Zal hem eens gaan luisteren, al zijn er maar een paar nl rappers die ik goed vindquote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een toffe cd, maar je moet gewoon wel echt van dat soort muziek houden.
Het is wel iets anders dan Typhoon en zulks.
Ik heb alleen nog chocolade op m'n mueslireepjesquote:
Waar zit jij met je gedachten, meneertjequote:
Euhm, je zit te fokkenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon al zes uur aan het studeren
Wij hadden een gelukkig nieuw jaar kaartje vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Nou, geen Blue Monday-kaartje in de bus hoor
Bij negerinnen blijkbaarquote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zit jij met je gedachten, meneertje
Nu ja, want pauze. Daarvoor heel weinig omdat ik dus aan het studeren wasquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zit jij met je gedachten, meneertje
Da's altijd fijn!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hadden een gelukkig nieuw jaar kaartje vandaag
Ik heb ooit al eens een waarschuwend mailtje van de Motion Picture Association gehad vroeger.quote:
Dat is natuurlijk geen bevredigend antwoord op mijn vraagquote:
Dat gaat iig boven ieders verwachtingen, dus best een goed idee!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's altijd fijn!
Eigenlijk moet je die midden in de zomer versturen.
Mag het ook op een andere manier bevredigend zijn?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen bevredigend antwoord op mijn vraag.
Zeker.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Mag het ook op een andere manier bevredigend zijn?
Ik aan het koud waterquote:Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
Chocolade? Heel braaf aan een vitalinea-tje, ja!
Af en toe komen er hele rare dingen uit jouw hoofd naar buitenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tieten waar chocolademelk uitkomt
Waar is de F van Fuck?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Fun...friendship.................................. finance.
ik zit hier nu een uurtje ofzo en al die tijd post je erg regelmatigquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ja, want pauze. Daarvoor heel weinig omdat ik dus aan het studeren was
fornication is gewoon mooierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |