Jup, behoorlijk irritant. Dit is ook een periode waarin er veel 'heerst' wat ik dan niet uitgebreid krijg maar wel door beïnvloed word. Nah ja, ik weet nu iig dat ik me daar gewoon bij neer moet leggen (en mijn werkgever ookquote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vervelend is dat. zeker omdat je met van die lopende bacillenverzamelaars-verspreiders werkt
wat is er spannend?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
Spannend, SunEn zo eerst lekker sporten?
Of dat slaapverhaal problemen gaat oplossenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wat is er spannend?![]()
Ja, zo sporten, ga het iig proberen.. Maar of het echt lekker gaat zijn dat weet ik zo net nog niet
Oh zoquote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of dat slaapverhaal problemen gaat oplossenJe bent er iig actief mee bezig om het op te lossen
Ben je al weer bij de dok geweest?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh zoja.. nou ja, actief... heb pas 3 maart een afspraak bij de neuroloog
dus dat duurt nog wel even. In de tussentijd kan ik niet zo heel veel doen behalve mijn medicijnen blijven innemen en mijn rust te pakken. Dat gaat overigens erg goed over het algemeen
Morgen.. moet ook wel want pillen zijn opquote:
Gaaah, daar zeg je zoiets! Mijn jaarvoorraad anticonceptiepil is op! Ik moet vandaag achter een herhaalrecept aan. Ik was het alweer vergeten!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Morgen.. moet ook wel want pillen zijn op![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
De Creamy Lemon Crumb Squares die ik vrijdag bakte smaken nog uitstekend!
Recept! Het is erg makkelijk!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef LieLie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die wil ik ook nog eens maken, maar dat moet ik helemaal niet doen eigenlijk
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef minilot het volgende:
Gaaah, daar zeg je zoiets! Mijn jaarvoorraad anticonceptiepil is op! Ik moet vandaag achter een herhaalrecept aan. Ik was het alweer vergeten!Dank voor de onbedoelde reminder!
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Recept! Het is erg makkelijk!![]()
Gewoon een keer bakken, de meeste ervan uitdelen en een paar zelf opeten. Kan geen kwaad!
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
leuke beschrijving!! Vooral het 'then lick the spatula, thank you'
Yup, dat vinden ze bij anticonceptie geen probleem.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
graag gedaan
![]()
En jaarvoorraad? Dat is handig!! Ik krijg altijd maar 6 strips tegelijk mee![]()
Ik heb het overwogen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon geen nieuwe pil halen, minilot
Ja ho, ik meen me toch te herinneren dat minilot zelf plannen in die richting had, hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekker, echt iets voor een weekend
en CF jij evil woman!
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon geen seks meer hebben.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Huh, wat? Niks ervan! Daar zou ik erg sip van worden.quote:
Werk ze, Isaquote:Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer op m'n werkAlweer.
Nu maar hopen dat ik snel klaar ben en om 4 uur of zo naar huis kan gaan.
Dat ziet er geweldig lekker uit, minilot!
En niet ongezond hoor, want er zit havermout in, en citroenen!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer op m'n werkAlweer.
Nu maar hopen dat ik snel klaar ben en om 4 uur of zo naar huis kan gaan.
Dat ziet er geweldig lekker uit, minilot!
Je zult na deze dienst wel helemaal kapot zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Als een blok, P!Echt heerlijk geslapen en vlak voor de wekker ging heel fris wakker geworden
![]()
Na 4 uur slaap
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:33 schreef Sarabi het volgende:
Hmm durf ik eindelijk te bellen voor een stageplaats........werkt diegene die ik moet bellen niet op maandag
goed dat je nog hebt lekker hebt kunnen slapen!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Als een blok, P!Echt heerlijk geslapen en vlak voor de wekker ging heel fris wakker geworden
![]()
Na 4 uur slaap
ben jij ook al bang om te bellen?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:33 schreef Sarabi het volgende:
Hmm durf ik eindelijk te bellen voor een stageplaats........werkt diegene die ik moet bellen niet op maandag
Weet je hoe fokking eng dat isquote:Op maandag 17 januari 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben jij ook al bang om te bellen?
Ja en volgens mij kan niemand het erger hebben dan de vorm dat ik het hebquote:Op maandag 17 januari 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben jij ook al bang om te bellen?
nee maar geloof graag dat sommigen het eng vinden.quote:
Je kent Steer?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja en volgens mij kan niemand het erger hebben dan de vorm dat ik het heb![]()
Handig is het niet
dan moet het wel heel erg zijn!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Handig is het niet
Stereotomy, aangenaam.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Handig is het niet
quote:
Nee, die vond ik wel leuk om te bellen. Behalve het laatste half jaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]hai
Belde jij je vriendin ook nooit? Ik heb mijn vriend in 3 jaar tijd nog nooit aan de telefoon gehad
Zie jequote:Op maandag 17 januari 2011 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, die vond ik wel leuk om te bellen. Behalve het laatste half jaar.
das ook niet lief van je vrouwquote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef golfer het volgende:
Ik belde elke dag met mijn vriendin totdat het niet meer mocht van mijn vrouw.
lekker hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef TAV74 het volgende:
Zo * TAV74 ademt rustig uit
1e stuk verzonden, 2e aan het afronden. Nog 1 te gaan, en dan ga ik een stuk meer ontspannen de rest van de week in.
Thuiswerken gaat echt snel soms![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef Duderella het volgende:
Golfer en Bluezz, dank voor de geweldige kaart!![]()
![]()
Ik stond helemaal zo in de gang:
![]()
![]()
![]()
Lief!
Aha. Leuk.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:07 schreef Duderella het volgende:
Golfer, het vliegtuigje is een hondenspeeltje dat we in PR hebben gekocht voor de doggie van vrienden.
Dank!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:07 schreef Sarabi het volgende:
Oja nu ik Dude zie
voor de LBD, ziet er super uit
Ik voel me met de minuut wijzer en wijzer worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Voel je je al een beetje bijna 40 intussen?
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Na 4 uur slaap
Safe > Sorryquote:Op maandag 17 januari 2011 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Het kan! En andersom is vervelender
Pff, ik zit te twijfelen. Wat denk jij, Isa? Zal ik de dokter bellen? Ik had het me een beetje voorgenomen, maar nu ik er nog eens over nadenk: ik ben niet echt ziek, vind ik.
Mee eens. We horen je al een aantal dagen praten over geen eetlust en zo.quote:
Nee hoor! Ik denk dat ik Ghana op een gegeven moment wel koorts had, maar verder niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Heb je koorts, CF? En zo ja, al een paar dagen?
Ik ben gewoon een beetje bang dat ik me aanstelquote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het nog even aankijken hoe het met je eetlust gaat, maar goed, dat zou ik doen. Ik ben niet zo'n doktersbezoekerAls ik defensieve geneeskunst zou omarmen had ik je vorige week al naar een arts gestuurd
Het feit dat je dat al denkt geeft al aan dat je er het type niet naar bent om je aan te stellen. Al het niet goed voelt gewoon even gaanquote:Op maandag 17 januari 2011 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje bang dat ik me aanstel
Anyway, ik denk zelf ook dat de rest van de klachten in stand worden gehouden door het feit dat ik bijna niks eet. Argh, dilemma.
Preciesquote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het feit dat je dat al denkt geeft al aan dat je er het type niet naar bent om je aan te stellen. Al het niet goed voelt gewoon even gaan
quote:Zsa Zsa Gabor weet niet van geamputeerd been
Uitgegeven: 17 januari 2011 13:48
Laatst gewijzigd: 17 januari 2011 14:39
AMSTERDAM - Zsa Zsa Gabor weet niet dat haar been deels is geamputeerd. Haar man heeft haar nog niet op de hoogte gebracht om Gabor niet gestresst te maken.
Waarom zou je hem de post moeten sturen, hij hoefde alleen maar te zorgen dat dat geld afgeschreven kon blijven worden?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg van mijn broer een beschuldigende mail waarin hij mij verweet de post niet aan hem te hebben gestuurdIk kreeg de neiging terug te mailen: Neem nou eens gvd eigen verantwoordelijkheid voor je eigen daden ipv mij steeds de schuld in de schoenen te schuiven!!! Maar niet gedaan. Overigens ook geen vermelding dat hij wel ging betalen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Wat erg Isa..........zoiets kan je toch niet verzinnen
Wat ongelooflijk jammerquote:Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg van mijn broer een beschuldigende mail waarin hij mij verweet de post niet aan hem te hebben gestuurdIk kreeg de neiging terug te mailen: Neem nou eens gvd eigen verantwoordelijkheid voor je eigen daden ipv mij steeds de schuld in de schoenen te schuiven!!! Maar niet gedaan. Overigens ook geen vermelding dat hij wel ging betalen.
Lekker is dat, ik weet echt niet wat ik er van moet zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]En dan te bedenken dat er nog véél meer belachelijks te vertellen valt over Isa's broer
Dit is echt het topje van de ijsberg. Triest als het kan zijn.
Welke verklaring heeft je broer dan? Waarom wilde Vodafone de boel afsluiten? Was dat omdat de kat zijn pinpas kapot gekauwd had?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hem teruggemaild dat ik geen post van Vodafone dien te krijgen, dacht dat het reclame was en de post heb weggegooid. Wat ook echt zo isPas toen ik de brief van Preventel kreeg heb ik die open gemaakt.
Maar als JIJ zijn internet stop had gezet, waarom is er dan een schuld bij Vodafone? Ik snap je broer niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Nee, mijn broer had besloten dat IK zijn internet had stop gezet![]()
Ik ben ook wel blij dat ik daar nu verder van af ben.
Eerst dat maar proberen aan z'n verstand te peuteren, maar waarschijnlijk zal hij zeggen dat je dit eerder en ook letterlijker tegen hem had moeten zeggen ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Nee, Steer, in de basis begrijpt hij niet dat ik hem een gunst heb verleend en hij dus geheel verantwoordelijk is voor correcte betaling, maw: dat zijn internet is stopgezet door Vodafone is geheel zijn schuld. Hij probeert dat op mij te schuiven omdat ik hem had moeten verwittigen dat er rekeningen waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |