik aan jou denken
In Amsterdam wonen alleen maar hippies.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik dus ook niet, best grappige deuntjes, maar het doet me niet zoveel. Zo zweverig, ik ben toch geen fucking hippie?.
Ook geen modern hippie?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, best grappige deuntjes, maar het doet me niet zoveel. Zo zweverig, ik ben toch geen fucking hippie?.
Ja, nou dat dus. Ben er niet weg van.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee joh, die zijn allemaal naar Almere verhuisd, die kunnen nooit een huis betalen hierquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Amsterdam wonen alleen maar hippies.
ik vondt het best leuk maar dan voor in de zomer, en zowieso 3 van die liedjes vondt ik wel genoegquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat die stijl van Caro wel leuk is voor 1 cdtje, maar ze zal vast bij een volgend album iets anders gaan doen. Of exact hetzelfde. En ik denk dat weinig mensen daar echt blij van worden.
Ik vond haar muziek wel geinig, maar de houdbaarheid van de meeste nummers is naar mijn mening wat beperkt.
Nope, dat love and peace geneuzel is niet meer van deze tijdquote:
Ik zie anders nog genoeg van die stinkdekens lopen als ik in Amsterdam ben.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef HeatWave het volgende:
nee joh, die zijn allemaal naar Almere verhuisd, die kunnen nooit een huis betalen hier.
ja, dat zijn dagjeshippesquote:Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie anders nog genoeg van die stinkdekens lopen als ik in Amsterdam ben.
'Vandaag niet misschienquote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terecht. Ik weet wat ik heb gedaan, jij niet..
Ik welquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |