En niet te vergeten, zichzelf aftrekt in de treinquote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Stokstaart het volgende:
TS is een bejaarde lul die met de trein reist
Warm zijn ze veel lekkerder inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Je vergeet het koude frikandelbroodje
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En niet te vergeten, zichzelf aftrekt in op de trein
Ohw, inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Je vergeet het koude frikandelbroodje
In dit geval betrof het die van Euroshopper. Maar van Redbull zou net zo erg geweest zijn.quote:
Mensen die hun opleiding erbij moeten vermelden om zichzelf te onderschijten.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Terechte klacht, frikandellenbroodjes en die pauper- energydrank
Ik zie ook genoeg van die types bij mij op school
En ik doe VWO
Dat is nou het proletariaat.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Terechte klacht, frikandellenbroodjes en die pauper- energydrank
Ik zie ook genoeg van die types bij mij op school
En ik doe VWO
en niet op een meisje maar op de trein zelfquote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En niet te vergeten, zichzelf aftrekt in de trein
Ik toon maar aan dat het niet alleen VMBO'ers die zo pauper zijn om zich te gedragen als een schaapquote:Op maandag 17 januari 2011 15:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mensen die hun opleiding erbij moeten vermelden om zichzelf te onderschijten.![]()
of euroshopper chips en die dan stoer mee naar school nemen en het aanbieden terwijl iedereen afslaatquote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Kees263 het volgende:
Je vergeet het matchende frikandellebroodje!
Die kochten zij (dit keer) niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Kees263 het volgende:
Je vergeet het matchende frikandellebroodje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |