abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 15:36:18 #26
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91465956
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef pberends het volgende:
Aanpak scheefwonen jaar vertraagd

[..]

Lees: ze willen meer greater fools op de koopmarkt jagen om de huizenprijzen in stand te houden :').
Nee, ze willen de sociale woningen vrij hebben voor die mensen waar het voor bedoeld is. Een gezin dat met een jaarinkomen van 50k een sociale huurwoning bezet houdt terwijl een aleenstaande moeder met 18k in de vrije sector moet huren in de vrije sector (en dus 2k zoveel betaalt) is niet de bedoeling.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:37:34 #27
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_91466021
Letland schijnt ook wel aantrekkelijk zijn, schijnt lekker rustig wonen te zijn.

Nederland daalde de huizenprijs in 2009 met 2 procent. 'Peanuts' als je dat vergelijkt met de prijsdalingen in sommige andere landen. Zo werd in Dubai een koopwoning gemiddeld 42 procent minder waard, in Letland zelfs bijna 50 procent.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_91466144
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:36 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Nee, ze willen de sociale woningen vrij hebben voor die mensen waar het voor bedoeld is. Een gezin dat met een jaarinkomen van 50k een sociale huurwoning bezet houdt terwijl een aleenstaande moeder met 18k in de vrije sector moet huren in de vrije sector (en dus 2k zoveel betaalt) is niet de bedoeling.
Maar dat andere is een heel leuk bijeffect :').
pi_91466373
quote:

[..]

'Ze' willen vooral dat mensen zich tot aan hun haarwortels in de schulden blijven steken, want als ze daar mee stoppen is het 'game over' :)
Dat er alleenstaande bijstandsmoedertjes in vrijesector woningen belanden lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk... of het moeten bezemkasten zijn.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_91466633
quote:

[..]

Coorporaties en de overheid hebben dus jarenlang een kerntaak verzaakt.

Er zou voor iedereen ( ongeacht wat iemand verdient) een goedkope woning beschikbaar moeten zijn. Iedereen heeft recht op onderdak, ongeacht hoeveel hij verdient.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_91466647
quote:

[..]

Eens daar zijn staatswoningen niet voor bedoelt. Dat is buitengewoon asociaal gedrag. Als dit soort taferelen zich afspelen op de vrije markt heb ik daar geen problemen mee.
pi_91466701
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Er zou voor iedereen ( ongeacht wat iemand verdient) een goedkope woning beschikbaar moeten zijn. Iedereen heeft recht op onderdak, ongeacht hoeveel hij verdient.
Defineer goedkoop ;)
  maandag 17 januari 2011 @ 15:52:14 #33
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91466793
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar dat die taak jarenlang verzaakt is, kan de huidige regering niets aan doen. Die kan alleen proberen het te verbeteren. En dat lijken ze iig van plan. Pech voor Xeno ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_91467080
En die 5% huurverhoging is nog excl. de inflatiecorrectie. Dat word dus een sprintje trekken voor de huur.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_91467154
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar dat die taak jarenlang verzaakt is, kan de huidige regering niets aan doen. Die kan alleen proberen het te verbeteren. En dat lijken ze iig van plan. Pech voor Xeno ;)
Deze regering gaat helemaal niets verbeteren, ze lossen namelijk helemaal niets op. Het 'wegpesten' van zogenaamde scheefhuurders is de oplossing volgens de leenkneuzen van NL w/
En weet je wat nog het allermooiste is dat ze ook nog blij zijn ook met deze oplossing en hun vreugde daarover komen posten hier op dit forum :')
Ik zou zeggen wie het laatst huurt lacht het best :D
I'll sing you a lullaby.
pi_91467214
Ik hoor _net_ op de radio dat het toch nog dit jaar doorgevoerd wordt. :Y

Wellicht is het ook op tv, maar aangezien ik een hypotheek heb kan ik geen tv betalen. :+
pi_91467315
quote:

[..]

Dat dus. Elke domme mongool kan bedenken dat een sociale huurwoning voor bovenmodaal verdieners van den zotte is.
pi_91467317
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
En die 5% huurverhoging is nog excl. de inflatiecorrectie. Dat word dus een sprintje trekken voor de huur.
big deal... waar moet ik die 500 euro inleveren.... met zulke 'prijsjes' kan ik het mij prima veroorloven met een bak X-large popcorn front row seated 'the collapse' te bekijken... ik huur immers scheef jeweetz toch :Y)
I'll sing you a lullaby.
pi_91467369
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]
Ik hoop het niet voor je xeno, anders moet je nog gaan verhuizen uit je sociale huurwoning.
pi_91467418
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef xenobinol het volgende:

Dat moet natuurlijk zijn: Wie het vroegst kocht....
pi_91467437
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef xenobinol het volgende:

[..]

big deal... waar moet ik die 500 euro inleveren.... met zulke 'prijsjes' kan ik het mij prima veroorloven met een bak X-large popcorn front row seated 'the collapse' te bekijken... ik huur immers scheef jeweetz toch :Y)
Ik kijk gezellig met je mee in mijn koophuis waarvan ik lachend mijn hypotheek betaal en over 27 jaar helemaal de ballen uit mijn broek lach om de hypotheek die er dan nog is. Ka-chin!
pi_91467470
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Elke domme mongool kan bedenken dat een sociale huurwoning voor bovenmodaal verdieners van den zotte is.
Elke fokker kan ook bedenken dat bijbouwen de enige juiste optie is om mensen aan een woning te helpen. Als alternatief wil ik voorstellen dat we ook gewoon een loterij organiseren en ieder jaar 3 procent van de bevolking euthanaseren. Problem solved :X
I'll sing you a lullaby.
pi_91467513
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Elke fokker kan ook bedenken dat bijbouwen de enige juiste optie is om mensen aan een woning te helpen. Als alternatief wil ik voorstellen dat we ook gewoon een loterij organiseren en ieder jaar 3 procent van de bevolking scheefhuurders euthanaseren. Problem solved :X
Fixed.
pi_91467551
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef Scorpie het volgende:
Ik kijk gezellig met je mee in mijn koophuis waarvan ik lachend mijn hypotheek betaal en over 27 jaar helemaal de ballen uit mijn broek lach om de hypotheek die er dan nog is. Ka-chin!
Ben jij een liefhebber van zoute or zoete popcorn :P
I'll sing you a lullaby.
pi_91467658
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat schijnt geen enkel probleem te zijn. Huizenprijzen in Duitsland en Amerika worden hier immers regelmatig als referentie aangehaald. :Y
Precies, dat is wat ik bedoelde te zeggen.
pi_91467681
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Fixed.
Ben je belazerd.... die geëuthanaseerde kopers zijn een goudmijn voor de schatkist.... huis moet verkocht worden... erfbelasting betaald worden en over de verkochte woning kan gewoon weer overdrachtsbelasting gevangen worden. Ik zou zelfs willen voorstellen twee keer zoveel kopers als huurders verplicht te euthanaseren om de staatsschuld versnelt af te kunnen lossen ^O^
I'll sing you a lullaby.
pi_91467698
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Defineer goedkoop ;)
Maakt op zich niet zoveel uit. Mensen moeten zelf kunnen beslissen hoeveel zij wensen uit te geven aan een woning, ongeacht het inkomen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_91467739
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef HansvD het volgende:

[..]

Precies, dat is wat ik bedoelde te zeggen.
Het "Maar Nederland is anders" dogma?
I'll sing you a lullaby.
pi_91467757
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Maakt op zich niet zoveel uit. Mensen moeten zelf kunnen beslissen hoeveel zij wensen uit te geven aan een woning, ongeacht het inkomen.
We hebben hier te maken met een liberaal _O_
I'll sing you a lullaby.
pi_91467770
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dat kan toch ook? Alleen niet meer in een gesubsidieerde woning. Maar dat is logisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')