Neeeheeeeeequote:
Hoezooohooo danquote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeeheeeeeeDat denken ze maar dat is niet zoooohooooo
Ze kwam een paar keer met huurrecht opmerkingen. Daar wist ze wel alles van zei ze.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima toch.. Ik ben benieuwd wat ze zegt als ze het artikel heeft gelezen
Een beetje slimme medewerker heeft dat al lang en breed uitgezocht voor ze met die onzin komt
.
Ik print echt nooit iets, kwam pas 3 weken na mijn nieuwe PC erachter dat ik nog geen printer had geinstalleerd op mijn werkquote:
quote:
ze leven boven de wet, vooralsnog zijn ze niet aangepakt... tenminste, vorige week nog nietquote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor je dit nu met een accent zeggen, je kan me echt opvegen nuquote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op telefoon van MW, dan pas ga ik naar woningbouw.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben ze een klachten afdeling? Daarheen gaan, bij heel veel bedrijven/instellingen krijg je dan een voorrangspositie
Ja godver, print ik alles nog een keer uit, vind ik natuurlijk de oorspronkelijke prints terugquote:Op maandag 17 januari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik print echt nooit iets, kwam pas 3 weken na mijn nieuwe PC erachter dat ik nog geen printer had geinstalleerd op mijn werk.
Thuis heb ik niet eens een printer.
Uiteraardquote:Op maandag 17 januari 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja godver, print ik alles nog een keer uit, vind ik natuurlijk de oorspronkelijke prints terug
Omdat niemand boven de wet staatquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op je vrije dag terwijl de winkel niet open is toch nog bedreigd worden door klanten is ook altijd prettig
die lagen nog in het uitvoervakje van de printer?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja godver, print ik alles nog een keer uit, vind ik natuurlijk de oorspronkelijke prints terug
Wat doen ze dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
ze leven boven de wet, vooralsnog zijn ze niet aangepakt... tenminste, vorige week nog niet
Bedreigd worden?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op je vrije dag terwijl de winkel niet open is toch nog bedreigd worden door klanten is ook altijd prettig
Dus ben je nu al rechterquote:Op maandag 17 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doen ze dan?.
Ik ben te verdiept in de wet om mee te krijgen wat er in het dagelijks leven gebeurd..
Altijd zoquote:Op maandag 17 januari 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
serieus?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze willen een wetgeving niet handhaven ofso.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doen ze dan?.
Ik ben te verdiept in de wet om mee te krijgen wat er in het dagelijks leven gebeurd..
Ja en dan om een telefoon van 40 euro.quote:
Die hebben ook geen idee hoe de samenleving echt in elkaar zitquote:
En wat betekent het voor jou als iemand boven de wet staat?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat niemand boven de wet staat. Zelfs de wetgevende macht niet.
.
Waar de politie overigens niet bij hoort, want uitvoerende macht..
Dat kan soms wel even lekker opluchtenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof dat ik zo heel hard ga gillen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |