Dat dacht ik alquote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oeps, typoIk wou typen "maar liefs", maar ik ben vergeten maar weg te halen. Aangepast.
Hoiquote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe wie draait er nu dan?
Die man heeft echt een Radio 2 / Radio gold stem
En het kraakt nu heel erg, of ligt dat aan mij ?!
Ben je trouwens een mod en developer voor het fobo, of ben je naast fobo-mod ook developer?quote:
Niks mis mee. Heel wat beter dan mooi warkquote:
Heb je nog een plekje voor het nieuws?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoi
Sorry voor de gain trouwens, ging vanzelf
Kan ik niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef Neroje het volgende:
[..]
Beter bijhouden bij de afgespeelde aanvraagjes dan
Ik dev en mod het foboquote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ben je trouwens een mod en developer voor het fobo, of ben je naast fobo-mod ook developer?
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks mis mee. Heel wat beter dan mooi wark
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe gooi ik een liedje uit de track met VDJ?
Dit wel natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks mis mee. Heel wat beter dan mooi wark
Het geluid is nog steeds kutquote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoi
Sorry voor de gain trouwens, ging vanzelf
Is dat al ingesproken dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Heb je nog een plekje voor het nieuws?
naatje_1 ging het (geloof ik) doen, maar ik plan alvast een plekje voor het twee uur-nieuws. Het acht uur-nieuws doen jij, Dromenvangertje en ik (geloof ik)quote:
Denk het? Heb het nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, dat is wel de enige manier dus
Zeg het maarquote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef JaimyLee het volgende:
SPERZIEBOONTOON IS ER PLEK VOOR EEN LIEDJE VAN SYSTEM OF A DOWN OMDAT IK NET KLAAR BEN MET DE HELFT VAN MIJN TOETSWEEK?
System Of A Down - Needlesquote:
Hoeft waarschijnlijk niet zelfquote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
Heb nog wel een plekje voor nieuws, moet ik dat zelf even voorlezen? Of..
Mij buren durven te beweren dat Dire STraits, U2, Pink Floyd GEEN muziek is en mooi wark welquote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit wel natuurlijk.
Luister liever 24 uur per dag dit dan nummers van mooi wark
ik heb gewoon maar liefst uitgesprokenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oeps, typoIk wou typen "maar liefs", maar ik ben vergeten maar weg te halen. Aangepast.
Leuke buren zekerquote:Op maandag 17 januari 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij buren durven te beweren dat Dire STraits, U2, Pink Floyd GEEN muziek is en mooi wark wel
Ook goedquote:Op maandag 17 januari 2011 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb gewoon maar liefst uitgesproken
Ik zal hem draaienquote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
System Of A Down - Needles
Die hebt ik al zo lang niet meer gehoord
quote:
Mijne staat er al tussenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:00 schreef mash_ het volgende:
Ik kijk de verzoekjes alleen die vanaf nu aangevraagd zijn.anders kan ik het niet meer bijhouden! Dus aanvragen allemaal!
Viel reuze mee hoor. Misschien iets meer enthousiasme tussen de nummers door, fillertje er onder en je bent een topDJquote:
Ik heb ze al op marktplaats en ebay staanquote:
Ookiquote:Op maandag 17 januari 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja heb ik gedownload komt er straks aan.
Oke, zet je 'm daarna even bij de request-lijst?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, mijn opname moet even overnieuwTe veel haperingen, wacht even 10 minuten ofzow
Ok, mocht je een voice-only ding hebben stuur het naar mij, ik zet er zo muziek onderquote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
naatje_1 ging het (geloof ik) doen, maar ik plan alvast een plekje voor het twee uur-nieuws. Het acht uur-nieuws doen jij, Dromenvangertje en ik (geloof ik)
Mooi!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, mocht je een voice-only ding hebben stuur het naar mij, ik zet er zo muziek onder
Dat ik 't volume maximaal zet en ik daarmee boven uitzendwaardig geluidsniveau kom. Maar uit de speakers klinkt 't geil!quote:
okquote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat ik 't volume maximaal zet en ik daarmee boven uitzendwaardig geluidsniveau kom. Maar uit de speakers klinkt 't geil!
Ik gok dat jij heel de 1e 20 min dan wel goed vindquote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ooo dit is ook al zon bazennummer!
Ik dan ook gok ik, maar wilde net gaan lunchenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik gok dat jij heel de 1e 20 min dan wel goed vind
Dat kan ik nog wel beluisteren voordat ik naar mijn werk moetquote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik gok dat ik het dan ook goed ga vinden.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dankjequote:Op maandag 17 januari 2011 14:01 schreef Neroje het volgende:
[..]
Viel reuze mee hoor. Misschien iets meer enthousiasme tussen de nummers door, fillertje er onder en je bent een topDJ
oooooh mash_quote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
quote:
Heb ik al gebruiktquote:Op maandag 17 januari 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
oooooh mash_
gebruik je je nieuwe jingle nog?
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb ik al gebruiktop het begin van de show.
Het is nu toch gitaar muziek dus niks voor jou.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ik ben zelf aan het kutten en met platen bezig, dus kan even niet luisteren
Kan jij 'm bewerken, koelkast?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |