Voor de gemiddelde fokker zou een dikke glasbak met kort haar al een hele prestatie zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef rosepetals het volgende:
Zijn jullie in het echt allemaal wel wat liever, anders kan je natuurlijk nooit een leuk meisje met mooi lang haar krijgen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Behalve de BWM en strak kort haar klopt dat ook wel, in mijn geval uiteraard.
Ik heb een mercedes(ok, uit 75, maar tochquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Flammie het volgende:
ik neem bij deze aan dat de jongens van fok:
Allemaal strak kort haar hebben, gespierd zijn, mode kleding dragen, sporten, in een strakke BMW rijden en stoere muziek luisteren
Van boven danquote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef kevin87g het volgende:
Dames horen 't haar niet kort te hebben
grappigquote:
ja sorry ik zocht op vrouw met kanker kan gebeuren niets mis meequote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ook van borstkanker.blog.nltactisch.
Kan gebeuren, broquote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef Broder het volgende:
[..]
ja sorry ik zocht op vrouw met kanker kan gebeuren niets mis mee
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Users met een pittig kapsel:
92Merel
Ook vrouwen van 50 zijn met lang haar oneindig veel charmanter dan met zo'n korte rattenkop. Zelfs al is het haar compleet grijs dan is het nog mooier.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je idd eenmaal 50 bent, soit, leef je uit.
Ik stel voor om wat fobo's door te spitten. Je gaat stukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik ben het ermee eens dat een kort pittig kapsel lelijk is hoor. Ik begrijp alleen niet waarom een vrouw per se mooi zou moeten zijn. Jullie zijn zeker wel allemaal heel lekker? Er is meer in het leven dan je mooi maken voor het andere geslacht hoor. Wat een kortzichtigheid weer.
Er zijn ook zat dingen die jij kunt verbeteren aan je mannelijkheid hoor. Potje ketel enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook vrouwen van 50 zijn met lang haar oneindig veel charmanter dan met zo'n korte rattenkop. Zelfs al is het haar compleet grijs dan is het nog mooier.
Kort knippen is het verwijderen van iedere meisjesachtige schoonheid.
Maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
Er zijn ook zat dingen die jij kunt verbeteren aan je mannelijkheid hoor. Potje ketel enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |