Neeeheeeeeequote:
Hoezooohooo danquote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeeheeeeeeDat denken ze maar dat is niet zoooohooooo
Ze kwam een paar keer met huurrecht opmerkingen. Daar wist ze wel alles van zei ze.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima toch.. Ik ben benieuwd wat ze zegt als ze het artikel heeft gelezen
Een beetje slimme medewerker heeft dat al lang en breed uitgezocht voor ze met die onzin komt
.
Ik print echt nooit iets, kwam pas 3 weken na mijn nieuwe PC erachter dat ik nog geen printer had geinstalleerd op mijn werkquote:
quote:
ze leven boven de wet, vooralsnog zijn ze niet aangepakt... tenminste, vorige week nog nietquote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor je dit nu met een accent zeggen, je kan me echt opvegen nuquote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op telefoon van MW, dan pas ga ik naar woningbouw.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben ze een klachten afdeling? Daarheen gaan, bij heel veel bedrijven/instellingen krijg je dan een voorrangspositie
Ja godver, print ik alles nog een keer uit, vind ik natuurlijk de oorspronkelijke prints terugquote:Op maandag 17 januari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik print echt nooit iets, kwam pas 3 weken na mijn nieuwe PC erachter dat ik nog geen printer had geinstalleerd op mijn werk.
Thuis heb ik niet eens een printer.
Uiteraardquote:Op maandag 17 januari 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja godver, print ik alles nog een keer uit, vind ik natuurlijk de oorspronkelijke prints terug
Omdat niemand boven de wet staatquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op je vrije dag terwijl de winkel niet open is toch nog bedreigd worden door klanten is ook altijd prettig
die lagen nog in het uitvoervakje van de printer?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja godver, print ik alles nog een keer uit, vind ik natuurlijk de oorspronkelijke prints terug
Wat doen ze dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
ze leven boven de wet, vooralsnog zijn ze niet aangepakt... tenminste, vorige week nog niet
Bedreigd worden?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op je vrije dag terwijl de winkel niet open is toch nog bedreigd worden door klanten is ook altijd prettig
Dus ben je nu al rechterquote:Op maandag 17 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doen ze dan?.
Ik ben te verdiept in de wet om mee te krijgen wat er in het dagelijks leven gebeurd..
Altijd zoquote:Op maandag 17 januari 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
serieus?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze willen een wetgeving niet handhaven ofso.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doen ze dan?.
Ik ben te verdiept in de wet om mee te krijgen wat er in het dagelijks leven gebeurd..
Ja en dan om een telefoon van 40 euro.quote:
Die hebben ook geen idee hoe de samenleving echt in elkaar zitquote:
En wat betekent het voor jou als iemand boven de wet staat?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat niemand boven de wet staat. Zelfs de wetgevende macht niet.
.
Waar de politie overigens niet bij hoort, want uitvoerende macht..
Dat kan soms wel even lekker opluchtenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof dat ik zo heel hard ga gillen...
Oh, dat kan. De uitvoerende macht heeft het recht zich af te zetten tegen een nieuwe wet. Maar of daar echt wat mee gebeurt... Soms wel, soms niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze willen een wetgeving niet handhaven ofso.
Een rechter is dan ook alleen bevoegd te oordelen naar de wet, niet naar wat er in het dagelijks leven gebeurt.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hebben ook geen idee hoe de samenleving echt in elkaar zit. .
Nee ik had ze gewoon keurig gefiled waar ze hoorden, alleen was ik vergeten dat die geheime subsectie er ook nog wasquote:Op maandag 17 januari 2011 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
die lagen nog in het uitvoervakje van de printer?
Iemand die meent boven de wet te staan, verneemt daar snel genoeg de consequenties vanquote:Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef STING het volgende:
[..]
En wat betekent het voor jou als iemand boven de wet staat?
bonnenquota handhaven. daar ging het vorige week over.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doen ze dan?.
Maar is die quota een wet, een regeling,een richtlijn of een beleid?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
bonnenquota handhaven. daar ging het vorige week over.
why?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof dat ik zo heel hard ga gillen...
Een schande vooral.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar is die quota een wet, een regeling,een richtlijn of een beleid?
Iemand die 'boven de wet staat', is iemand die maling heeft aan de wet. Criminelen staan bijv. boven de wet. En ja, er zullen vast ook bepaalde personen in de elite 'boven de wet' staan.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand die meent boven de wet te staan, verneemt daar snel genoeg de consequenties van. Of niet en dan heeft diegene geluk.
tot je de voordeur uit wilt en er 20-30 man staat.... dan schrik je wel evenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan om een telefoon van 40 euro.
Maar ja degene die dreigen ben ik nooit zo bang voor, doen toch niks
hallo ik lees de Telegraaf, wij telegraaflezers kunnen die dingen niet eens van elkaar onderscheiden heb ik begrepenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar is die quota een wet, een regeling,een richtlijn of een beleid?
Met zo'n aantal komen ze meestal niet bedreigen maar je een snelle lift naar het ziekenhuis bezorgenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
tot je de voordeur uit wilt en er 20-30 man staat.... dan schrik je wel even
Dat sowieso.quote:
Vinden dat je boven de wet staat is wat anders dan er ook daadwerkelijk boven staan, Stingeltje.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef STING het volgende:
[..]
Iemand die 'boven de wet staat', is iemand die maling heeft aan de wet. Criminelen staan bijv. boven de wet. En ja, er zullen vast ook bepaalde personen in de elite 'boven de wet' staan.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
hallo ik lees de Telegraaf, wij telegraaflezers kunnen die dingen niet eens van elkaar onderscheiden heb ik begrepen
Oh ja... De Telegraaf baggert gewoon door, is ook zo!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
hallo ik lees de Telegraaf, wij telegraaflezers kunnen die dingen niet eens van elkaar onderscheiden heb ik begrepen
Drukte, ik ben het overzicht totaal kwijt en ik heb (nu even) niemand om hier lekker tegenaan te janken (als in zeuren). Muziek aan helpt, maar ik wil me verstoppen en daarom lees ik mee op Fok! Voila, probleem voor 3 min opgelostquote:
Toch niet echt prettig, op zich...quote:Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan om een telefoon van 40 euro.
Maar ja degene die dreigen ben ik nooit zo bang voor, doen toch niks
het begon met bedreigenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met zo'n aantal komen ze meestal niet bedreigen maar je een snelle lift naar het ziekenhuis bezorgen
Als het telefoontjes zijn, opnemen op een bandje en dreigen aangifte te doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach het is niet de eerste keer.
Zijn wel altijd echt de stereotypes die het doen
Mja.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zeg dit maar 1 keer, je mag mij hiervoor vandaag wel even gebruikenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Drukte, ik ben het overzicht totaal kwijt en ik heb (nu even) niemand om hier lekker tegenaan te janken (als in zeuren). Muziek aan helpt, maar ik wil me verstoppen en daarom lees ik mee op Fok! Voila, probleem voor 3 min opgelost
Nee was gewoon in de winkel.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het telefoontjes zijn, opnemen en dreigen aangifte te doen..
Dit type dusquote:Op maandag 17 januari 2011 15:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja.
Zo hadden wij in de boekhandel ook stereotypes die kwamen vragen om Mein Kampf. Je kon ze er zo uitpikken.
Overigens nooit bedreigd...
Finnen hequote:Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |