Als je idd eenmaal 50 bent, soit, leef je uitquote:Op maandag 17 januari 2011 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat veel oudere vrouwen het doen, omdat de kwaliteit van hun haar afneemt en lang haar derhalve onverzorgd staat plus dat kort haar makkelijk is.
Bij jonge vrouwen snap ik het ook niet.
Ik vind het nog altijd een kutinstelling, alsof het opeens allemaal niet meer hoeft nadat je geworpen hebt omdat je 'binnen' bent en niet meer aantrekkelijk hoeft te zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je idd eenmaal 50 bent, soit, leef je uit.
Maar het is een fase die veel meiden eind 20 al krijgen, ik ken ze....
Mijn vrienden en vriendinnen zijn niet zo negatief ingesteld, dus waarom zou ik dat dan wel zijn... Daar heeft het dus geen klap mee te makenquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd een kutinstelling, alsof het opeens allemaal niet meer hoeft nadat je geworpen hebt omdat je 'binnen' bent en niet meer aantrekkelijk hoeft te zijn
Wat is er in vredesnaam mis met negatief zijn in een klaagforum?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:47 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Mijn vrienden en vriendinnen zijn niet zo negatief ingesteld, dus waarom zou ik dat dan wel zijn... Daar heeft het dus geen klap mee te maken
theelepel is een newbie man, die weet waarschijnlijk niet eens waar KLB voor staatquote:Op maandag 17 januari 2011 16:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam mis met negatief zijn in een klaagforum?
Daarom date ik altijd jongerquote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd een kutinstelling, alsof het opeens allemaal niet meer hoeft nadat je geworpen hebt omdat je 'binnen' bent en niet meer aantrekkelijk hoeft te zijn
Ooh nee er werd mij net verteld dat als ik ouder werd, ik ook wel zo zou worden, en waar je mee omgaat.... Je kent het verhaal. Ik maak alleen even duidelijk dat ik door mijn omgeving echt niet negatief ga denken, omdat ze juist een positieve invloed op me hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam mis met negatief zijn in een klaagforum?
Is Mr.Cooper een newbie?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS is een newbie man, die weet waarschijnlijk niet eens waar KLB voor staat
Neuh, hooguit een beetje ranzigquote:
Ik ben idd een newbiequote:
too much information heatwavequote:Op maandag 17 januari 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, hooguit een beetje ranzig.
Omdat er altijd weer vrouwen zijn die moeten 'bewijzen' dat het niet lelijk isquote:Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe is het nou toch mogelijk dat het ook iedere keer weer tot dezelfde discussie leidt?
Ach, na die foto's hier valt alles nog wel mee toch?quote:
Wat mij betreft heb je helemaal gelijk, als die dingen kunnen inderdaad niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Flammie het volgende:
ik neem bij deze aan dat de jongens van fok:
Allemaal strak kort haar hebben, gespierd zijn, mode kleding dragen, sporten, in een strakke BMW rijden en stoere muziek luisteren
En de meiden:
Mad lekker lijf hebben, lang haar, modieus zijn etc etc
allemaal bewuste keuzes namelijk en het zal je meer sexy maken want daar is het om te doen namelijk! Want als iemand kiest voor een pittig kort kapsel is dat slecht en minder aantrekkelijk maar ik vind dan ook dat als je kiest voor een dik lijf (STOP MET VRETEN), voor lang haar (als jongen), voor het dragen van aardappelzak kleding (of wolvenshirts) dezelfde beoordeling mag verwachten want dat is ook minder aantrekkelijk en sexy en ook een keuze die je zelf maakt uiteindelijk.
Ik ben benieuwd wie nog meer je hielen likt behalve Michielos.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Flammie het volgende:
Allemaal strak kort haar hebben, gespierd zijn, mode kleding dragen, sporten, in een strakke BMW rijden en stoere muziek luisteren
En de meiden:
Mad lekker lijf hebben, lang haar, modieus zijn etc etc
allemaal bewuste keuzes namelijk en het zal je meer sexy maken want daar is het om te doen namelijk! Want als iemand kiest voor een pittig kort kapsel is dat slecht en minder aantrekkelijk maar ik vind dan ook dat als je kiest voor een dik lijf (STOP MET VRETEN), voor lang haar (als jongen), voor het dragen van aardappelzak kleding (of wolvenshirts) dezelfde beoordeling mag verwachten want dat is ook minder aantrekkelijk en sexy en ook een keuze die je zelf maakt uiteindelijk.
jij bent zo eentje met wolvenshirt?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Zaffre het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie nog meer je hielen likt behalve Michielos.
En dan hoor je ook meteen op pittige koppies te vallen?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef Michielos het volgende:
Let wel: Quasimodo kon niks aan zijn uiterlijk doen. Een wolvenshirt dragen en die andere zaken zijn echter wel zaken waar ej voor kiest.
Quasimodo is lelijk geboren en het gaat bij veel fokkers niet eens meer alleen om het effect "pittige koppies" maar ook om hun beweegredenen "ZE HEBBEN NIKS MEER TE VERLIEZEN" of "ZE WLLEN NIET MEER SEXY ZIJN". WAAROM KIEZEN ZE ER VOOR OM ER MINDER UIT TE ZIEN OMG??! Het is een bewuste keuze dat je niet mooier er op zal maken maar dat geldt voor veel dingen:quote:Op maandag 17 januari 2011 17:07 schreef Nikmans het volgende:
Alsof je als Quasimodo zijnde geen mening mag hebben over pittige koppies
Nope, maar het mag wel wat genuanceerder.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan hoor je ook meteen op pittige koppies te vallen?
Date jij een stekelteef ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nope, maar het mag wel wat genuanceerder.
Behalve de BWM en strak kort haar klopt dat ook wel, in mijn geval uiteraard.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Flammie het volgende:
Je ziet er idd nogal gespierd uit volgens je FOBOquote:Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Behalve de BWM en strak kort haar klopt dat ook wel, in mijn geval uiteraard.
Ik postte het ergens vorige week, ff gegoogled, er wordt vaag wat vermeld mbt wat dieren, maar de term zelf was in deze contekst niet bekendquote:
Ria, Helma en Hetty zijn echt beesten in bed!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef Flammie het volgende:
Ik date zelf wel stekelteefjes en ze zijn echt veel beter in bed dan andere vrouwen hoor
hehe
Altijd mooi, zoiets posten en het aantal hits in je fobo vliegt omhoog.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je ziet er idd nogal gespierd uit volgens je FOBO
Ook van borstkanker.blog.nlquote:
Inderdaad want na het zien van die foto krijg je spontaan oogkankerquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ook van borstkanker.blog.nltactisch.
Of ze komen net uit de chemo en kiezen niet voor vlot kort.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef Flammie het volgende:
[..]
Inderdaad want na het zien van die foto krijg je spontaan oogkanker
wel voor dat paarse stuk haar.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Of ze komen net uit de chemo en kiezen niet voor vlot kort.
Minder hilarisch.
Fuckquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ook van borstkanker.blog.nltactisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |