Sstquote:
Okidoki. Groot of klein bed?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Boek dan maar een kamer voor meDan kan ik me weer gedragen
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:31 schreef lipjes het volgende:
pfff.
zit mn tripje naar zweden maar te plannen
heb heul geen zin vandaag.
Zwedenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:31 schreef lipjes het volgende:
pfff.
zit mn tripje naar zweden maar te plannen
heb heul geen zin vandaag.
Okidoki.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Groot, ik lig altijd uitgebreid
Mazzelpikquote:Op maandag 17 januari 2011 15:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
4 Dagen van gamen, feesten & zuipen
Thanks, kom je langs?quote:
Zijn er twee bedden danquote:Op maandag 17 januari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mazzelpik
[..]
Thanks, kom je langs?
Leuk zegquote:Op maandag 17 januari 2011 15:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
http://www.dreamhack.se.
ik roep al jaren dat ik ga, maar dit jaar ga ik
Okay. Dan kom ik wel even langswippen. HAHA WOORDGRAP XDD.quote:
Kom jij eens even langswippen, hihi ik zei wippen,,,hihi en nu weerquote:Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Okay. Dan kom ik wel even langswippen. HAHA WOORDGRAP XDD.
denk dat mn vriendin het ook wel waardeerd, als ik de playlist zie van de optredens, hardcore, hardstyle ect....quote:
Hihihihiiihihihihiquote:Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom jij eens even langswippen, hihi ik zei wippen,,,hihi en nu weer
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
denk dat mn vriendin het ook wel waardeerd, als ik de playlist zie van de optredens, hardcore, hardstyle ect....
quote:
quote:
het laatstequote:Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef Zeroku het volgende:
Kan in iedere tv een HD-kabel? Of moet een tv dan HD-ready zijn?
HDMI bedoel je?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef Zeroku het volgende:
Kan in iedere tv een HD-kabel? Of moet een tv dan HD-ready zijn?
Geen idee. Ons pap werd net door UPC gebeld, dat hij voor 2 euro minder in de maand ook HD kan kijken, maar dat werkt niet meer met een scart-kabel, maar met een HD-kabel, zei hij.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
HDMI bedoel je?
Dan moet je tv HD-ready of Full HD zijn.
Kijk op internetquote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Ons pap werd net door UPC gebeld, dat hij voor 2 euro minder in de maand ook HD kan kijken, maar dat werkt niet meer met een scart-kabel, maar met een HD-kabel, zei hij.
Klopt, maar dan moet je tv wel HD Ready of Full HD zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Ons pap werd net door UPC gebeld, dat hij voor 2 euro minder in de maand ook HD kan kijken, maar dat werkt niet meer met een scart-kabel, maar met een HD-kabel, zei hij.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je tv wel HD Ready of Full HD zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |