Ga het nou niet rond schreeuwenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast gaat helemaal los op de testserver
quote:
Of mijnequote:
Inclusief mijn?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja hier na nog 1 nummers en dan doe ik paar verzoekplaten.
Okequote:Op maandag 17 januari 2011 14:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja hier na nog 1 nummers en dan doe ik paar verzoekplaten.
System Of A Down - Hypnotizequote:
In principe wel, jij zendt het toch uit?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:22 schreef mash_ het volgende:
De herrie die hier na komt is niet mijn schuld!
ja maar er zijn zo weinig verzoekplaten aangevraagd dat ik amper keus hebquote:Op maandag 17 januari 2011 14:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In principe wel, jij zendt het toch uit?
Meestal alleen als ik radio luister haha, of als ik heel erg zin heb in iets anders. Meestal is het gewoon System Of A Down aan met welke stemming ik ook hebquote:Op maandag 17 januari 2011 14:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Luister jij überhaubt wel wat anders dan dat?
Heb heeeeeel wat ingediendquote:Op maandag 17 januari 2011 14:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar er zijn zo weinig verzoekplaten aangevraagd dat ik amper keus heb
Dat is saaiquote:Op maandag 17 januari 2011 14:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Meestal alleen als ik radio luister haha, of als ik heel erg zin heb in iets anders. Meestal is het gewoon System Of A Down aan met welke stemming ik ook heb
sinds 14:00 niks hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 14:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb heeeeeel wat ingediend
Ik zet zo het nieuws neer als verzoekplaatquote:Op maandag 17 januari 2011 14:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar er zijn zo weinig verzoekplaten aangevraagd dat ik amper keus heb
Nee want het is geweldige muziekquote:
waar heb ik dat dan net allemaal lopen postenquote:
Mwah, dat is relatiefquote:Op maandag 17 januari 2011 14:25 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nee want het is geweldige muziek
geen idee? maar ik kijk http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php daarquote:Op maandag 17 januari 2011 14:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar heb ik dat dan net allemaal lopen posten
ik heb het via die andere gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 14:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
geen idee? maar ik kijk http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php daar
Maarja, soms een plaatje tussendoor op ONZ Radio is toch goed? Hypnotize is ook niet zo'n hard nummer, dus zal bij meerdere mensen in de smaak vallen hoop ikquote:
\welke anderen?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb het via die andere gedaan
Ik ook ja, er zijn nu 2 systemen?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb het via die andere gedaan
Qua muziek is het normaal jaquote:Op maandag 17 januari 2011 14:26 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Maarja, soms een plaatje tussendoor op ONZ Radio is toch goed? Hypnotize is ook niet zo'n hard nummer, dus zal bij meerdere mensen in de smaak vallen hoop ik
Is geweldig!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Qua muziek is het normaal ja
Maar die zang_!
Het is tot nu toe de enige band waar ik zo veel power uit de zang kan voelenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Qua muziek is het normaal ja
Maar die zang_!
had zoveeeeeeeel... ik ga ff druk tikken.. via de link op de eerste pagina...quote:Op maandag 17 januari 2011 14:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
\welke anderen?maar wat wil je horen dan.
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het de vorige al was
quote:
nounouquote:Op maandag 17 januari 2011 14:29 schreef JaimyLee het volgende:
Bij 1:52 kan je tieten zien in het publiek
Ja inderdaadquote:Op maandag 17 januari 2011 14:29 schreef StephanL het volgende:
Leuk slap gelul, leer je nog eens wat
Die zanger ziet er ook wel een beetje uit als een downiequote:Op maandag 17 januari 2011 14:29 schreef JaimyLee het volgende:
gohquote:Op maandag 17 januari 2011 14:29 schreef JaimyLee het volgende:
Hoef ik maar voor in mn shirt te kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:29 schreef JaimyLee het volgende:
Hoe ziet dat er dan ongeveer uit? Pics?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoef ik maar voor in mn shirt te kijken
Syndrom of a Downquote:Op maandag 17 januari 2011 14:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die zanger ziet er ook wel een beetje uit als een downie
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er dan ongeveer uit? Pics?
Pics van wat je ziet in je shirtquote:Op maandag 17 januari 2011 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoef ik maar voor in mn shirt te kijken
Die jingle voor jouquote:Op maandag 17 januari 2011 14:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is pas cool
Al had ik misschien beter een ander nummer van hun kunnen kiezen
Op de BBQquote:
quote:
Nee ze loopt dus achter me in de kamer rond. dus ik zie niks. nu kan ze vanalles kapot maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
stiekem vind je het wel leuk
ik had hem nog niet gehoordquote:Op maandag 17 januari 2011 14:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat?
Die gebruikt ie de hele tijd toch al?
Of was dit een andere en lette ik niet op?
Ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had hem nog niet gehoord(luistert teststream
)
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:34 schreef Apuleius het volgende:
Goedemiddag muziekmensjes en platendraaibazen.![]()
Is de muziek vandaag een beetje te hachelen?
Altijd tochquote:Op maandag 17 januari 2011 14:34 schreef Apuleius het volgende:
Goedemiddag muziekmensjes en platendraaibazen.![]()
Is de muziek vandaag een beetje te hachelen?
Is dat niet een vent?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:29 schreef JaimyLee het volgende:
Wanneer je wiltquote:Op maandag 17 januari 2011 14:35 schreef JaimyLee het volgende:
Ik gaat heul ff weg, ik probeer voor 3 uur terug te zijn. Sperzieboonmeneer, hoelaat denk je dat Needles voorbij komt?
MAN BOOBSquote:
Ok ik zeg straks wel als ik terug ben, ben waarschijnlijk wel voor 3en terug dus ik zeg wel als ik wilquote:
Ik had dus echt een giga lading met van alles en nog wat in die andere gegooit... pfff ach ja...quote:
* Knetterkrankjorum moet tussen de haakjes typen en niet na [/me]quote:Op maandag 17 januari 2011 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum says : yeah baby...... oehaaa
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum moet tussen de haakjes typen en niet na [/me]
Sneu wel wijquote:
quote:
op school luisterenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:40 schreef Rockiejj het volgende:
27 luisteraars voor een overdagse school/werkdag is niet verkeerd.
Nicequote:Op maandag 17 januari 2011 14:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
op school luisteren![]()
misschien dat ik hem straks hier in de klas hardop aanzet (als het mag)
beetje promotie
Ik voel een quiz aankomenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
De vraag is of djkoelkast zijn eigen naam nog wel weet
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel een quiz aankomen![]()
De winnaar krijgt een echte koelkastkreun
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:45 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Klinkt meer als anale muziek dit.
ja als je van gitaren enzo houdt ben je 25 min te laatquote:Op maandag 17 januari 2011 14:45 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Klinkt meer als anale muziek dit.
Nee, ik hou meer van house/dance/hardstylequote:Op maandag 17 januari 2011 14:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja als je van gitaren enzo houdt ben je 25 min te laat
En fokken daarbijquote:Op maandag 17 januari 2011 14:46 schreef Rockiejj het volgende:
Ik hou echt van Radio ONZ kunnen luisteren op school.
Ik vind het fucking geniaalquote:Op maandag 17 januari 2011 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik krijg eerder spontane oorbloedingen als WH gaat zingen
Hoe noem je dit dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:46 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Nee, ik hou meer van house/dance/hardstyle
Doei doeiquote:
alleen ben ik bang dat ze zien dat ik fokquote:Op maandag 17 januari 2011 14:46 schreef Rockiejj het volgende:
Ik hou echt van Radio ONZ kunnen luisteren op school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |