gaat goed.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon nog een keer gebeld naar MW. Nu ligt er een spoedterugbelverzoek van mij![]()
Woningbouw heb ik ook al gesproken, die vrouw wist niks over een wetsartikel, beweerde dat eigen regels en beleid boven de wet staan. Wel verzoek of ik met dat wetsartikel langs kon komen, ze was er wel nieuwsgierig naar.
Zo weer een kleine update
Vorige week dertig miljoen paginas geprint hebben en ze nu niet meer terug kunnen vinden!!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:52 schreef Yuki het volgende:
Klanten die half doof zijn en niets begrijpen zodat je alles 20x schreeuwend uit moet leggen.
Auw
En jij denkt niet dat het met je stem te maken heeft?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:52 schreef Yuki het volgende:
Klanten die half doof zijn en niets begrijpen zodat je alles 20x schreeuwend uit moet leggen.
Auw
Boven de wet staanquote:Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon nog een keer gebeld naar MW. Nu ligt er een spoedterugbelverzoek van mij![]()
Woningbouw heb ik ook al gesproken, die vrouw wist niks over een wetsartikel, beweerde dat eigen regels en beleid boven de wet staan. Wel verzoek of ik met dat wetsartikel langs kon komen, ze was er wel nieuwsgierig naar.
Geweldigquote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boven de wet staanDat doen hier in Nederland alleen de ministers.
Mijn collega's verstaan me prima.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat het met je stem te maken heeft?
Eveneens hongerquote:Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vorige week dertig miljoen paginas geprint hebben en ze nu niet meer terug kunnen vinden!!
En ik heb honger...
30 miljoen? Dan is het waarschijnlijk geen gebouw wat je ziet maar je stapels printsquote:Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vorige week dertig miljoen paginas geprint hebben en ze nu niet meer terug kunnen vinden!!
En ik heb honger...
Op je vrije dag terwijl de winkel niet open is toch nog bedreigd worden door klanten is ook altijd prettigquote:Op maandag 17 januari 2011 14:52 schreef Yuki het volgende:
Auw
Om en nabij he... ik kan er een paar tig miljoen naast zitten natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
30 miljoen? Dan is het waarschijnlijk geen gebouw wat je ziet maar je stapels prints.
Denken boven de wet te staanquote:Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus het zouden er ook 60 miljoen kunnen zijn?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Om en nabij he... ik kan er een paar tig miljoen naast zitten natuurlijk
Onzin. Dat denken ze, maar dat is wat anders.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze bleef zeggen: ons beleid is blablablaquote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken boven de wet te staanDat doet niemand in Nederland.
Als ze zelf een beetje had gezocht dan had ze dat geweten. Er gaat geen enkele regel of beleid in Nederland boven de wetten in het wetboek![]()
Maar, goed bezig
Pak ze!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze bleef zeggen: ons beleid is blablabla
ik: ja maar het wetsartikel zegt iets anders
zij: ja maar wij hebben dit als beleid anders geven we alleen nog maar aan urgenten een huis
ik: ja maar wetsartikel!
zij: ja maar dat is niet ons beleid dus denk niet dat we daar veel mee doen
ik: het staat in de wet, jullie beleid en regels kan van mijn part roepen dat je alleen een woning krijgt als je paars haar hebt en een groene huid, die regels vallen gewoon weg door het wetsartikel.
zij: nou dan wil ik dat artikel wel een keer lezen
ik: komt helemaal goed
Hier kijk ik op uitquote:14:56:20 17-01-11 Melding : P 1 [OMS] OPENBAAR MELDSYSTEEM BRANDALARM MERELSTRAAT 46 UTRECHT SUPER DE BOER EENH: UTR702
Prima toch.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zij: ja maar wij hebben dit als beleid anders geven we alleen nog maar aan urgenten een huis
ik: het staat in de wet, jullie beleid en regels ka van mijn part roepen dat je alleen een woning krijgt als je paars haar hebt en een groene huid, die regels vallen gewoon weg door het wetsartikel.
Hebben ze een klachten afdeling? Daarheen gaan, bij heel veel bedrijven/instellingen krijg je dan een voorrangspositiequote:Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik: het staat in de wet, jullie beleid en regels kan van mijn part roepen dat je alleen een woning krijgt als je paars haar hebt en een groene huid, die regels vallen gewoon weg door het wetsartikel.
Ach ja de onwetendheid van medewerkers he.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en politiebazenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje verslaafd aan P2000?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier kijk ik op uitzie alleen niets
1 zielig brandweer autotje
Met een beetje pech wel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus het zouden er ook 60 miljoen kunnen zijn?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |