Vooral als je weet hoe die lui er zelf uitzien.. die zullen wel barsten van het zelfvertrouwen jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wanneer de zojuist geschetste situatie jou overkomt, zal het eerste dat door jou hoofd schiet zijn: rechtse hippie.
[..]
Je begrijpt dat ik mensen die op het internet anderen met een bepaald uiterlijk zitten te bashen niet beschouw als het toppunt van zelfvertrouwen? Waarschijnlijk weet je van binnen wel dat ik gelijk heb. Misschien gaat het niet eens voor jou op, maar in ieder geval voor het grootste deel hier wel.
Ik quote m nog eens. Dit is een beetje het punt van alles. En dit soort gasten zullen vast niet barsten van het zelfvertrouwen neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het topic gaat dan ook niet alleen om jou. Er zijn hier zat mensen die vinden dat deze vrouwen er voor kiezen om "minder vrouwelijk, minder aantrekkelijk, minder sexueel etc te zijn" maar dit zijn meestal mannen die zelf "minder mannelijk (lang haar), minder aantrekkelijk (bierpens) en minder sexueel zijn. Daar gaat het om. Dat mag je vinden maar om dan je uitgesproken mening zo stoer over het internet te roepen vind ik nergens op slaan. Je kan ook gewoon zeggen dat het je type niet is. Ja het is zonde maar dat is een bierbuik ook, super dik is ook zonde, lang haar op een jongen ook etc etc etc
De mening mag wat minder uitgesproken als je zelf ook niet aan de eisen van "aantrekkelijke man" voldoet. Ja je mag smaak hebben, ja het hoeft je type niet te zijn dat ben ik helemaal met je eens maar ik vind het raar om een heel topic vol te brullen over een keuze die gemaakt is (haren kort) terwijl er aan de andere kant soortgelijke keuzes staan; dik, lang haar, etc etc etc
En dan nog doen alsof je hun keuzes niet kunt "begrijpen"
Mijn kapsel wel iigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef 92Merel het volgende:
Snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet, als iemand nou blij is met zo'n kapsel, laat haar dan gewoon. Alsof elk mannenkapsel zo wild aantrekkelijk is
Maar jij haat ook op kort haar bij vrouwen en ik heb me laten vertellen dat ik nu ook een kort pittig kapsel hebquote:
Pm me maar even een picquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar jij haat ook op kort haar bij vrouwen en ik heb me laten vertellen dat ik nu ook een kort pittig kapsel heb
Nee jij hebt het wel sexyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar jij haat ook op kort haar bij vrouwen en ik heb me laten vertellen dat ik nu ook een kort pittig kapsel heb
Nja dat is meer boblijn, niet echt stekelteef.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Die valt best wel mee
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Die valt best wel mee
Dit is niet kort. In ieder geval niet wat bedoeld wordt met kortquote:kort kapsel
Ik zou r alsnog begaaienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet kort. In ieder geval niet wat bedoeld wordt met kort
Tevens valt het niet mee, als je ook de andere plaatjes van d'r gezien hebt
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Over een week open ik dit Topic weer, tot dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |