Jup, behoorlijk irritant. Dit is ook een periode waarin er veel 'heerst' wat ik dan niet uitgebreid krijg maar wel door beïnvloed word. Nah ja, ik weet nu iig dat ik me daar gewoon bij neer moet leggen (en mijn werkgever ookquote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vervelend is dat. zeker omdat je met van die lopende bacillenverzamelaars-verspreiders werkt
wat is er spannend?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
Spannend, SunEn zo eerst lekker sporten?
Of dat slaapverhaal problemen gaat oplossenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wat is er spannend?![]()
Ja, zo sporten, ga het iig proberen.. Maar of het echt lekker gaat zijn dat weet ik zo net nog niet
Oh zoquote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of dat slaapverhaal problemen gaat oplossenJe bent er iig actief mee bezig om het op te lossen
Ben je al weer bij de dok geweest?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh zoja.. nou ja, actief... heb pas 3 maart een afspraak bij de neuroloog
dus dat duurt nog wel even. In de tussentijd kan ik niet zo heel veel doen behalve mijn medicijnen blijven innemen en mijn rust te pakken. Dat gaat overigens erg goed over het algemeen
Morgen.. moet ook wel want pillen zijn opquote:
Gaaah, daar zeg je zoiets! Mijn jaarvoorraad anticonceptiepil is op! Ik moet vandaag achter een herhaalrecept aan. Ik was het alweer vergeten!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Morgen.. moet ook wel want pillen zijn op![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
De Creamy Lemon Crumb Squares die ik vrijdag bakte smaken nog uitstekend!
Recept! Het is erg makkelijk!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef LieLie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die wil ik ook nog eens maken, maar dat moet ik helemaal niet doen eigenlijk
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef minilot het volgende:
Gaaah, daar zeg je zoiets! Mijn jaarvoorraad anticonceptiepil is op! Ik moet vandaag achter een herhaalrecept aan. Ik was het alweer vergeten!Dank voor de onbedoelde reminder!
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Recept! Het is erg makkelijk!![]()
Gewoon een keer bakken, de meeste ervan uitdelen en een paar zelf opeten. Kan geen kwaad!
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
leuke beschrijving!! Vooral het 'then lick the spatula, thank you'
Yup, dat vinden ze bij anticonceptie geen probleem.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
graag gedaan
![]()
En jaarvoorraad? Dat is handig!! Ik krijg altijd maar 6 strips tegelijk mee![]()
Ik heb het overwogen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon geen nieuwe pil halen, minilot
Ja ho, ik meen me toch te herinneren dat minilot zelf plannen in die richting had, hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekker, echt iets voor een weekend
en CF jij evil woman!
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon geen seks meer hebben.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Huh, wat? Niks ervan! Daar zou ik erg sip van worden.quote:
Werk ze, Isaquote:Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer op m'n werkAlweer.
Nu maar hopen dat ik snel klaar ben en om 4 uur of zo naar huis kan gaan.
Dat ziet er geweldig lekker uit, minilot!
En niet ongezond hoor, want er zit havermout in, en citroenen!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer op m'n werkAlweer.
Nu maar hopen dat ik snel klaar ben en om 4 uur of zo naar huis kan gaan.
Dat ziet er geweldig lekker uit, minilot!
Je zult na deze dienst wel helemaal kapot zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Als een blok, P!Echt heerlijk geslapen en vlak voor de wekker ging heel fris wakker geworden
![]()
Na 4 uur slaap
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:33 schreef Sarabi het volgende:
Hmm durf ik eindelijk te bellen voor een stageplaats........werkt diegene die ik moet bellen niet op maandag
goed dat je nog hebt lekker hebt kunnen slapen!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Als een blok, P!Echt heerlijk geslapen en vlak voor de wekker ging heel fris wakker geworden
![]()
Na 4 uur slaap
ben jij ook al bang om te bellen?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:33 schreef Sarabi het volgende:
Hmm durf ik eindelijk te bellen voor een stageplaats........werkt diegene die ik moet bellen niet op maandag
Weet je hoe fokking eng dat isquote:Op maandag 17 januari 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben jij ook al bang om te bellen?
Ja en volgens mij kan niemand het erger hebben dan de vorm dat ik het hebquote:Op maandag 17 januari 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben jij ook al bang om te bellen?
nee maar geloof graag dat sommigen het eng vinden.quote:
Je kent Steer?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja en volgens mij kan niemand het erger hebben dan de vorm dat ik het heb![]()
Handig is het niet
dan moet het wel heel erg zijn!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Handig is het niet
Stereotomy, aangenaam.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Handig is het niet
quote:
Nee, die vond ik wel leuk om te bellen. Behalve het laatste half jaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]hai
Belde jij je vriendin ook nooit? Ik heb mijn vriend in 3 jaar tijd nog nooit aan de telefoon gehad
Zie jequote:Op maandag 17 januari 2011 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, die vond ik wel leuk om te bellen. Behalve het laatste half jaar.
das ook niet lief van je vrouwquote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef golfer het volgende:
Ik belde elke dag met mijn vriendin totdat het niet meer mocht van mijn vrouw.
lekker hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef TAV74 het volgende:
Zo * TAV74 ademt rustig uit
1e stuk verzonden, 2e aan het afronden. Nog 1 te gaan, en dan ga ik een stuk meer ontspannen de rest van de week in.
Thuiswerken gaat echt snel soms![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef Duderella het volgende:
Golfer en Bluezz, dank voor de geweldige kaart!![]()
![]()
Ik stond helemaal zo in de gang:
![]()
![]()
![]()
Lief!
Aha. Leuk.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:07 schreef Duderella het volgende:
Golfer, het vliegtuigje is een hondenspeeltje dat we in PR hebben gekocht voor de doggie van vrienden.
Dank!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:07 schreef Sarabi het volgende:
Oja nu ik Dude zie
voor de LBD, ziet er super uit
Ik voel me met de minuut wijzer en wijzer worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Voel je je al een beetje bijna 40 intussen?
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Na 4 uur slaap
Safe > Sorryquote:Op maandag 17 januari 2011 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Het kan! En andersom is vervelender
Pff, ik zit te twijfelen. Wat denk jij, Isa? Zal ik de dokter bellen? Ik had het me een beetje voorgenomen, maar nu ik er nog eens over nadenk: ik ben niet echt ziek, vind ik.
Mee eens. We horen je al een aantal dagen praten over geen eetlust en zo.quote:
Nee hoor! Ik denk dat ik Ghana op een gegeven moment wel koorts had, maar verder niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Heb je koorts, CF? En zo ja, al een paar dagen?
Ik ben gewoon een beetje bang dat ik me aanstelquote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het nog even aankijken hoe het met je eetlust gaat, maar goed, dat zou ik doen. Ik ben niet zo'n doktersbezoekerAls ik defensieve geneeskunst zou omarmen had ik je vorige week al naar een arts gestuurd
Het feit dat je dat al denkt geeft al aan dat je er het type niet naar bent om je aan te stellen. Al het niet goed voelt gewoon even gaanquote:Op maandag 17 januari 2011 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje bang dat ik me aanstel
Anyway, ik denk zelf ook dat de rest van de klachten in stand worden gehouden door het feit dat ik bijna niks eet. Argh, dilemma.
Preciesquote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het feit dat je dat al denkt geeft al aan dat je er het type niet naar bent om je aan te stellen. Al het niet goed voelt gewoon even gaan
quote:Zsa Zsa Gabor weet niet van geamputeerd been
Uitgegeven: 17 januari 2011 13:48
Laatst gewijzigd: 17 januari 2011 14:39
AMSTERDAM - Zsa Zsa Gabor weet niet dat haar been deels is geamputeerd. Haar man heeft haar nog niet op de hoogte gebracht om Gabor niet gestresst te maken.
Waarom zou je hem de post moeten sturen, hij hoefde alleen maar te zorgen dat dat geld afgeschreven kon blijven worden?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg van mijn broer een beschuldigende mail waarin hij mij verweet de post niet aan hem te hebben gestuurdIk kreeg de neiging terug te mailen: Neem nou eens gvd eigen verantwoordelijkheid voor je eigen daden ipv mij steeds de schuld in de schoenen te schuiven!!! Maar niet gedaan. Overigens ook geen vermelding dat hij wel ging betalen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Wat erg Isa..........zoiets kan je toch niet verzinnen
Wat ongelooflijk jammerquote:Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg van mijn broer een beschuldigende mail waarin hij mij verweet de post niet aan hem te hebben gestuurdIk kreeg de neiging terug te mailen: Neem nou eens gvd eigen verantwoordelijkheid voor je eigen daden ipv mij steeds de schuld in de schoenen te schuiven!!! Maar niet gedaan. Overigens ook geen vermelding dat hij wel ging betalen.
Lekker is dat, ik weet echt niet wat ik er van moet zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]En dan te bedenken dat er nog véél meer belachelijks te vertellen valt over Isa's broer
Dit is echt het topje van de ijsberg. Triest als het kan zijn.
Welke verklaring heeft je broer dan? Waarom wilde Vodafone de boel afsluiten? Was dat omdat de kat zijn pinpas kapot gekauwd had?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hem teruggemaild dat ik geen post van Vodafone dien te krijgen, dacht dat het reclame was en de post heb weggegooid. Wat ook echt zo isPas toen ik de brief van Preventel kreeg heb ik die open gemaakt.
Maar als JIJ zijn internet stop had gezet, waarom is er dan een schuld bij Vodafone? Ik snap je broer niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Nee, mijn broer had besloten dat IK zijn internet had stop gezet![]()
Ik ben ook wel blij dat ik daar nu verder van af ben.
Eerst dat maar proberen aan z'n verstand te peuteren, maar waarschijnlijk zal hij zeggen dat je dit eerder en ook letterlijker tegen hem had moeten zeggen ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Nee, Steer, in de basis begrijpt hij niet dat ik hem een gunst heb verleend en hij dus geheel verantwoordelijk is voor correcte betaling, maw: dat zijn internet is stopgezet door Vodafone is geheel zijn schuld. Hij probeert dat op mij te schuiven omdat ik hem had moeten verwittigen dat er rekeningen waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef freecell het volgende:
Isa, je ouders hebben de hersens wel redelijk onevenredig verdeeld over hun kinderen hoor
Ik gok dat hij dan niks zegt en een nieuwe beschuldiging uit over iets andersquote:Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerst dat maar proberen aan z'n verstand te peuteren, maar waarschijnlijk zal hij zeggen dat je dit eerder en ook letterlijker tegen hem had moeten zeggen ofzo.
Komt nog wel, gun jezelf wat tijdquote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
Postopenmaakfobie heb ik dan weer niet![]()
Dat heb ik alleen met blauwe enveloppen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
Postopenmaakfobie heb ik dan weer niet![]()
Dat is hier vaak tamelijk goed nieuwquote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen met blauwe enveloppen.
En rekeningen. Dus zeg maar zo'n 90% van de postquote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen met blauwe enveloppen.
Hoeft niet te moeten, zegt mijn studieadviseur.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Begonnen toen ik depressief werd, toen ontwikkelde ik tegen de raarste dingen angststoornissen (autorijden, op straat fietsen, bellen, e-mail nakijken etc etc etc). Maar ik ben niet depressief meer, ik moet mag stoppen met die onzin
Daarom is het bij ons dus slecht nieuwsquote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is hier vaak tamelijk goed nieuw
Ja, hier ook. Maar die blauwe heb ik echt een hekel aan.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef TAV74 het volgende:
En rekeningen. Dus zeg maar zo'n 90% van de post
Ah. Daar hebben we ons zonnetje in huis weer.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
Wat heb ik toch een grote schijthekel aan die viezebelgen op kantoor
![]()
![]()
Je stelt ze een vraag op een normale manier en je krijgt gelijk weer een mes in de rug doordat ze concluderen dat we iets over het hoofd gezien hebben en dan ook nog ff naar hun baas en onze opdrachtgever cc-en
Ipv dat ze eens constructief meewerken
Achterlijke idioten
Valt bij mij wel mee, het is erg voorspelbaar wat er in staat.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar die blauwe heb ik echt een hekel aan.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah. Daar hebben we ons zonnetje in huis weer.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij zijn anders van mening. Zullen we er over bellen?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik voel me opeens niet zo raar meer met mijn belfobie.
Die heb ik dan weer niet! Ik bel heel graag met mensen, bedrijven en instanties! Ik los dat soort belletjes ook vaak voor andere mensen op.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik voel me opeens niet zo raar meer met mijn belfobie.
Oei! Ja, zo stevig kan het dus wel uit de hand lopen.. Naar is dat!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef golfer het volgende:
De zus van B. werd om die reden haar huis uitgezet. Bleek een enorme huurschuld te hebben en maakte gewoon de post niet meer open. Uiteindelijk bleek de totale schuld ruim 20.000 euro. Ze zit nog steeds in het schuldsaneringstraject.
cool!! ik wille weten!!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Hey! Ik weet nu waar Willem Wever woont![]()
Verder gaat alles goed hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
ben je mooi klaar meequote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef golfer het volgende:
De zus van B. werd om die reden haar huis uitgezet. Bleek een enorme huurschuld te hebben en maakte gewoon de post niet meer open. Uiteindelijk bleek de totale schuld ruim 20.000 euro. Ze zit nog steeds in het schuldsaneringstraject.
Ahhh, the Belgian wayquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
Wat heb ik toch een grote schijthekel aan die viezebelgen op kantoor
![]()
![]()
Je stelt ze een vraag op een normale manier en je krijgt gelijk weer een mes in de rug doordat ze concluderen dat we iets over het hoofd gezien hebben en dan ook nog ff naar hun baas en onze opdrachtgever cc-en
Ipv dat ze eens constructief meewerken
Achterlijke idioten
Nou ja, kijk...hij had wel gelijk hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahhh, the Belgian way![]()
Je zou echt wensen dat ze wat directer communiceerden.
Dat ziet er geweldig uit (en een goede manier om van m'n enorme zak havermout af te komen. Ik krijg kokhalsneigingen van warme melk in de ochtend).quote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Recept! Het is erg makkelijk!![]()
Gewoon een keer bakken, de meeste ervan uitdelen en een paar zelf opeten. Kan geen kwaad!
Fish Fight heb ik net gedownload. Was nog bezig met Gordon Ramseys Best Restaurant oid. Wel een leuke seriequote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef golfer het volgende:
In het kader van Hugh's Fish Fight ook de aflevering van gisteravond van Gordon Ramsay (Shark bait) binnengehengeld en op DVD gebrand,.
Ik heb het in hele lichte mate, alleen betekent dat bij mij dat ik het soms even laat liggen, maar nooit langer dan een week of twee. En ik betaal automatisch waar het kan zodat ik niet steeds last minute hoef te betalen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef Isabeau het volgende:
golfer en minilot, ik weet dat er echt véél meer mensen met deze 'stoornis' zijn en ze schamen zich er allemaal zo voor zodat het pas naar voren komt als er idd enorme schulden zijn. Ik wil ook gewoon alles op automatisch afschrijven hebben, zodat ik geen rekeningen krijg. Maar dat werkt niet voor alles.
Hoe is het met jou DnD? Huisje al helemaal ingericht?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat ziet er geweldig uit (en een goede manier om van m'n enorme zak havermout af te komen. Ik krijg kokhalsneigingen van warme melk in de ochtend).
Dat blikje gecondenseerde melk, dat gebruik je zonder er verder nog iets mee te doen?
Dude vandaag jarig, trouwens? Van harte!.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
De meeste smartphones waar deze layout voor bedoeld is hebben een functie waarbij je met 1 tik bovenaan de pagina komt. Geen idee wat jouw telefoon is, maar bij de iPhone tik je 1 keer tegen de titelbalk aan en de browser schiet naar boven.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
nieuwe layout op mobiel is niet handig. onderaan pagina kun je niet terug naar gewoon CUL, moet je eerst helemaal naar boven scrollen.
En Danny heeft die layout niet gemaakt. Mocht hij willen.quote:Danny; lees je dit?
staat bij mij altijd 0 euro opquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar die blauwe heb ik echt een hekel aan.
Yup, want om de één of andere reden lost het zich nooit vanzelf op, hoeveel brieven je ook ongeopend bij het oud papier gooit. Snif.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef Isabeau het volgende:
golfer en minilot, ik weet dat er echt véél meer mensen met deze 'stoornis' zijn en ze schamen zich er allemaal zo voor zodat het pas naar voren komt als er idd enorme schulden zijn.
Wat lief dat je dat vraagt.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe is het met jou DnD? Huisje al helemaal ingericht?
oh nee heb ik niet, heb alweer een oud ding (half jaar oud = oud tegenwoordig)quote:Op maandag 17 januari 2011 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De meeste smartphones waar deze layout voor bedoeld is hebben een functie waarbij je met 1 tik bovenaan de pagina komt. Geen idee wat jouw telefoon is, maar bij de iPhone tik je 1 keer tegen de titelbalk aan en de browser schiet naar boven.
[..]
En Danny heeft die layout niet gemaakt. Mocht hij willen.
Hoe weet jij dat nou weer, lurkertquote:Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat vraagt.. Ja hoor, helemaal gesetteld en prima naar m'n zin! Jij woont in Maastricht tegenwoordig? Tof!
.
Ik lurk regelmatig, inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, lurkertJa, ik heb het hier ook erg naar m'n zin.
Oh...ze gaan nog ff door?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef golfer het volgende:
In het kader van Hugh's Fish Fight ook de aflevering van gisteravond van Gordon Ramsay (Shark bait) binnengehengeld en op DVD gebrand,.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb een hekel aan schuld dus ik probeer rekeningen direct weg te werken. en ja, nu kan dat nog nu ik thuiswoon
Dat gaat dan precies hetzelfdequote:Op maandag 17 januari 2011 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde
Maar dat zal inderdaad ook wel veranderen als ik uit huis ga
Ja, de actie gaat nog even door.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...ze gaan nog ff door?Ik ga straks ook ff vissen
Maar niet met een net hoor
Ik haal alleen binnen wat ik nodig
Met 4 lijnen
Neh...op de server van XSNewsquote:Op maandag 17 januari 2011 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, de actie gaat nog even door.
En waar ga je vissen? In een sloot bij Moerdijk?
Ik denk door het veel wel te doen dat het bij mij wel over kan gaanquote:Op maandag 17 januari 2011 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Maar die belfobie lost zich vrees ik niet zo maar op
gelukkig ben jij niet degene die hoeft te bellen!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:22 schreef Sarabi het volgende:
Ik met mijn belfobie zit nu trouwens al ruim 2 uur te wachten totdat iemand mij terugbelt
't is ongeveer even erg hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig ben jij niet degene die hoeft te bellen!
ik hoop het ook. hoop niet dat het als het een maand niet gaat ik wacht en dan blijf wachten en uitstellen... dan gaat de situatie verkeerd!quote:
Ik probeer het en tot op heden lukt het mequote:
Tja daar kan je verder ook niets aan doenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik probeer het en tot op heden lukt het meHier en daar vergeet ik wel eens wat maar da's pure dommigheid
Als je op jezelf woont betekent het niet per direct dat je rekeningen niet meer kunt betalen hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb een hekel aan schuld dus ik probeer rekeningen direct weg te werken. en ja, nu kan dat nog nu ik thuiswoon
ohja idd een vriendin heeft dat ook. ze neemt de telefoon wel op als ik bel en ik merk niks maar kreeg laatst te horen dat ze het heel eng vindquote:
ligt aan je (financiele) situatie. hoop dat het lukt jaquote:Op maandag 17 januari 2011 16:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je op jezelf woont betekent het niet per direct dat je rekeningen niet meer kunt betalen hoor,
Ben een man hequote:Op maandag 17 januari 2011 16:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja daar kan je verder ook niets aan doen
bellen is leuk!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Als er anoniem wordt gebeld heb ik ook nog steeds de neiging niet op te nemenMaar mijn werk belt ook anoniem
Gelukkig is mijn teamleider op de hoogte dat ik liever sms'jes ontvang.
erg he, ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 16:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
bellen is leuk!
doe eigenlijk niks anders als ik in de auto zit
Dat heb ik ook met mijn werk, waarom moeten die altijd anoniem bellen?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Als er anoniem wordt gebeld heb ik ook nog steeds de neiging niet op te nemenMaar mijn werk belt ook anoniem
Gelukkig is mijn teamleider op de hoogte dat ik liever sms'jes ontvang.
je belt mij nooitquote:
heb daar nooit zo last van. Ik let gewoon niet op het gesprek als ik mij moet concentreren op het verkeer.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en mensen die zitten te bellen in de auto vind ik levens gevaarlijk(ook hands free, al scheelt het wel een beetje..) Je merkt gewoon dat de aandacht er niet 100% bij is. Doe het zelf ook zo min mogelijk en indien ik gebeld wordt hou ik het kort.
Tja.,. ik ken ook mensen die vinden dat ze heel goed kunnen SMS'en tijdens het rijdenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je belt mij nooit
[..]
heb daar nooit zo last van. Ik let gewoon niet op het gesprek als ik mij moet concentreren op het verkeer.
19uquote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...trekZin in iets lekkers
Zal ik wel of niet de automaat gaan plunderen?
Zit hier nog wel tot 7 uur
nee dan gaat je vriendin verkeerde dingen denken enzoquote:
ik haha. ik sms blind, van het openen van mijn messager tot het versturen en afsluiten en dan met max 2 spelfoutenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.,. ik ken ook mensen die vinden dat ze heel goed kunnen SMS'en tijdens het rijden
Ik wil wel altijd even kijken wat er in een smsje staat als ik er een krijgquote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.,. ik ken ook mensen die vinden dat ze heel goed kunnen SMS'en tijdens het rijden
9 uurquote:Op maandag 17 januari 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
19u
hoe laat ben je begonnen?
voicedailquote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hoezo? wat voor gesprek wou jij dan voeren?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee dan gaat je vriendin verkeerde dingen denken enzo
Dat in combi met handsfree en zo is wel te doen. Maar zelf vind ik het echt niet prettig of verantwoord. Terwijl ik een goede multitasker benquote:
Daarmee heb ik ooit per ongeluk een kennis opgebeld die ik al 2 jaar niet meer gesproken had. Wilde het album 'Dark side of the moon' opzetten via voice control.quote:
nou haal dan maar 2 repen uit de automaatquote:Op maandag 17 januari 2011 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
9 uurEn het wordt vanavond wel een uur of 11 gok ik. Dus mooi extra uren ter compensatie de komende weken
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook geen beller of sms-er.
Alleen strikt noodzakelijk of zakelijk.
Vandaar ook mijn pre-paid abonnement bij het Kruidvat. Heb het nu vanaf oktober en heb al voor 1, 61 euro verbruikt.
koetjes en kalfjesquote:Op maandag 17 januari 2011 16:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hoezo? wat voor gesprek wou jij dan voeren?
lolquote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarmee heb ik ooit per ongeluk een kennis opgebeld die ik al 2 jaar niet meer gesproken had. Wilde het album 'Dark side of the moon' opzetten via voice control.
Ja,ja..dierenseks.quote:
Ik ga geloof ik ook daar op overstappen. Of iig iets soortgelijks. Wil van mijn abbo af, gebruik dat ding niet vaak genoeg om dat er nog voor over te hebben inmiddels.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook geen beller of sms-er.
Alleen strikt noodzakelijk of zakelijk.
Vandaar ook mijn pre-paid abonnement bij het Kruidvat. Heb het nu vanaf oktober en heb al voor 1, 61 euro verbruikt.
Jawel, over 10 minuten, want dan gooi je de boel dicht.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef Bluezz het volgende:
Tis maar goed dat ik geen belfobie heb want we zijn echt letterlijk sufgebeld vandaag
Ik kan hem niet meer horen, er komt gewoon geen eind aan
Die mij die rechter maarquote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks vet en geraffineerde suiker verander je toch in een slanke den door het eten van Ballisto's, P
wij hebben zelfde toon als in veel winkels en restaurants. zit je lekker te eten; word je herinnerd aan je werkquote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef Bluezz het volgende:
Tis maar goed dat ik geen belfobie heb want we zijn echt letterlijk sufgebeld vandaag
Ik kan hem niet meer horen, er komt gewoon geen eind aan
Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit. Sowieso roodharige vrouwen.quote:
Jij vindt Aziatische vrouwen leuk.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit. Sowieso roodharige vrouwen.
Moet je de beltoon veranderen. Dat kan toch op elk toestel?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
wij hebben zelfde toon als in veel winkels en restaurants. zit je lekker te eten; word je herinnerd aan je werk
Roodharige, aziatische vrouwen vooral..quote:
Of er niet teveel waarde aan hechtenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je de beltoon veranderen. Dat kan toch op elk toestel?
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
bellen is leuk!
doe eigenlijk niks anders als ik in de auto zit
Ik absoluut nietquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij vindt Aziatische vrouwen leuk.
Alleen eten?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga vanavond eten met een roodharige
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
is L. alweer terug?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
Inderdaad!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit. Sowieso roodharige vrouwen.
Je bent zelf roodharigachtigquote:Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Inderdaad!Ik heb zeer zoete herinneringen aan roodharige meisjes.
en dat mag nietquote:
romantischquote:Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, gister mee gelunched en gewandeld langs de maas, was leuk.
Niet in het echt! Ik ben van mezelf 'gewoon' blond - ik verf het zo nu en dan ietsje goudachtiger.quote:
Vrouwen zijn nooit wat ze zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet in het echt! Ik ben van mezelf 'gewoon' blond - ik verf het ietsje goudachtiger.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef minilot het volgende:
(Ik heb sinds een maand een het geluid van een theremin als ringtone. Die vind ik zó leuk dat ik vaak wacht met opnemen.)
Ik draag geen lippenstift.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nooit wat ze zijn
Hun ogen spreken door de mascara, hun lach is zo verpletterend door de lippenstift, en hun haren dansen vanwege de dimethicone![]()
En als ze hun kleren uit doen zakt alles gemiddeld 10cm aangezien de push-up bh/panty/corrigerende hemdjes dan hun werk niet meer kunnen doenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nooit wat ze zijn
Hun ogen spreken door de mascara, hun lach is zo verpletterend door de lippenstift, en hun haren dansen vanwege de dimethicone![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En als ze hun kleren uit doen zakt alles gemiddeld 10cm aangezien de push-up bh/panty/corrigerende hemdjes dan hun werk niet meer kunnen doen
Speciaal voor Steer, mijn volstrekt ongestylde, volledig nepkleurloze zomerhaar, boven een makeuploos bleekschetengezicht (zie die aderen toch eens doorschijnen!)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik weet dat ik nauwelijks wenkbrauwen heb.Familietrekje. Piepklein zijn ze. Ik heb nog nooit iets hoevenkunnen epileren.
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef minilot het volgende:
(Ik heb sinds een maand een het geluid van een theremin als ringtone. Die vind ik zó leuk dat ik vaak wacht met opnemen.)
Zit vaak wat beter als het iets stretch heeft.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
Viel me trouwens wel op dat van die stretch spijkerbroeken erg in zijn dit jaar bij vrouwen? Je ziet haast geen vrouwen meer in normale 100% katoenen spijkerbroeken. Altijd een paar procent spandex
Komt de Heavy Metal look weer in de mode?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
Viel me trouwens wel op dat van die stretch spijkerbroeken erg in zijn dit jaar bij vrouwen? Je ziet haast geen vrouwen meer in normale 100% katoenen spijkerbroeken. Altijd een paar procent spandex
spookeyyyyyyquote:Op maandag 17 januari 2011 17:26 schreef golfer het volgende:
Ik zit een boek van Leon de Winter te lezen en op een bepaalde bladzijde staan een paar regels van het nummer Bicycle van Queen geschreven.
Ik lees het en op dat moment begint op Radio 2....Bicycle van Queen,
Eng hoor.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef golfer het volgende:
B. heeft De Waterlelies van de Efteling als ringtone. Lijkt mij ook iets voor jou, Minilot.
Echt. Ik zat helemaal met kippenvel op mijn armen.quote:
Dat is echt not done in serieuze Eftelingliefhebberskringen!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef golfer het volgende:
B. heeft De Waterlelies van de Efteling als ringtone. Lijkt mij ook iets voor jou, Minilot.
Evenmin!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef Anthraxx het volgende:
De muziek van de Carnavalsride wél Minilot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een jurkje![]()
Echt een supermooie
Nu nog iets kopen voor erop.
Ahhw, ik hoopte zo op een foto in die spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Ik heb een jurkje![]()
Echt een supermooie
Oeh zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat betreft je dilemma:is dat een dilemma dan??
![]()
Ik heb een jurkje![]()
Echt een supermooie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik heb een jurkje![]()
Echt een supermooie
Echt bont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want de echte staat mooierquote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh zien!
En wat betreft je dilemma:is dat een dilemma dan??
Ik heb een jurkje![]()
Echt een supermooie
Nep. Ik ben anti-bont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestaan die, skihut-puristen?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn Eftelingkenners al net zo erg als audiofielen of skihut puristen?
ik vind bont lelijkquote:
Ik probeer even te begrijpen wat je hier nu *precies* mee bedoeltquote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zijn Eftelingkenners al net zo erg als audiofielen of skihut puristen?
Dat ondanks alle goede bedoelingen die puristen soms wel heel ver door kunnen slaanquote:Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik probeer even te begrijpen wat je hier nu *precies* mee bedoelt
Geen idee. Waarschijnlijk kan je er hier meer over lezen:quote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef Anthraxx het volgende:
Serieuze vraag eigenlijk: is er ook nog verschil te vinden tussen echt bont en het bont wat op minder nette manier is verkregen (maar wel echt bont?). Niet dat ik het verder goedkeur allemaal, maar ik heb er nooit echt over gehoord eigenlijk. Of kun je dat laatste echt niet meer krijgen?
Zo'n zielige wasbeer banner helpt wel meteen. Ik wil meteen donerenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Waarschijnlijk kan je er hier meer over lezen:
http://www.bontvoordieren.nl/
Ik vind het een lastige; leren jasjes draag ik zonder morele problemen, ik eet vlees (probeer te gaan voor goede kwaliteit, maar er sluipt her en der toch weleens een supermarktkippetje naar binnen) en toch vind ik bont wel een stapje verder - hoewel het dierenwelzijn in die tak van sport het meest nauwkeurig in de gaten wordt gehouden (weliswaar niet om dierenliefhebber-redenen, maar tochquote:Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:
ik vind bont lelijk![]()
![]()
behalve als je bont kunt vinden van een dier wat er niet speciaal voor gefokt is en waarvan de rest niet in de afvalbak is verdwenen
Ik heb er geen bezwaar tegen als het bont als "afvalproduct" over blijft. Ik heb er wel bezwaar tegen om de dieren opzettelijk de nek om te draaien, puur en alleen voor het bont en de rest de vuilnisbak in te kieperen. Maar ik durf niet te zeggen of het uberhaupt bestaat op deze manier.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef minilot het volgende:
Ik zou voor bont gaan als dat mooier, warmer en/of comfortabeler is. Maar ja, ik heb ook geen bezwaar tegen foie gras eten, dus misschien moet ik er maar niks over zeggen.
Raar hoe dat soms gaat met persoonlijke moraal - ik heb bijvoorbeeld wél weer ontzettend veel tegen op het houden van huisdieren en tegen vlees-kiloknallers in de supermarkt.
Mja, ik denk dat ik wel beschouwd kan worden als het doorgeslagen puristische type.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat ondanks alle goede bedoelingen die puristen soms wel heel ver door kunnen slaan.
Waarom dit liedje van de zoon van Mies?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
Blonde haren, blauwe ogen
Uit een sprookjesboek geslopen
Kwam ze voor m'n ruitje staan en zei
"Graag een kaartje van vijf gulden
Voor de film van vanavond"
Ik vroeg "waarom ga je niet met mij"
En dit is wat ze zei
Omdat minilot blonde haren en blauwe ogen heeft.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom dit liedje van de zoon van Mies?
Wat is jouw mening over de lavenhandel die vroeger vrolijk rondwaaide bij de plaatselijke Blokker?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik wel beschouwd kan worden als het doorgeslagen puristische type.![]()
Maar om dat voor mezelf een beetje goed te praten beheer ik tegelijkertijd ook een webcommunity voor serieuze, kritische Eftelingliefhebbers (tweeduizend leden) en schrijf ik intelligente, zure stukjes over de Efteling en de pretparkbranche in het algemeen.
helemaal mee eens, maar dat 'verantwoorde' bont bestaat dus niet (lees ik net op die site). Zelfs konijnenbont is niet het bij-product van voedselkonijnen..quote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er geen bezwaar tegen als het bont als "afvalproduct" over blijft. Ik heb er wel bezwaar tegen om de dieren opzettelijk de nek om te draaien, puur en alleen voor het bont en de rest de vuilnisbak in te kieperen. Maar ik durf niet te zeggen of het uberhaupt bestaat op deze manier.
Net zoals leer. Die koe wordt van begin tot eind in zijn geheel gebruikt.
Oooh, bioscoopkaartjes kopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
En dit is wat ze zei
Oh. Ik dacht dat je even wat aan je moeder wilde vragen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat minilot blonde haren en blauwe ogen heeft.
Bij konijnen had ik het wel verwacht eigenlijk, omdat wij ze ook nuttigen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar dat 'verantwoorde' bont bestaat dus niet (lees ik net op die site). Zelfs konijnenbont is niet het bij-product van voedselkonijnen..
Ik vind het gewoon echt niet nodig bont te dragen. Totale overbodige luxe en ik snap niet zo goed dat mensen het mooi kunnen vinden als je ook nog eens weet hoe het verkregen is.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef minilot het volgende:
ik heb bijvoorbeeld wél weer ontzettend veel tegen op het houden van huisdieren
Grappig dat je dat zegt, omdat ik en de rest van onze redactie toevallig nu bezig zijn met een ENORM project over twintig jaar Volk van Laaf in de Efteling. Ik heb daarvoor juist twee weken geleden de ondernemer die verantwoordelijk was voor die hele Tuinlaven-hausse geinterviewd! Wat ik ervan vind? Dat is te genuanceerd voor in een forumpostje.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de lavenhandel die vroeger vrolijk rondwaaide bij de plaatselijke Blokker?
Ja ik ook.. maar blijkt dat voedselnijnen te jong geslacht worden, dan is hun vacht nog niet mooi genoeg. En voor bont gebruiken ze vaak ook een ander ras wat een betere haarinplant heeft maar blijkbaar weer niet lekker genoeg is om te etenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij konijnen had ik het wel verwacht eigenlijk, omdat wij ze ook nuttigen.
Zure stukjes over de efteling? Verklaar je naderquote:Op maandag 17 januari 2011 17:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik wel beschouwd kan worden als het doorgeslagen puristische type.![]()
Maar om dat voor mezelf een beetje goed te praten beheer ik tegelijkertijd ook een webcommunity voor serieuze, kritische Eftelingliefhebbers (ik speel een beetje de baas over tweeduizend leden) en schrijf ik intelligente, zure stukjes over de Efteling en de pretparkbranche in het algemeen.
Ohjee. Ik heb drie huisbeesten rondlopen. Nu is minilot niet meer lief voor mijquote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef minilot het volgende:
Ik zou voor bont gaan als dat mooier, warmer en/of comfortabeler is. Maar ja, ik heb ook geen bezwaar tegen foie gras eten, dus misschien moet ik er maar niks over zeggen.
Raar hoe dat soms gaat met persoonlijke moraal - ik heb bijvoorbeeld wél weer ontzettend veel tegen op het houden van huisdieren en tegen vlees-kiloknallers in de supermarkt.
Begin maar vast met typenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, omdat ik en de rest van onze redactie toevallig nu bezig zijn met een ENORM project over twintig jaar Volk van Laaf in de Efteling. Ik heb daarvoor juist twee weken geleden de ondernemer die verantwoordelijk was voor die hele Tuinlaven-hausse geinterviewd! Wat ik ervan vind? Dat is te genuanceerd voor in een forumpostje.
Even aan mijn moeder vragenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
En dit is wat ze zei
Toch vind ik die site van Bont voor dieren dan weer een beetje... tendentieus, het is niet alsof al die beesten gevild en bloederig en wel in de kliko worden gegooid - bij mijn weten wordt er o.a. voer voor huisdieren (quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja ik ook.. maar blijkt dat voedselnijnen te jong geslacht worden, dan is hun vacht nog niet mooi genoeg. En voor bont gebruiken ze vaak ook een ander ras wat een betere haarinplant heeft maar blijkbaar weer niet lekker genoeg is om te eten![]()
Tsja. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet enorm goed kan beargumenteren hoor. Maar ik word er in elk geval altijd wel treurig van: knaagdieren die in zo'n klein hokje zitten, honden die maar een paar keer per dag een rondje door de straat mogen lopen, poezen die nooit buiten komen.. Het voelt heel erg alsof dieren daar écht niet voor bedoeld zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig naar je argumenten daar voor
(niet om een discussie uit te lokken of zo, maar pure nieuwsgierigheid..)
Uiteraard, maar als je heel genuanceerd bent als actiegroep zet het niet veel doden aan de zijkquote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toch vind ik die site van Bont voor dieren dan weer een beetje... tendentieus, het is niet alsof al die beesten gevild en bloederig en wel in de kliko worden gegooid - bij mijn weten wordt er o.a. voer voor huisdieren () van gemaakt.
Nee hoor. Ik snap namelijk heel goed waarom andere mensen huisdieren wél fijn vinden. En ik vind het ook weer niet zó'n belangrijke kwestie dat ik het op wat voor manier dan ook in de weg laat zitten bij wat ik van iemand vind.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ohjee. Ik heb drie huisbeesten rondlopen. Nu is minilot niet meer lief voor mij
Nee, echt niet.quote:[..]
Begin maar vast met typen
quote:
Grinnikquote:Op maandag 17 januari 2011 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
helder. En ik kan je gedachtegang absoluut volgen
en geef je voor een groot deel ook wel gelijk (ook al ben ik het er dus niet 100% mee eens omdat ik denk dat het anders kan en moet dan wat je beschrijft en dat gelukkig in veel/steeds meer gevallen ook zo is
)
Het nemen van huisdieren is misschien wel net zo egoïstisch al het krijgen van kinderen[/knuppel in hoenderhokmodus]
![]()
![]()
Nou ja, ik ben niet zomaar een gillende fan die alles dat de Efteling doet heel tof vindt. Ik ben vooral een heel groot liefhebber van de verrukkelijke oorspronkelijke sfeer die door Anton Pieck en zeker ook door zijn opvolger is neergezet. Een stijlvastheid die de Efteling tot ver in de jaren negentig (met uitzondering van Carnaval Festival, dat is een vreemde eend in de bijt en was extern ontworpen) heeft volgehouden.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zure stukjes over de efteling? Verklaar je nader
Ik heb een jurkje![]()
Echt een supermooie
echt bont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben een ernome carnivoor en eet van alles maar bont is voor mij persoonlijk dan weer een brug te ver. Dieren die alleen gekweekt worden voor hun bontje, nee dat vind ik zo afschuwelijk. Koeien eten we tenminste nog op, leer is dan een bijproduct..♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja, maar een kip wordt toch ook gewoon alleen gekweekt voor jouw satéetje?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt bont?
ik ben een ernome carnivoor en eet van alles maar bont is voor mij persoonlijk dan weer een brug te ver. Dieren die alleen gekweekt worden voor hun bontje, nee dat vind ik zo afschuwelijk. Koeien eten we tenminste nog op, leer is dan een bijproduct..
ik eet geen satéquote:Op maandag 17 januari 2011 17:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar een kip wordt toch ook gewoon gekweekt voor jouw satéetje?
Vergeet de veren niet voor je kussenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar een kip wordt toch ook gewoon alleen gekweekt voor jouw satéetje?
Een kip is door onze lieve heer geschapen om op te etenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar een kip wordt toch ook gewoon alleen gekweekt voor jouw satéetje?
niet alle ganzenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vergeet de veren niet voor je kussen.
Hoewel ganzen daar beter in zijn en behoorlijk gemarteld worden ervoor, omdat ze meerdere keren geplukt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |