Jup, behoorlijk irritant. Dit is ook een periode waarin er veel 'heerst' wat ik dan niet uitgebreid krijg maar wel door beïnvloed word. Nah ja, ik weet nu iig dat ik me daar gewoon bij neer moet leggen (en mijn werkgever ookquote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vervelend is dat. zeker omdat je met van die lopende bacillenverzamelaars-verspreiders werkt
wat is er spannend?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
Spannend, SunEn zo eerst lekker sporten?
Of dat slaapverhaal problemen gaat oplossenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wat is er spannend?![]()
Ja, zo sporten, ga het iig proberen.. Maar of het echt lekker gaat zijn dat weet ik zo net nog niet
Oh zoquote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of dat slaapverhaal problemen gaat oplossenJe bent er iig actief mee bezig om het op te lossen
Ben je al weer bij de dok geweest?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh zoja.. nou ja, actief... heb pas 3 maart een afspraak bij de neuroloog
dus dat duurt nog wel even. In de tussentijd kan ik niet zo heel veel doen behalve mijn medicijnen blijven innemen en mijn rust te pakken. Dat gaat overigens erg goed over het algemeen
Morgen.. moet ook wel want pillen zijn opquote:
Gaaah, daar zeg je zoiets! Mijn jaarvoorraad anticonceptiepil is op! Ik moet vandaag achter een herhaalrecept aan. Ik was het alweer vergeten!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Morgen.. moet ook wel want pillen zijn op![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
De Creamy Lemon Crumb Squares die ik vrijdag bakte smaken nog uitstekend!
Recept! Het is erg makkelijk!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef LieLie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die wil ik ook nog eens maken, maar dat moet ik helemaal niet doen eigenlijk
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef minilot het volgende:
Gaaah, daar zeg je zoiets! Mijn jaarvoorraad anticonceptiepil is op! Ik moet vandaag achter een herhaalrecept aan. Ik was het alweer vergeten!Dank voor de onbedoelde reminder!
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Recept! Het is erg makkelijk!![]()
Gewoon een keer bakken, de meeste ervan uitdelen en een paar zelf opeten. Kan geen kwaad!
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
leuke beschrijving!! Vooral het 'then lick the spatula, thank you'
Yup, dat vinden ze bij anticonceptie geen probleem.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
graag gedaan
![]()
En jaarvoorraad? Dat is handig!! Ik krijg altijd maar 6 strips tegelijk mee![]()
Ik heb het overwogen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon geen nieuwe pil halen, minilot
Ja ho, ik meen me toch te herinneren dat minilot zelf plannen in die richting had, hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekker, echt iets voor een weekend
en CF jij evil woman!
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon geen nieuwe pil halen, minilot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |