Mijne staat er al tussenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:00 schreef mash_ het volgende:
Ik kijk de verzoekjes alleen die vanaf nu aangevraagd zijn.anders kan ik het niet meer bijhouden! Dus aanvragen allemaal!
Viel reuze mee hoor. Misschien iets meer enthousiasme tussen de nummers door, fillertje er onder en je bent een topDJquote:
Ik heb ze al op marktplaats en ebay staanquote:
Ookiquote:Op maandag 17 januari 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja heb ik gedownload komt er straks aan.
Oke, zet je 'm daarna even bij de request-lijst?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, mijn opname moet even overnieuwTe veel haperingen, wacht even 10 minuten ofzow
Ok, mocht je een voice-only ding hebben stuur het naar mij, ik zet er zo muziek onderquote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
naatje_1 ging het (geloof ik) doen, maar ik plan alvast een plekje voor het twee uur-nieuws. Het acht uur-nieuws doen jij, Dromenvangertje en ik (geloof ik)
Mooi!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, mocht je een voice-only ding hebben stuur het naar mij, ik zet er zo muziek onder
Dat ik 't volume maximaal zet en ik daarmee boven uitzendwaardig geluidsniveau kom. Maar uit de speakers klinkt 't geil!quote:
okquote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat ik 't volume maximaal zet en ik daarmee boven uitzendwaardig geluidsniveau kom. Maar uit de speakers klinkt 't geil!
Ik gok dat jij heel de 1e 20 min dan wel goed vindquote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ooo dit is ook al zon bazennummer!
Ik dan ook gok ik, maar wilde net gaan lunchenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik gok dat jij heel de 1e 20 min dan wel goed vind
Dat kan ik nog wel beluisteren voordat ik naar mijn werk moetquote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik gok dat ik het dan ook goed ga vinden.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dankjequote:Op maandag 17 januari 2011 14:01 schreef Neroje het volgende:
[..]
Viel reuze mee hoor. Misschien iets meer enthousiasme tussen de nummers door, fillertje er onder en je bent een topDJ
oooooh mash_quote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
quote:
Heb ik al gebruiktquote:Op maandag 17 januari 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
oooooh mash_
gebruik je je nieuwe jingle nog?
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb ik al gebruiktop het begin van de show.
Het is nu toch gitaar muziek dus niks voor jou.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ik ben zelf aan het kutten en met platen bezig, dus kan even niet luisteren
Kan jij 'm bewerken, koelkast?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |